 | |  |
06.06.2024 22:34 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3380973
|
|
Hanz 397
|
|

|
Já s bosalem také zkuenosti - nevím s jakým je to u dlouho - dodal si ho zákazník a po néjaké době jsem ho doloval po kouskách z 1.6 z výfuku
Ono spí záleí na stavu ostatních komponentů
Vechno tvoje slova...
Jednou se mi stalo, e se mi Bosal vrátil asi po 40000km. A popravdě ani ten originál není záruka - u delí dobu běí technická akce na Riftery a 308 na výměnu FAP. Větinou dá max kolem 50000...
Já s bosalem také zkuenosti - nevím s jakým je to u dlouho - dodal si ho zákazník a po néjaké době jsem ho doloval po kouskách z 1.6 z výfuku
Ono spí záleí na stavu ostatních komponentů
Vechno tvoje slova...
Jednou se mi stalo, e se mi Bosal vrátil asi po 40000km. A popravdě ani ten originál není záruka - u delí dobu běí technická akce na Riftery a 308 na výměnu FAP. Větinou dá max kolem 50000...
|
|
07.06.2024 18:53 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3381007
|
|
jruze
|
|

|
Hanz 397 napsal(a): Já s bosalem také zkuenosti - nevím s jakým je to u dlouho - dodal si ho zákazník a po néjaké době jsem ho doloval po kouskách z 1.6 z výfuku
Ono spí záleí na stavu ostatních komponentů
Vechno tvoje slova...
Jednou se mi stalo, e se mi Bosal vrátil asi po 40000km. A popravdě ani ten originál není záruka - u delí dobu běí technická akce na Riftery a 308 na výměnu FAP. Větinou dá max kolem 50000...
No já mám na 3.0 HDI přes 50000km přejetý interval a upravený ( resetovaný ) interval -hodnoty dobré jen ,,překročený interval - po tomto zákroku se jednotka ,, smířila s údaji , nehlásí ádné chyby , regeruje jako nový FAP , emise jako u nového FAPU ( téměř nulové hodnoty , výfuk čistý ) Na 150 je to troku horí - některé jdou některé ne ( asi podle jednotky) ale vdy je důleité jaké hodnoty to vykazuje 🤗 Jinak se chystám předělat ten origo na dělený aby se dal klasicky čistit 🤫jsem etřivý člověk a nechce se mi dát asi 60000,- za fap kdy nemusím
No já mám na 3.0 HDI přes 50000km přejetý interval a upravený ( resetovaný ) interval -hodnoty dobré jen ,,překročený interval - po tomto zákroku se jednotka ,, smířila s údaji , nehlásí ádné chyby , regeruje jako nový FAP , emise jako u nového FAPU ( téměř nulové hodnoty , výfuk čistý ) Na 150 je to troku horí - některé jdou některé ne ( asi podle jednotky) ale vdy je důleité jaké hodnoty to vykazuje 🤗 Jinak se chystám předělat ten origo na dělený aby se dal klasicky čistit 🤫jsem etřivý člověk a nechce se mi dát asi 60000,- za fap kdy nemusím
|
|
25.08.2024 12:56 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3384272
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 131 |
|
|
Dnes na mně vyskočila hláka "risk of particle filter blocking" a hodil se nouzový reim, take výkon úplně minimální po rovině se za dlouho dostanu i na 70km, kopec je problém to tak 50km. A kdy na to lápnu tak oblak kouře od sazí. Počítám e bude FAP asi v háji. Mám najeto cca 340tis (filtr je původní a 1x se vyplachoval - tak 4-5let zpátky a doplnily se i aditiva). Ne to vyhodilo hláku tak regenerace byla kadých cca 800km a bez problému - ale náhodně se dělo e bylo auto bez výkonu a já myslel e to dělá turbo co moná byla předzvěst filtru.
Teď to vypadalo e chce regenerovat ale u to nevylo. Na jaké hodnoty se podívat diagnostikou - lexiíí?
a jak se dá otestovat víčko nádre e funguje - v lexii ukazuje nepřítomno i kdy tak je, magnety taky má a dráty od toho magnetického spínače u nádre jsou taky OK - a to a do konektoru toho pc aditivace? díky
Jinak u filtru je zalogovaná chyba P1447 - a hodnoty diferenciální tlak: 652mbar, naplnění filtru sazemi 0%, stav regenerace: dovstřik
Dnes jsem si jetě vimnul e je prasklá hadice od intercooleru do klapky, ale to nevím zda se stalo tím e praskla a pak se sníil výkon a ucpal filtr, nebo je to a důsledek toho e se ucpal filtr a proto tlakem praskla?
díky
Dnes na mně vyskočila hláka "risk of particle filter blocking" a hodil se nouzový reim, take výkon úplně minimální po rovině se za dlouho dostanu i na 70km, kopec je problém to tak 50km. A kdy na to lápnu tak oblak kouře od sazí. Počítám e bude FAP asi v háji. Mám najeto cca 340tis (filtr je původní a 1x se vyplachoval - tak 4-5let zpátky a doplnily se i aditiva). Ne to vyhodilo hláku tak regenerace byla kadých cca 800km a bez problému - ale náhodně se dělo e bylo auto bez výkonu a já myslel e to dělá turbo co moná byla předzvěst filtru.
Teď to vypadalo e chce regenerovat ale u to nevylo. Na jaké hodnoty se podívat diagnostikou - lexiíí?
a jak se dá otestovat víčko nádre e funguje - v lexii ukazuje nepřítomno i kdy tak je, magnety taky má a dráty od toho magnetického spínače u nádre jsou taky OK - a to a do konektoru toho pc aditivace? díky
Jinak u filtru je zalogovaná chyba P1447 - a hodnoty diferenciální tlak: 652mbar, naplnění filtru sazemi 0%, stav regenerace: dovstřik
Dnes jsem si jetě vimnul e je prasklá hadice od intercooleru do klapky, ale to nevím zda se stalo tím e praskla a pak se sníil výkon a ucpal filtr, nebo je to a důsledek toho e se ucpal filtr a proto tlakem praskla?
díky
|
|
26.08.2024 08:57 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3384300
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 131 |
|
|
jruze napsal(a): V prvé řadě oprav hadici sma chyby a zkus to projet - ten FAP a chyba je důsledek - příčina ucpání ( pokud nebude chyba v aditivaci a proběhne nucenka tak potom koukni na hodnoty - teď to nemá cenu 😉
jj, hadici mám objednanou tak musím počkat a dorazí a uvidím. Kdy to vemu zpětně jak se to stalo, tak sem cítil za jízdy mení kubnutí ale to sem myslel e byla jen díra na silnici nebo tak a auto jelo pořád jetě OK (to moná ta hadice praskla). a pak kdy sem jel dál tak po nějaký době chtěl začít regenerovat a to vypadalo nadějně ale neprolo to a pak se to snailo jetě párkrát a to u pak hodil error o ucpání filtru a u byl nouzový reim a sníení výkonu. zatím díky
jj, hadici mám objednanou tak musím počkat a dorazí a uvidím. Kdy to vemu zpětně jak se to stalo, tak sem cítil za jízdy mení kubnutí ale to sem myslel e byla jen díra na silnici nebo tak a auto jelo pořád jetě OK (to moná ta hadice praskla). a pak kdy sem jel dál tak po nějaký době chtěl začít regenerovat a to vypadalo nadějně ale neprolo to a pak se to snailo jetě párkrát a to u pak hodil error o ucpání filtru a u byl nouzový reim a sníení výkonu. zatím díky
|
|
03.09.2024 11:10 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3384567
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 131 |
|
|
Tak po výměně hadice to vypadá OK, regenerace proběhla sama po ujetí asi 50km. A hodnoty vypadají OK - jsou podobné jako v minulosti.
Co se ale neustále vrací je chyba P2408 víčko nádre, proel jsem kabely z něj a k PC aditivace a ty přeruené nejsou, take hodnoty by měl ten PC dostávat. Kdy víčko vyndám tak měřím odpor 15ohm, kdy ho vrátím tak je 20kOhm (ale někde jsem četl e by měl být 165kOhm - jen nevím zda je to přímo k tomuto senzoru a není to pro jiný)?
Tak po výměně hadice to vypadá OK, regenerace proběhla sama po ujetí asi 50km. A hodnoty vypadají OK - jsou podobné jako v minulosti.
Co se ale neustále vrací je chyba P2408 víčko nádre, proel jsem kabely z něj a k PC aditivace a ty přeruené nejsou, take hodnoty by měl ten PC dostávat. Kdy víčko vyndám tak měřím odpor 15ohm, kdy ho vrátím tak je 20kOhm (ale někde jsem četl e by měl být 165kOhm - jen nevím zda je to přímo k tomuto senzoru a není to pro jiný)?
|
|
Včera 15:22 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3393209
|
|
Qwik
|
Město: Opava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 105 |
|

|
Hanz 397 napsal(a): Já s bosalem také zkuenosti - nevím s jakým je to u dlouho - dodal si ho zákazník a po néjaké době jsem ho doloval po kouskách z 1.6 z výfuku
Ono spí záleí na stavu ostatních komponentů
Vechno tvoje slova...
Jednou se mi stalo, e se mi Bosal vrátil asi po 40000km. A popravdě ani ten originál není záruka - u delí dobu běí technická akce na Riftery a 308 na výměnu FAP. Větinou dá max kolem 50000...
Zdravím, na technických jsem míval poslední dobou potíe s FAPem, byl ji popraskaný, vytáčel motor tak 6x ne klesla průměrná hodnota pod 0,5. Před měsícem jsem koupil u p. Tobolíka z Autodíly Hulín FAP na jeho doporučení cca 3700Kč, prý nevydrí jako originál, vloka je kratí, ale zhruba 80tis. vydrí. Za ty prachy do 20let starého vozu..
Na technických mi to po prvním vytočení motoru na 0,13, druhé jen potvrdilo stejnou hodnotou.. a měl jsem to v kapse, v klidu a bez stresu mne a motoru.. A i kdyby FAP vydrel jen 40tis., tak mne to nebolí jako kdybych kupoval nějaký nejistý FAP za 15tis..
Zdravím, na technických jsem míval poslední dobou potíe s FAPem, byl ji popraskaný, vytáčel motor tak 6x ne klesla průměrná hodnota pod 0,5. Před měsícem jsem koupil u p. Tobolíka z Autodíly Hulín FAP na jeho doporučení cca 3700Kč, prý nevydrí jako originál, vloka je kratí, ale zhruba 80tis. vydrí. Za ty prachy do 20let starého vozu..
Na technických mi to po prvním vytočení motoru na 0,13, druhé jen potvrdilo stejnou hodnotou.. a měl jsem to v kapse, v klidu a bez stresu mne a motoru..:-) A i kdyby FAP vydrel jen 40tis., tak mne to nebolí jako kdybych kupoval nějaký nejistý FAP za 15tis..:-)
|
|
| |
|
|