jumep
|
17.05.2012 21:27 -
Re: Palubní počítač - spotřeba
|
|
|
pri c5 1 2.2 na dialnici to trva zhruba 400m kym to zleze na 0
rozdiel v ukazovani pocitaca je spojeny najskor s nejakou odchylkou na palivovom systeme
ono to vie ze otvorenie vstrekovaca = tolko a tolko nafty a z toho rata spotrebu
ak cez ten vtrekovac prejde malo nafty, on o tom nevie (ostatna nafta ide do prepadu) - cize realna spotreba oproti pocitacovej bude nizsia, auto bude mat nizsi vykon ...
ak pretece viac nafty, realna spotreba bude vyssia, vykon moze byt vyssi, alebo moze nafta kvapat (nezavre strik)
v kazdom pripade je to na kontrolu strikov a systemu
diagnostika neukaze nic - posledny pripad, korekcie +0.1 | +0.5 | -2.6 | +1.4
vysledok testu: 2 striky valili do prepadu, jeden bol ok a jeden kvapal
vela v tomto pripade zohralo ulohu to ze chlapik nemenil filter nafty (nabehane na nom mal 60000), bol cierny a uz nejako nefiltroval, preto hovorim, filter nafty menit VZDY
diely z toho co kvapal mam, zoberem na zraz ukazat |
| |
| |