Já mám teď svůj druhý Citroen, nejprve Xantie, teď C5. A kupoval jsem si je jedině kvůli hydraulice. Na Xantii jsem za dva roky a necelých 70000 km jednou vyměnil LHM, dofoukl 2 koule a seřídil zadní korektor. Na C5 jsem za více ne rok ujel 29000 a pouze vyměnil LDS. To je vekerá starost o hydrauliku. Na "normálním" autě u bych při tom stavu km musel několikrát vyměnit tlumiče.
A propos - nedávno jsem se zastavil v mém servisu a zrovna tam měli na zvedáku audinu s pneumatickým podvozkem. Měla prasklý jeden přední měch. V originál servisu prý opravu spočítali na 50000. Tady to bude mít levnějí, ale jen materiál vycházel na 20000. A to jen jedno kolo Na C5tku jedna koule stojí okolo 1500. A to nemluvím o práci - u nás je to (zjednodueně řečeno) jenom vyroubovat a naroubovat.