Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / FAP - Filtr pevných částic
|< < 1 ... 73 74 75 76 77 > >|
26.06.2022 21:36 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3343135
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11655

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Vitaeidel napsal(a):
To video bylo jiné v tom, že jsem měl plný vozík a nechtěl jsem s ním jezdit po okresce, než to skončí, ale tak to vypadá pokaždé. Divné je to, že se při tom auto chová divně, jak popisuji výše. Jakmile to začne, a to vím s přesností na +- 50 km, je to pokaždé stejné. Auto se za jízdy začne dusit, tak musím sešlápnout plyn na plno, aby zase najelo do otáček a pak po cca 15 sekundách znovu a tak pořád dokola, než to po 10-15 minutách neskončí. A kouří to jak na videu. Pak auto zase jede naprosto v pořádku.


Tak asi potom diag - měřené hodnoty a zjistit proč - popřípadě nucenku , co to napíše a stav

30.06.2022 11:43 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3343266
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 2246

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Vitaeidel napsal(a):
To video bylo jiné v tom, že jsem měl plný vozík a nechtěl jsem s ním jezdit po okresce, než to skončí, ale tak to vypadá pokaždé. Divné je to, že se při tom auto chová divně, jak popisuji výše. Jakmile to začne, a to vím s přesností na +- 50 km, je to pokaždé stejné. Auto se za jízdy začne dusit, tak musím sešlápnout plyn na plno, aby zase najelo do otáček a pak po cca 15 sekundách znovu a tak pořád dokola, než to po 10-15 minutách neskončí. A kouří to jak na videu. Pak auto zase jede naprosto v pořádku.

Co třeba klapky v rozbočovači sání. Když začne regenerovat, přivře vzduch přes mezichladič a pošle ho bypassem. A jestli nechodí pořádně klapka bypassu, tak tam jde málo vzduchu a mohlo by se to takhle chovat...

30.06.2022 12:54 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3343268
Vitaeidel
Město: Tachov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 79

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 napsal(a):
Co třeba klapky v rozbočovač sání. Když začne regenerovat, přivře vzduch přes mezichladič a pošle ho bypassem. A jestli nechodí pořádně klapka bypassu, tak tam jde málo vzduchu a mohlo by se to takhle chovat...

To by mohlo být ono, protože když přidám plyn při ztrátě výkonu, je slyšet slabé syčení a pak takové jakoby lupnutí a zase se to rozjede do výkonu. Zkusím na to mrknout. Díky za tip

02.07.2022 12:10 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3343357
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11655

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Nejjednodušši je to vyřadit ( na zkoušku) a nebo uplně - novější už ty klapky nemají ( jedna klapka je otevŕena a druhá zavřená - podtlakem se otevřená zavŕe a zavřená otevře = když oba podtlaky vyřadí tak na zkoušku to musí být OK)

08.08.2022 21:50 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3345336
kostka
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) TourerPočet příspěvků: 13
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahoj, byl jsem na diagnostice v Carlingu a bylo mi receno, ze je potreba vymenit FAP. Dalsi je chyba na turbu, ale tu by resili az po vymene FAPu, zda a jak je s tim spojena. Mam X7 v podpisu, 218k km najeto. Carling ma jen novy FAP za 46k Kc, repasovany za 30k Kc nemaji. Posunulo se nekam cisteni FAPu za tech par let a ma cenu to zkusit?

Tady jsou hodnoty z diagnostiky.

Otacky motoru 0:
Stav regenerace - nebylo pozadovano
Povoleni regenerace - regenerace nepovolena

Mnozstvi sazi ve filtru - 11.602 g
Vdalenost od posleni vymeny - 217 944 km
Kilometrovy probeh od posledni regenerace - 1225 km
Prumerne ujeta vzdalenost pro regeneraci - 856 km
Vzdalenost zbyvajici do vymeny filtru - 0 km
Stav prvni aditivace - ukoncena cinnost
Difereciacni tlak filtru - 0.000 bar
Posun refereční hodnoty snimace - -4 mv
Napeti snimace diferecniho tlaku - 0.49 V

Otacky motoru 3515:
Diferenciacni tlak filtru - 0.076 bar
Posun refereční hodnoty snimace - -4 mv
Napeti snimace diferecniho tlaku - 0.80 V

Da se s tim jeste neco ujet, do 500/1000 km treba? Momentalne nesviti zadna kontrolka.

Zapnula se mi dvakrat kontrolka motoru na delsich cestach, kdy neslo preradit z 2 na 3 (viz muj prispevek v automatovem vlakne .link. Po vypnuti motoru a nastartovani auto jelo, kontrolka motoru svitila a druhy den pak zhasla.

09.08.2022 11:46 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3345369
Carlík
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 238
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Kamarad nechaval cistit nedeleny FAP v jedne firme v Olomouci a zatim dobry. Stalo to okolo 5.5 tisic, ale musel ho donest vymontovany. Auto najeto taky lehce pres 200tkm. Pred cistenim auto hlasilo ucpany filtr, cukalo a neprobehla ani korektne nucena regenerace, po vycisteni vse v poradku zatim. S autem taky nejakou chvili jezdil, ale cukalo. Kazdopadne probeh mezi regeneracemi mel daleko kratsi nez ty, 856km je velmi dobre. Ale chtelo by to spis videt hodnoty dif. tlaku v zatezi za jizdy.

09.08.2022 12:04 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3345370
Dawe
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 143
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Pokud je koncovka výfuku čistá, má cenu nechat čistit. Pokud už je filtr popraskaný a propouští saze, čištění je zbytečné... Taky tu teď mám X7 2,0blueHDi a čekáme na ten repas FAP za 30k z Francie

09.08.2022 14:56 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3345384
kostka
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) TourerPočet příspěvků: 13
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Koncovka je uplne cista. Zkusim se podivat, kde by to mohli vycistit. Potrebuji ale, aby FAP sami sundali a dali zpet.

Chapu spravne, ze zadna regenerace uz neprobehne? Za jak dlouho muze dojit k ucpani vzhledem k tem namerenym hodnotam?

Nepredpokladam, ze to delali za jizdy, ale otacky to melo slusne v druhem pripade - ja mam mnohem lehci nohu a k tem 3500 se dostanu malokdy.

10.08.2022 07:49 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3345408
Dawe
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 143
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tady je výfuk z výroby v jednom kuse, takže se musí řezat. Málokdo má stroje na čištění se s tím bude crcat.
O další regeneraci se ŘJ samozřejmě bude zase pokoušet jak uzná za vhodné.

10.08.2022 08:07 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3345409
DanielRada
Město: Bělotín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v XPočet příspěvků: 12
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Problém bych viděl spíš u převodovky, podle dalšího příspěvku. Na hodnotách z diag není nic špatně, až na diferenční tlak při vytočeném motoru. Ten bych čekal větší. Filtr toho musí vydržet daleko víc. Netuším, jestli tohle auto má aditivaci filtru, pokud ano, nechat projít nejdřív tohle.

11.08.2022 07:58 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3345430
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Škoda Citigo-iV , C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6434

U??vate? Poslat soukromou zprávu
kostka napsal(a):
Dalsi je chyba na turbu, ale tu by resili az po vymene FAPu, zda a jak je s tim spojena.


1 z Carlingu utikej jak nejrychleji muzes
2.by zacal resenim preplnovani,ono se lehce muze stat,resp to tak pravdepodobne i bude ze problem s FAP je jen dusledek priciny ,ktera muze byt ve tvem pripade prave to preplnovani popripade i vstrikovaci nebo EGR

podle hodnot ktere jsi postnul s FAP nic neni,ale neni to jen o techto datech,je potreba to videt i dynamicky,tohle ve velmi obecne,tvlast dif

19.08.2022 11:46 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3345701
kostka
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) TourerPočet příspěvků: 13
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak ted nevim, jestli mam byt rad, ze problem je spis jinde nez ve FAPu.

Doporucite mi, kam muzu zajet? Autodiag, slo by zajet za tebou? Samozrejme zaplatim normalne jako v servisu.

Jeste prikladam foto z diagnostiky z Carling, str 2--4 jsou ohledne turba.

(Jinak se omlouvam za pozdni reakci, byl jsem pryc)

Přílohy:
Carling1.jpg ( 4896303b ) - Diagnostika str 1
Carling2.jpg ( 4425264b ) - Diagnostika str 2
Carling3.jpg ( 4403997b ) - Diagnostika str 3
Carling4.jpg ( 4378997b ) - Diagnostika str 4
Carling5.jpg ( 4463647b ) - Diagnostika str 5

19.08.2022 16:56 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3345721
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Škoda Citigo-iV , C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6434

U??vate? Poslat soukromou zprávu
kostka napsal(a):
Doporucite mi, kam muzu zajet? Autodiag, slo by zajet za tebou? Samozrejme zaplatim normalne jako v servisu.


klidne to privez,jen zalezi jak nato spechas
my servis jsme

19.08.2022 20:28 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3345741
Carlík
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 238
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Bych rekl spatny selenoid pro ovladani turba, ale chce to videt za jizdy a docela me zarazi teplota chladici kapaliny, docela vysoka jako u BMW a ne 83 u PSA. Pri 99 uz museli frcet sahary.

20.08.2022 08:04 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3345785
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Škoda Citigo-iV , C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6434

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Carlík napsal(a):
Bych rekl spatny selenoid pro ovladani turba, ale chce to videt za jizdy a docela me zarazi teplota chladici kapaliny, docela vysoka jako u BMW a ne 83 u PSA. Pri 99 uz museli frcet sahary.


pri techto zavadach je staticke cteni zavad silne irelevantni pokud si to nevyctes sam,zvlast kdyz nevis kdo a pri jakem stavu to probihalo
je to dobre tak na info o tom jaky typ zavady v aute je

21.08.2022 11:04 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3345853
Qwik
Město: Opava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 101

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Vitaeidel napsal(a):
To video bylo jiné v tom, že jsem měl plný vozík a nechtěl jsem s ním jezdit po okresce, než to skončí, ale tak to vypadá pokaždé. Divné je to, že se při tom auto chová divně, jak popisuji výše. Jakmile to začne, a to vím s přesností na +- 50 km, je to pokaždé stejné. Auto se za jízdy začne dusit, tak musím sešlápnout plyn na plno, aby zase najelo do otáček a pak po cca 15 sekundách znovu a tak pořád dokola, než to po 10-15 minutách neskončí. A kouří to jak na videu. Pak auto zase jede naprosto v pořádku.

Ahoj, mi to auto dělalalo podobně, po nějakých 400-600Km začalo cukat, nešlo za plynem, jel jsem sotva 50Km/h , ale při stání na místě, bez tahu, to šlo vytočit... Po cca 10minutách tam cvaklo, a motor zase fachčil jak má.. Pomohla kontrola podtlakových hadiček, kolínek, na řízení klapek od chladiče vzduchu... viz odkaz tady jsem to popsal... zde odkaz: .link.

26.08.2022 00:27 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3346102
Jarduk
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 160

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mám už asi 5 let a 100 tisíc kilometrů stejný problém - auto se při vypalování dusí, zrychluje až téměř na plný plyn, v malých rychlostech to pak hrozně škube, protože plyn je skoro binární, na volnoběh padají otáčky, které pak zas vystřelují vysoko, naštěstí nemám ten kouř.
Bylo to asi v 5 servisech, nacpal jsem do toho v součtu kolem 80 tisíc (FAP, vstřiky, EGR, podtlakový senzor, diferenční senzor, spousta diagnostik, spousta lidí, nevim co už všechno) a dělá to pořád co cca 1100-1250 kilometrů, když pálí FAP. Už to neřeším, nechci do toho dál rvát prachy, tak když to začne, odbočim na nejbližší dálnici nebo rovný úsek, kde nemusím jet pomalu a za 10-15 minut je klid. Je možné, že to nakonec bude někde nějaká hadička, ale už na to nemám energii a za další prachy raději zajedu někam na dovolenou.

02.09.2022 15:39 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3346431
jančo
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) TourerPočet příspěvků: 14
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahoj ,mam prosbu na Vás, nejde mi to do hlavy že či to je normalne, viz foto , po vypalovani filtru bolo pichnute na diag , , a že či to je normalné podla vás ? alebo je tam vela bordelu v tom filtru ? neviem jak to mam chapat to že *HMOTNOST
USADY ADITIVA VE FILTRU PEVNÝCH ČÁSTIC je 180g / 181g * to je ten nespalitelny bordel ? je to vela / málo /v pohode ? A druha otázočka , to že ked to tam píše, že bol zaplneny filter na 57 % a druhy krat ked sa mi zapol vypalivanie filtru spadlo to na 2 % , a po dalšom vypalovaní už bolo 12 % , je toto normlane ? lebo to že z 57 % spadne na 2 % toto je divné , mam nejakych 210xxx Km , a filter sa zapina okolo 250 - 300 Km , ked idem po dilanici cca 500 Km tak sa to predlžuje na 460Km

Přílohy:
15.8.22.jpg ( 72167b ) -
30.8.22.jpg ( 71077b ) -
2.9.22.jpg ( 56958b ) -

02.09.2022 16:22 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3346446
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11655

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Pleteš dohromady dva údaje = zaplnění sazemi - ten údaj se mění a množství usazeného cerinu( množství v gramech) je to hodně a proto ti vypisuje informační hlášku 😉

02.09.2022 16:22 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3346447
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11655

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Pleteš dohromady dva údaje = zaplnění sazemi - ten údaj se mění a množství usazeného cerinu( množství v gramech) je to hodně a proto ti vypisuje informační hlášku 😉

|< < 1 ... 73 74 75 76 77 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator