Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
Qwik
13.12.2021 21:31 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
99
Hanz 397 napsal(a):
Je to ovládání klapek v Y. Ty jsou právě, mimo jiné při regeneraci aktivní (zjednodušeně jedna zavře, druhá otevře, obtok mezichladiče). Kup si podtlakovou hadičku a buď to k nim natáhni celé, nebo si z ní udělej jen ta kolínka. Pásky na to nedávej, nebo když, tak ty zamačkávací. Je možné, že bude jeden (nebo oba) ty měniče KO.
Ps. : divím, se, že ti nikdo neodpověděl...

Dneska jsem koupil pružné hadicové sponky, namontoval na problémové místo, ale zjistil jsem, že pod tím jedním ventilem, je ještě další, s dalšími problémovými hadičkami... No myslím, že bude fakt asi lepší, jak říkáš, z nové hadice udělat nová kolínka, protože ty sponky stahují ty staré, které již nejsou tak pružné. Ještě bych potřeboval ověřit, jestli fungují ty ventily. Ty by se měly dát vyzkoušet přes diagnostiku, jenže tu nemám.. Pokud jsou ale napájené 12ti volty, daly by se vyzkoušet připojením na 12V, samozřejmě odpojím konektory. Je to možné?
---------------------------------------------------*******---------
01-Tak nové info...
Koupil jsem palivovou hadičku s vnitřním otvorem 4mm, viz foto. Odstranil jsem všechna gumová kolínka, a nahradil je kousky palivových hadiček... Na těch relé s podtlakem, si označte, kam která trubka patří!!, možná to je jedno. Ještě před jejich instalací, jsem pro jistotu provedl test klapek, které jsou na sacím potrubí, pomocí větší stříkačky a k ní připojené silikonové hadice.. Připojil jsem hadičku k potrubí které je blíže k relé, a zkusil jsem nasát. Pak jsem ji zaškrtil a odpojil od stříkačky. Když jsem povolil podtlak z hadičky, bylo slyšet klapnutí klapky na sacím potrubí.., měl by také jít vidět pohyb ve středním otvoru, kousek od přívodu podtlaku do klapky. Tím mám potvrzenou funkčnost klapek. Jejich těsnost jsem si potvrdil tak, že jsem nasál tak 1/3 stříkačky a nechal její píst vrátit se po chvíli zpět, samo se píst nevrátí úplně, je to dáno odporem pístu a zůstatkem podtlaku ve stříkačce. Test relé by se asi dal provést diag., ale tu nemám, a připojovat napětí na jejich vstupy není, pokud to nevíte co tam opravdu přivést, asi dobrý nápad. Po nasazení hadiček a trubek na své místo, se po nastartování motoru hláška "antipolution faulty...." zmizela, a zdá se, že je vše OK. Na jedno místo jsem použil hadičku která je ohebnější, dle foto ta žlutá, je na benzín, materiál Tygon. Prolezu ještě ostatní místa, i na těch klapkách, jestli tam na mne nečeká nějaký šotek, předběžně je vše v pořádku. Práce tak na půl hodiny a máte klid. Dle mne by se tyto hadičky měly kontrolovat častěji, ne až přijde problém. Možná existují i jako náhradní díl, protože náhrada je rovná hadička, ne jako origo kolínko 90st..
02-Další doplnění:
Na základě poznámky kolegy "Hanze 397" jsem prohlédl i podtlakové vedení u elektroventilu podtlakového ovládání turba, vlevo vzadu za motorem. Viz. foto...
Podtlakové ovládání turba je provedeno o poznání důkladněji, vedení je v kovu, a na hadičkách jsou nalisované spony, tam problém nemám.
Včera jsem jel delší trasu, cca 440km, žádná závada typu chvilkové ztráty výkonu se neprojevila, jen se mi objevila hláška anti polu.. Měl jsem cestu přes Holešov, tak jsem si vzpomněl na kolegu "Lukiho", ochotně mi auti proklepl, a smázl bezvýznamnou závadu, co šla někde od žhavení (??ráno bylo -6 a v kopcích -10???), potom už byl klid... Za což mu moc děkuji...

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator