Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
jruze
30.09.2010 12:51 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
U??vate?
jumep napsal(a):
manzeta tesni samotny prepad, ak sa v tomto uvolni tlak moze to sposobit klesnutie auta, ak nie, citroen nepredava nic, ale skusil by som to otvorit a pozret co je tam zle, mozno sa to bude dat pretesnit (resp. mozno budu sedet aj niektore diely s predoslich typov aut)

NEMَE - manžeta těsní přepad,ale jen část pod pístem(harmonika)-přepad je odváděn před a bez tlaku(přepadová hadička je nasunuta do manžety bez zajištění a žádný tlak nedrží)-hydralickém okruhu je tlak tuším okolo 100 atmosfér(je to stejné jako by jsi chtěl aby ti přepady na vstřikách drželi tlak vsřiku)Pokud klesá tak buď netěsní ten teflonoví kroužek(odvislé od KM a údržby-voda v sistému atd..) , ale spíš netěsní ventil v BHI.
Přiložil jsem i ventilky na koulích (pro kutily)
Diagnostikou odskoušíš bohužel jen funkčnost,ale né těsnost.(BHI)

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator