Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Ostatní technická diskuze / Podivné chování motoru / Peugeot 307
14.02.2017 23:17 - Podivné chování motoru / Peugeot 307 3039795
alx
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 1276

Administr?tor Poslat soukromou zprávu
presunuti diskuze

14.02.2017 22:37 - Re: Chcípání a divné chování motoru / C5 III 2.0 HDi 103kw 3039794
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2404

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Sice to není C5,ale motorizace by odpovídala a popis závady skoro taky...
Dnes mi pán přivezl P307 s RHR. A rozhovor začal suprově: Měl jsem to už v několika servisech...
Stěžuje si na to,že auto občas nejde natočit,za 10 minut k němu přijde a chytne na otočku.
A v průběhu rozhovoru z něj vypadne,že se mu asi 3x už stalo,že auto za jízdy chcípne.
Nic,popovídali jsme si a jeli se projet... Ohřát a tu máš. Motor se bez problému roztáčel až někam ke 3000 a z ničeho nic vypnul. Nejdřív jsem nevěděl,co se děje a když jsem na to přišel,vyšlápl jsem spojku. Mezi tím se motor zase chytil,takže se jelo dál. Znova plnej a situace se opakuje. tentokrát spojka včas,takže motor šel na nulu.
Zastavil jsem u krajnice. Startuju a nic. Tak jsme vystoupili, dali si cígo. A auto chytlo na první pokus. Tak jsem to zkusil znova a situace se zase opakovala do detailu...
Dojel jsem domu a stihnul jsem udělat jenom vyčtení paměti závad. A krom spínače na plynovém pedálu (omezovač) byla pamě prázdná... (ani jinde nebyly relevantní závady) . Samozřejmě zítra jdu jezdit na živý data,ale kdyby už někdo něco podobnýho řešil,tak by mi to ušetřilo asi čas
PS.: Pán má skoro permanentně rozsvícený hladový oko,ale dělá to prý i při půlce nádrže...

14.02.2017 23:25 - Re: Podivné chování motoru / Peugeot 307 3039799
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 napsal(a):
Sice to není C5,ale motorizace by odpovídala a popis závady skoro taky...
Dnes mi pán přivezl P307 s RHR. A rozhovor začal suprově: Měl jsem to už v několika servisech...
Stěžuje si na to,že auto občas nejde natočit,za 10 minut k němu přijde a chytne na otočku.
A v průběhu rozhovoru z něj vypadne,že se mu asi 3x už stalo,že auto za jízdy chcípne.
Nic,popovídali jsme si a jeli se projet... Ohřát a tu máš. Motor se bez problému roztáčel až někam ke 3000 a z ničeho nic vypnul. Nejdřív jsem nevěděl,co se děje a když jsem na to přišel,vyšlápl jsem spojku. Mezi tím se motor zase chytil,takže se jelo dál. Znova plnej a situace se opakuje. tentokrát spojka včas,takže motor šel na nulu.
Zastavil jsem u krajnice. Startuju a nic. Tak jsme vystoupili, dali si cígo. A auto chytlo na první pokus. Tak jsem to zkusil znova a situace se zase opakovala do detailu...
Dojel jsem domu a stihnul jsem udělat jenom vyčtení paměti závad. A krom spínače na plynovém pedálu (omezovač) byla pamě prázdná... (ani jinde nebyly relevantní závady) . Samozřejmě zítra jdu jezdit na živý data,ale kdyby už někdo něco podobnýho řešil,tak by mi to ušetřilo asi čas
PS.: Pán má skoro permanentně rozsvícený hladový oko,ale dělá to prý i při půlce nádrže...


Napajecí relé - ale to by mělo hodit ztrátu komunikace (zkus tam hodit jiné BSM - toto dělají X7 a tam je to-bývá BSM), jinak toto dovede i snímač na klice (řešil jsem to několikrát na X7 a projistotu jsem měnil obojí a byl klid)- s jednou jsem se trápil dva dny než mi to udělala a po zhasnutí ecu nešla načíst(zhruba dvě minuty potom jako by se nechumelilo načetla se a nic uloženo) mně toto dělalo zlaté biturbo ale tam byl nainstalovanej GSM modul a ten se náhodně resetoval a po dobu(+-1.minuta) než se zresetoval tak jsi mohl dělat co jsi chtěl a ani uk - po minutě na cvrk a jel jsi dál(mimo to byl špatně zapojený tak že natvrdo - chyba žadná max ztráta komunikace) tlak paliva by to udělal také ale ten by se uložil - tuhle vypadá na odpojení napájení ecu dřív než si může něco uložit (ale je to peugeot - nemusí se to chovat stejně - arogantní by věděl ale nějak se mnou nemluví už od léta) - tahle věc má na baterce takovou desku s pojistkama? - projdi jí (očisti a prostříkej něčím - já mám takovej zázračnej vodivej olej - funguje super) Když tak mi cinkni až budeš třešit.

14.02.2017 23:55 - Re: Podivné chování motoru / Peugeot 307 3039802
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ja som toto pozoroval bez zaznamu na snimaci otacok, chyba sa tam objavila az po hodne dlhej dobe

15.02.2017 22:51 - Re: Podivné chování motoru / Peugeot 307 3039967
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2404

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak první zajímavej poznatek-je v háji diferenčák...
Za jízdy tlak 0 i třeba ve 3000ot. pod plným plynem.
Takže vyměněn,během několika set metrů hláška o zaplněným FAP... A sakra
Po vyřešení tohohle (asi výplach FAPu,protože nevěří,že tady pomůže nucená regenerace) se zaměřím na ten snímač otáček.
I když to chování by klidně mohlo tomu zabetonovanýmu FAPu nasvědčovat...

16.02.2017 07:40 - Re: Podivné chování motoru / Peugeot 307 3039998
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
hele tu nuceneu regeneraci zkus,ale ne na miste (tu stejne ma jen asi 20% sw) ale jizdou....nekolik za sebou,obvykle 3-4x ,pak se zacen chovat normalne...je zasranej asi hlavne proto ze diferencni tlak byl dlouho 0

16.02.2017 20:49 - Re: Podivné chování motoru / Peugeot 307 3040435
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2404

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
hele tu nuceneu regeneraci zkus,ale ne na miste (tu stejne ma jen asi 20% sw) ale jizdou....nekolik za sebou,obvykle 3-4x ,pak se zacen chovat normalne...je zasranej asi hlavne proto ze diferencni tlak byl dlouho 0

Na místě se ji snažim nedělat-jednou se mi při ní,jak padá po prvním vytočení do volnoběhu,zastavil RHR na C4 a dlouhých 10 minut nešel natočit,pak chytnul,jakoby nic. Od tý doby se snažím dělat jí jen za jízdy...
Zkusím to.


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator