Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: FAP - Filtr pevných částic
janys
19.09.2010 22:49 - Re: FAP - Filtr pevných částic
99
@Darja: Auto, které má turbo už tak by se mělo po svížnější jízdě před vypnutím nechat chvíli běžet - ochlazení turba. Kvůli fapu se pří regeneraci teplota zvýšuje, což turbu ještě více neprospívá, zvl᚝ pokud má nejeto 270000km.
Také se ve výfukovém potrubí před fapem zvyšuje tlak (zejména když už je více zanešený) a ten může tlačit více oleje do vzduchového potrubí - zanáší se váha vzduchu, erg-ventlil.
Kvůli vysoké teplotě při regeneraci se zapíná ventilátor - sepnutí při volnoběhu je pro motor víc citelné než spuštění klimatizace, tedy zátěž i pro alternátor. Mne tedy spína vždy druhá rychlost ventilátoru, první je nevím proč už nefunkční. Myslím, že je to právě kvůli fapu.
Jak jsem se dočetl o fapu, při regeneraci jsou tam i nějaké vstřiky nafty navíc, aby do výf. potrubí šel plamen - tzn. několik x vstřiků navíc, a vstřiky jako takové nejsou věčné.
Všiml jsem si, že katalizátor, fapfiltr jsou víc zkorodované než potrubí na mě předchozí C5, kterou jsme žel vyváleli. Myslím si, že je to i tou vyšší teplotou potrubí, které se regenerací přehřívá.
Samozřejmě jsou tu i ty klasické aspekty jako výf. potrubí bez "ucpávky" - lepší akcelerace.
Nižší spotřeba - ty vstřiky navíc, plus více paliva pro dostatečný výkon před regeneraci nebo vyčištěním fapu.
Určitě je tu navíc čerpadlo pro eolys, nádrž, relé pro spínání regenerace a poměrně těžký fapfiltr.

Jsem teď nakloněn k jednoduššímu řešení výf. potrubí. My muži jsme takoví jednodušší - no alespoň já (abych se někoho z chlapů nedotknul).

Pravda je taková, že to dělám kvůli najetým km. S motorem jsem velmi spokojen - šlape jako hodinky!

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator