| 		
		
		
		| 
			| 10.05.2019 22:16 -
		2.2 HDi 150 kW C5 III | 3221862 |  |  
					| venaval | 
			| Město: elezná Ruda, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 49 |  |  
		
				
		|     
 | Pite kdo co víte  o tomto motoru co se dával od 2010  ,je to tedy kvalitní agregát ?
Pite kdo co víte ;-) o tomto motoru co se dával od 2010  ,je to tedy kvalitní agregát ? 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 12.05.2019 13:22 -
		Re: 2.2 HDi 150 kW C5 III | 3222179 |  |  
					| myneur | 
			| Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 312 |  |  
		
				
		|     
 | Ano, je.
Ano, je. 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 13.05.2019 10:15 -
		Re: 2.2 HDi 150 kW C5 III | 3222379 |  |  
					| Jarduk | 
			| Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 173 |  |  
		
				
		|  
     
   | Taky bych uvítal víc informací o tomhle motoru. Sám přemýlim o nový C5 právě s tímhle motorem. Hlavně mi jde samozřejmě o spolehlivost a servisní náklady.
 U 2.0 HDi jsem zvyklej, e výměna filtrů a olejů stojí pár korun. Co tady? Co třeba výměna FAP? U HDI jsem zas platil za kompletní výměnu nějakých 16k včetně dolití Eolysu. Co je solidní cena. Ale čtu tady, e některý FAP vyjdou na minimálně dvakrát tolik.
 2.0 mě také nikdy nenechala ve tychu. Nikdy jsem neviděl nic jako "servisní reim".
 Na druhou stranu má to auto u třetí spojku a u i ta začíná říkat, e by chtěla vyměnit.
 
 Take jestli někdo má čas a chu obsáhle popsat zkuenosti s 2.2 HDi 150kw, tak prosím o ně.
Taky bych uvítal víc informací o tomhle motoru. Sám přemýlim o nový C5 právě s tímhle motorem.
Hlavně mi jde samozřejmě o spolehlivost a servisní náklady. 
U 2.0 HDi jsem zvyklej, e výměna filtrů a olejů stojí pár korun. Co tady? Co třeba výměna FAP? U HDI jsem zas platil za kompletní výměnu nějakých 16k včetně dolití Eolysu. Co je solidní cena. Ale čtu tady, e některý FAP vyjdou na minimálně dvakrát tolik. 
2.0 mě také nikdy nenechala ve tychu. Nikdy jsem neviděl nic jako "servisní reim".
Na druhou stranu má to auto u třetí spojku a u i ta začíná říkat, e by chtěla vyměnit. 
Take jestli někdo má čas a chu obsáhle popsat zkuenosti s 2.2 HDi 150kw, tak prosím o ně.
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 13.05.2019 14:42 -
		Re: 2.2 HDi 150 kW C5 III | 3222393 |  |  
					| VMachy | 
			| Město: Kladno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 8 |  |  
		
				
		|  
     
 | Taky by mě zajímalo info a třeba schéma  Taky by mě zajímalo info a třeba schéma;) 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 13.05.2019 22:25 -
		Re: 2.2 HDi 150 kW C5 III | 3222412 |  |  
					| jumep |  |  
		
				
		|  
     
 | filtre su rovnako a fap je na tom rovnako ako pri 2.0RHH, nerozoberatelny spolu s katalyzatorom
filtre su rovnako a fap je na tom rovnako ako pri 2.0RHH, nerozoberatelny spolu s katalyzatorom 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 14.05.2019 08:31 -
		Re: 2.2 HDi 150 kW C5 III | 3222419 |  |  
					| del42sa | 
			| Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |  |  
		
				
		|     
 | já jsem někde četl, e tento motor má problém , teď nevím jestli to byla hlava válců (přehřívání ) nebo něco co souviselo s vačkovým hřídelem a časováním ( zadírání ventilů ). Ale u si bohuel nepamatuji kde to bylo... Je ale moné e se to týkalo jen motorů ze začátků produkce... take fakt berte z rezervou. 
 jinde ale píou : "After 2010 the 2.2 L bi turbo diesel was updated and from that point it became a single turbo, 204 HP version which received a titan turbo charger capable of 2.2 bars of boost. Despite of loosing a turbo, it's outperforming its predecessor with 34 HP while in this case the 6 speed Aisin automatic is doing its job properly. From the reliability perspective this is the least problematic HDi from the lineup after the ancient 90 HP one."
 
 PS: sorry ale postlo se to 3x  ....
já jsem někde četl, e tento motor má problém , teď nevím jestli to byla hlava válců (přehřívání ) nebo něco co souviselo s vačkovým hřídelem a časováním ( zadírání ventilů ). Ale u si bohuel nepamatuji kde to bylo... Je ale moné e se to týkalo jen motorů ze začátků produkce... take fakt berte z rezervou. 
jinde ale píou : "After 2010 the 2.2 L bi turbo diesel was updated and from that point it became a single turbo, 204 HP version which received a titan turbo charger capable of 2.2 bars of boost. Despite of loosing a turbo, it's outperforming its predecessor with 34 HP while in this case the 6 speed Aisin automatic is doing its job properly. From the reliability perspective this is the least problematic HDi from the lineup after the ancient 90 HP one."
PS: sorry ale postlo se to 3x  ....
 
 |  
				|  |  
 
 |  |