Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Ostatní technická diskuze / Kimatizace - tlaky
28.06.2016 10:04 - Kimatizace - tlaky 2967156
macikm
Město: Most, Brno, Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 23
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím všechny s otázkou ohledně klimatizace a tlaků.
Byl jsem na čištění klimatizace a doplňování chladiva a technik mi dal do ruky protokol, ve kterém jsou tlaky na klimatizaci. (přikládám)

Povídal, že tlaky jsou vysoké, nestabilní, že klimatizace i vypíná a že by bylo potřeba to poservisovat. Mluvil i o výměně nějakého odvlhčovacího filtru.

Jsem laik, proto se ptám - co s tím ? na co se mám připravit ? a kolik ta sranda bude stát ? hlásí se nějaký dobrovolník, který by se tomu pověnoval ? kdy a za kolik ?

Díky za reakci

Přílohy:
7U66340.jpg ( 819934b ) - Protokol o doplnění chladiva a čištění klimatizace

28.06.2016 22:31 - Re: Kimatizace - tlaky 2967582
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
technik asi nepozna system, tiez mi taketo hovorili ale robi to bezne regulacny ventil

28.06.2016 22:33 - Re: Kimatizace - tlaky 2967584
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
macikm napsal(a):
Zdravím všechny s otázkou ohledně klimatizace a tlaků.
Byl jsem na čištění klimatizace a doplňování chladiva a technik mi dal do ruky protokol, ve kterém jsou tlaky na klimatizaci. (přikládám)

Povídal, že tlaky jsou vysoké, nestabilní, že klimatizace i vypíná a že by bylo potřeba to poservisovat. Mluvil i o výměně nějakého odvlhčovacího filtru.

Jsem laik, proto se ptám - co s tím ? na co se mám připravit ? a kolik ta sranda bude stát ? hlásí se nějaký dobrovolník, který by se tomu pověnoval ? kdy a za kolik ?

Díky za reakci