Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Ostatní technická diskuze / Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|< < 1 2 3 4 5 > >|
02.10.2009 12:53 - Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ? 1106905
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
samozdrejme naopak se to stat take muze nicmene ruku na srdce dokud po ranu baterka alespon jednou otoci starterem ,sice pomalu ale otoci, a pak cely den tak nejak pri trose tepla funguje kdo ji pujde hned vymenit ?..a jsme prave u toho co jsem psal takze to dle meho na miste docela je

02.10.2009 13:08 - Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ? 1106911
netlife
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v XPočet příspěvků: 55
99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
samozdrejme naopak se to stat take muze nicmene ruku na srdce dokud po ranu baterka alespon jednou otoci starterem ,sice pomalu ale otoci, a pak cely den tak nejak pri trose tepla funguje kdo ji pujde hned vymenit ?..a jsme prave u toho co jsem psal takze to dle meho na miste docela je


Nevim, jak u C5, ale u XM nebo CX, ktere jsem mel predtim, tak uz pri poklesu napeti vyvadely psi kusy, natoz aby startovaly. V kazdem pripade to co rikas, sice zni rozumne, ale zadny podklad k tomuto konkretnimu pripadu nemas, takze je to taky JPP

Tvaris se, ze bys tomu mohl rozumet, tak bych ocenil, kdyby ses zamyslel, jestli jsi tuhle zavadu uz nepotkal, co ji zpusobovalo a jak by to slo laicky najit a vyzkouset. S chozenim po servisech, kde nic nenachazeji, pripadne zkusmo meni co je napadne, mas urcite taky zkusenosti, tak chapes, proc tuhle variantu neresim (btw. ceske servisy mozna nejsou tak strasne, u mne zebricek idiotu v citroen servisech vede svycarsky Laussane).

Pokud nevis, nebo k tomu nemas co rict, ocenil bych, kdyby ses k tomu vyjedroval mene V kazdem pripade neni na miste delat chytreho na nekoho, kdo sice nezvolil technicky spravny termin, nicmene vystihl podstatu chovani zavady tak, aby ostatnim bylo jasne, kde muze byt zakopany pes. Ja chapu, ze zasobovani snimacu muze znamenat jak pokles napeti na snimaci tak, ze neni schopen pracovat spravne a generuje chyby, nebo pocitac pri poklesu napeti generuje nesmysly. Pripadne cokoli dalsiho, co se muze vyskytnout nekde ne snimaci, pripadne na ceste od nej do pocitace. Pokud mas napad na konkretni snimac, sem s nim.

02.10.2009 13:23 - Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ? 1106916
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
podkladu na dilne mam vice nez dost muzes se prijet podivat..navic podklady tak nejak nepotrebuju ,staci mi praxe a ne jen s PSA ...

no takhle na dalku uz mi to uz nejak nejde a kristalovou vestici kouli mi rozbili deti,bohuzel (stejne ale dobre nefungovala)

ubytek napeti bych na zadnem z cidel ci akcnich clenu nehledal a byt tebou zajedu k nekomu na diagnostiku alespon vycist zakladni chyby jednotky motoru

veskera cidla jsou napajene z jednotky a o to se v ni stara diferencni zesilovac ktery ho udrzuje kvuli presnosti pomerne konstantni...tak chybu nehledej

chybu hledej jak jsem uz psal ve vlastni kabelazi,cidlech /akcnich clenech jako takovych,lambde/lambdach,svickach,katalyzatoru ..atd atd vyber si..muzes je vyzkouset vsechny nebo si precist na diag kde je problem...

02.10.2009 13:36 - Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ? 1106917
netlife
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v XPočet příspěvků: 55
99 Poslat soukromou zprávu
Samozrejme na diagnostiku zajdu, chci to udelat pri jednom a ted se ceka, az prijde nahradni klic z Fr a com2000. Nicmene skepticky jsem ohledne toho, co servismani z vypisu vyctou, v kombinaci s tim, ze ze mne budou chtit udelat dojnou kravu

Co z toho cos jmenovat je nekde dole a muze na to caknout voda? Lambda? Samo nejsem si jisty, ze jsem v te chvili ani nepridal plyn, takze nemusi to byt tim, ale tam bych zacal. No, svicky se menit budou a po vypise mozna neco zjistim.

Dik za rady, ted je to trosku konkretnejsi, kde to muze byt.

02.10.2009 16:19 - Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ? 1106931
Rafmartin
Město: Zálesie, Auto: Citroen C3 HDiPočet příspěvků: 209

99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
:
a to uz se dostavane prave do stadia jedna pani povidala a myslela si a dokonce si na to clovek i vymysli pekny termin : "... nedostatocnemu zasobovaniu snimacov..."..
problem kolem baterky ja taky zcela jasny..tak dlouho se trapi alternator mrtvou baterkou az to vykonove nevydrzi .....v techto pripadech jasna ukazka priciny a dusledku

Ospravedlnujem sa za svoje laicke nazory, ktore mozu v ociach profesionalov ako je autodiag vyzerat velmi smiesne. Ja si vazim kazdeho clena klubu, ktory tu pise do detailov, lebo som sa vdaka tymto ludom naucil o c5 ovela viac. Mne sa problem odstranil po vymene baterky. Do dalsich detailov som nesiel. Som rad ze auto ide a ako viem, tak sa o neho staram. Samozrejme, rad sa podelim s kazdym dalsim problemom a budem velmi vdacny, ak mi skuseni clenovia klubu pomozu a poradia

03.10.2009 12:11 - Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ? 1106959
číslo 5
Město: Ústí nd Labem, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 51

99 Poslat soukromou zprávu
mě se také párkrát objevovala porucha Antipollution fault a vyřešila to nová baterka. 3/4 roku už je klid. V citroenu v UL mi řekli, když auto jede tak to není nic vážného a a si hlídám olej a vodu.

03.10.2009 12:35 - Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ? 1106961
netlife
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v XPočet příspěvků: 55
99 Poslat soukromou zprávu
Jaka nejvetsi baterka se tam da dat? Resp. je to nejak omezene treba tim, co zvladne alternator dobijet, nebo muzu dat to nejvetsi, co se fyzicky vejde?

03.10.2009 12:38 - Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ? 1106963
Rafmartin
Město: Zálesie, Auto: Citroen C3 HDiPočet příspěvků: 209

99 Poslat soukromou zprávu
netlife napsal(a):
Jaka nejvetsi baterka se tam da dat? Resp. je to nejak omezene treba tim, co zvladne alternator dobijet, nebo muzu dat to nejvetsi, co se fyzicky vejde?

Jednak velkostou a druha vec je kapacita. Skus si zadat svoje udaje na .link.

03.10.2009 12:50 - Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ? 1106964
číslo 5
Město: Ústí nd Labem, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 51

99 Poslat soukromou zprávu
byla tam ještě org. citroen 70Ah tak jsem dal 70Ah.

04.10.2009 09:36 - Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ? 1106993
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
parametry baterie se urcuji podle nekolika zasadnich bodu

- Jmenovite napeti (12/24v/28v)
- typ (gelovy,oloveny...)

a nasledne dle auta tj :
- typ motoru
- vybava auta
- zeme uzivani

pro nove modely (X7) je pouziti akumulatoru striktni z duvodu BECB kde spatnou volbou baterie by jste jednoduse neodjeli

06.10.2009 12:11 - Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ? 1107082
netlife
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v XPočet příspěvků: 55
99 Poslat soukromou zprávu
Dekuji za radu a ted bych jeste poprosil o preklad. Napr. co to je BECB? Kde to najdu prip. jak to poznam apod.

Samozrejme ze chapu, ze napeti musi byt 12V, usi sedet polovani apod., jen jsem mel na mysli, jestli muzu dat treba 80Ah (pokud takovy sezenu) nebo musi byt jen max 70Ah?

06.10.2009 12:25 - Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ? 1107086
Buchta
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 445

99 Poslat soukromou zprávu
nevidím důvod, proč dyš mᚠmít třá 70Ah, tam cpát něco jinýho, těch 70Ah tam není jen proto, že jí měli zrovna na skladě. bude to mít nejspíš svý důvody - jak píše autodiag. Za zamyšlení by to stálo, dyby sis třá přidělal hrazdu s 3ma párama světel a vůbec si z C5 udělal vánoční stromeček jako je občas ňákej kamion

06.10.2009 12:55 - Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ? 1107092
netlife
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v XPočet příspěvků: 55
99 Poslat soukromou zprávu
No prave duvod mam - potrebuju dost casto dobijet mobil a note ve stojicim aute, k tomu kdyz vezmes casto jen kratke trasy a jen obcas dlouha, tak potrebuju baterku, ktera hodne udrzi. Taky asi dost sezere ten elektromotor, kterej hlida vysku auta, tudiz kdyz casto nastupuju a vystupuju do zaparkovaneho auta, tak si dost vezme. To uz resim tak, ze to spustim do spodni polohy a je pokoj.

btw. ted tam mam dokonce jen 60 a to je urcite proto, ze nekdo chtel setrit.

06.10.2009 13:28 - Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ? 1107098
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
netlife napsal(a):
No prave duvod mam - potrebuju dost casto dobijet mobil a note ve stojicim aute,....


hmm tak to uz je slusnej duvod

06.10.2009 15:37 - Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ? 1107116
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
netlife: ides na to spatne, ci tam das malu alebo velku baterku, stale ju musis dobijat, velka baterka mozno vydrzi dlhsie ale naopak bude potrebovat dlhsiu jazdu na plne dobitie ( alternator ma nejaku kapacitu dobijania a tu neprekrocis ) , a tym ze ju budes dlhodobo drzat dobitu povedzme na 50% tak jej rozhodne neprospejes.

Co sa tyka dobijania telefonu kym nemas na streche satelitni uplink tak to bezna baterka zvladne bez vacsich problemov.

A vypustanie pri stani sice mozno usetri nieco malo pri bzucani cerpadla ale zase to kazdodenne cvicenie hore dole tiez nie je pre auto koser - ci si auto bzukne 5 sekund alebo kazdy den za studena 1 - 2 minuty kym kompletne vypustene auto zdvihne hore je tiez rozdiel - a nie maly - a baterka je lacnejsia ako cerpadlo.

Tak ci tak by si mal aspon raz za pol roka baterku vybrat a nabit ju na rozumnej nabijacke do plnej kapacity.

06.10.2009 18:51 - Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ? 1107117
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
netlife: tief ma pravdu, pamatuji si, že staří strojníci u plavby mi říkali, než začneš trápit baterku při startu (platí pro zimné období) tak ji trochu polechtej, např. zapnutím nějakého menšího spotřebiče, no a ja si myslím, že právě dorovnání výšky po otevření dveří a rozsvícení vnitřku je takové malé "polechtání. V každém případě jestli strejda Citroen dal do auta 70 A baterku tak tam prostě jinou nedávej. Nevím jak dnešní moderní baterky, ale nás učili, že olověná baterie se nabíjí jednou desetinou kapacity, lépe to bude znát určo autodiag. Na závěr: jestli je výrobcem něco předepsáno tak opravdu většinou ví proč (na základě testů, zkoušek a zkušeností z provozu). Dej tam to co tam patří.

07.10.2009 05:17 - Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ? 1107135
tomc
Město: Rožnov pod Radhoštěm, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 337
99 Poslat soukromou zprávu
do hdi 2.0 patří 74ah.

07.10.2009 06:54 - Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ? 1107139
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
nemas jednoznacne pravdu ....baterka bude jina dle alternatoru a vybavy

07.10.2009 07:06 - Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ? 1107140
tomc
Město: Rožnov pod Radhoštěm, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 337
99 Poslat soukromou zprávu
samozřejmě,že vybava a vykon alternátoru jsou směrodatné.74ah je jako takový zaklad,100ah by byla pro mě lepší,ale malo mista

07.10.2009 07:08 - Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ? 1107141
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
heh no ja myslim ze 100ah by ti zamotala uz penezenku....pravdepodobne by se nestihala dobijet nebo by altik vytahnul bilou vlajku (samo ne hned ale casem urcite)

|< < 1 2 3 4 5 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator