Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Problémy s topením v C5 I - klapky
jumep
17.01.2011 14:56 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
Moder?tor
panove, ventilator s tym nic nema a ani nepomoze nechat to ohriat - klapky sa presuvaju vzdy a fakt na ne neposobi napor tak zeby im nejako mohol ublizit

oboje maju na pricine 2 veci
1. nevhodny plast a konstrukcia
2. doraz rieseny skratom motora (tj. klapku na kraji urci to ze je prilis velky odber motora a z toho je usudene ze je to na kraji)

v C5 1 je tam este nestastie v tom ze je pri tejto klapke vstup kurenia, tj. cele je to hodne ohrievane

C5 2 ma zasa miernu drobnost, klapky sa parkuju do studenej polohy po vypnuti zapalovania (po nejakych par minutach)

tj.
v C5 1 - neda sa tomu predist - skratka sa to vydere - oprava je docela jednoducha

v C5 2 - poucili sa ze makky plast sa vydiera, tak tam dali tvrdy plast, ktory bohuzial praskne
tuto ale mozno existuje moznost ako tomu predist

ten plast je dost huzevnaty pri teplote +5 a viac
tj. osobne si myslim ze praskne to v tomto pripade
vonku mrzne -15 a viac, nastartujem - prejdem 4-5km, auto mierne zacne kurit - zmrazeny plast je oviaty teplym vzduchom, ale neprehriaty, vypnem kluc a odidem z auta - auto si zaparkuje klapky, kedze tam neexistuje doraz tak motorcekom tlaci aby zistil doraz, plast je ale studeny a krehky a ulomi ho

cize predchadzat tomu teoreticky ide dlhou jazdou az kym sa to cele dostatocne neprehreje aby to krehke neprasklo / nezlomilo sa

ps. troska si rypnem - ale je to tak - robil som to zatial len pri 1.6HDi motore (3ks) a pocul som o tom len pri 1.6HDi motore ze sa stalo (zatial)

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator