Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / EGR ventil / C5 III
1 2 > >|
31.07.2016 20:39 - EGR ventil / C5 III 2977051
polis78
Město: Trutnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj všem, potřeboval bych poradit ohledně ERG ventilu. Začala mi skákat hláška Warning faulty Pollution system. Stop servise, musel jsem zastavit a nastartovat znovu. Na diagnostice bylo zjištěno - FAP měněn před 60 000 km - nefunkční ERG ventil. Při sešlápnutí plynu nad 2500 otáček začal fungovat. ERG ventil vyndán, vyčištěn a vrácen zpět. Po ujetí asi 10 km skočila hláška Stop servise ,Warning faulty Pollution System. Musel jsem vypnout klíček, znova nastartovat. Ujel jsem 5 km a skočila hláška Warning engine oil pressure. Opět vypnout klíček, nastartovat. A po chvíli zase skočila ta první hláška. Jsem už zoufalej, díky za každou radu, David, Trutnov.

31.07.2016 20:44 - Re: EGR ventil / C5 III 2977061
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
s FAP to moc mit spolecneho nebude rekl bych...
-diag byla origo nebo multidiag ?
-jak byl tlak na railu ?
-co jsi na EGRu cistil ?,nastavoval jsi ho ?
hláška Warning faulty Pollution system je univerzalni hlaska chyby motoru

31.07.2016 21:04 - Re: EGR ventil / C5 III 2977080
polis78
Město: Trutnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
Diagnostika origo, čistil jsem jen vnitřek, jak se otvírá a co myslíš tím nastavením? Ten, co mi dělal diag., tak říkal, že všechny hodnoty jsou ok a v normě, jen ten ERG ventil. Takže se nezmínil, že by byl tlak na railu špatný. Byl to mechanik, který jen Frantíky.

31.07.2016 21:14 - Re: EGR ventil / C5 III 2977096
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pokud je EGR ok tak nezastavi motor
pokud je EGR po smrti umi zastavit motor v tom pripade nejake cisteni je uplne k h...
takze pokud zjistil vadny egr a cistil ho misto vymeny tak bych doporucil zmenu servisu
v pripade vymeny doporucim origo Delphi a ne nejakou nahradu za dva-tri litry

31.07.2016 21:34 - Re: EGR ventil / C5 III 2977103
polis78
Město: Trutnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
Při vyndání nebyl ERG ventil až tak zanesen, jen povrchově a celkem lehce otvíral i zavíral, ale pro jistotu byl vyčištěn. I tak může být teda nefunkční? Já se hlavně bojím toho, že koupím novej a pak se zjistí, že je chyba někde jinde....
ale podle toho, jak píšeš, je asi fakt kaput, protože motor umí zastavit.

31.07.2016 21:41 - Re: EGR ventil / C5 III 2977110
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pointa je v tom ze jsi opravoval(cistil) to co v tomto pripade neni potreba
EGR se vetsinou rozpadne na lineranim prevodu pohybu motorek tahlo
bud se pridira male lozisko ktere beha po pulkruhu nebo se pridira oska v mosaznem pouzdre..muzes cistit co chces ale pomuze jen vymena a po vymene znovu diagnostikou "naucit"
ale to plati pouze v pripade ze je opravdu vadny..zastavit motor muze cokoliv od tlaku raili,vadneho vstrikovace az po vadny snimac tlaku

31.07.2016 21:52 - Re: EGR ventil / C5 III 2977121
polis78
Město: Trutnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
Ale jak jsem psal, běhalo to přes půlkruh hladce, nebylo cítit žádný drhnutí. Ale jak je na tom tak oska v mosaz. pouzdře nemám tušení, takže podle tebe je EGR ventil KO?

31.07.2016 21:57 - Re: EGR ventil / C5 III 2977124
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vubec netusim jak je natom tvuj EGR protoze jsem ho nevidel ani na aute ani venku
nevidel jsem tve auto a nevim v cem je tvuj problem,jen se bavime o tom ze by to mohl byt EGR
od klavesnice jsem se jeste diagnostiku nenaucil,na to jsou tu jini

31.07.2016 22:04 - Re: EGR ventil / C5 III 2977127
polis78
Město: Trutnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
No díky za tvé rady a za čas, v týdnu koupím nový a pak dám vědět, čus.

31.07.2016 22:22 - Re: EGR ventil / C5 III 2977135
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Abys potom nelitoval vyhozených peněz, jasně tu zaznělo, že to nemusí dělat EGR, chce to udělat někým kdo tomu rozumí diagnostiku, aby to potvrdil, nebo určil co tomu je, s koupí nového bych počkal na výsledek diagnostiky.

31.07.2016 23:17 - Re: EGR ventil / C5 III 2977148
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
...
Podle mne příčina hlášky bude spíš souviset s jednou tou poslední hláškou : skočila hláška Warning engine oil pressure" - to je ta STOP hláška a já bych to řešil asi odstavením do zjištění příčiny této hlášky - nemusí to být to co to hlásí,ale pokud ano tak je to o motor.

01.08.2016 09:04 - Re: EGR ventil / C5 III 2977182
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
to Warning engine oil pressure bych videl mozna jako dusledek zastaveni motoru
obcas se stane,ze se motor zastavi a nez si to stihnou v aute rict tak motor stoji,tlak neni tak vyhlasi poplach

03.08.2016 18:38 - Re: EGR ventil / C5 III 2978000
polis78
Město: Trutnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj, EGR vyřešen. Koupil jsem nový a na diagnostice už je také ok. Shodou okolností mi ale začala skákat jiná chybná hláška a to P0215, prý pomocná jednotka motoru...., nikde v servise ani v Peugeotu nevědí, co to je a kde je chyba. Prý se může jednat o relé čerpadla. Víte, kde se nachází? Donedávka bylo auto ok, je divné, že po výměně EGR ventilu a odpojení a zapojení baterie si auto našlo chybu jinou. Projevuje se občasným špatným startem anebo při volnoběhu samovolně auto vypne. Při plynulé jízdě se to nestává.

03.08.2016 20:30 - Re: EGR ventil / C5 III 2978076
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
podla vsetkeho snimac otacok (klukoveho hriadela)
je na prevodovke nad zotrvacnikom, ako ste nieco robili okolo egr mohlo sa tam niecim pohnut
edit:
pozeral som to len vseobecne
What are the causes of the P0215 code?

A faulty crankshaft position sensor
A faulty ignition switch or lock cylinder
Damaged wiring in the engine shutoff solenoid circuit
A faulty powertrain control module
A faulty engine shutoff solenoid


ako uz inde je napisane, bude to najskor BSM

03.08.2016 20:39 - Re: EGR ventil / C5 III 2978085
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
podla vsetkeho snimac otacok (klukoveho hriadela)


jak to myslis Petre ?

04.08.2016 08:39 - Re: EGR ventil / C5 III 2978293
tomasg
Město: Podvysoka, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 77
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
polis78 napsal(a):
Ahoj, EGR vyřešen. Koupil jsem nový a na diagnostice už je také ok. Shodou okolností mi ale začala skákat jiná chybná hláška a to P0215, prý pomocná jednotka motoru...., nikde v servise ani v Peugeotu nevědí, co to je a kde je chyba. Prý se může jednat o relé čerpadla. Víte, kde se nachází? Donedávka bylo auto ok, je divné, že po výměně EGR ventilu a odpojení a zapojení baterie si auto našlo chybu jinou. Projevuje se občasným špatným startem anebo při volnoběhu samovolně auto vypne. Při plynulé jízdě se to nestává.


nieco podobne som mal ja po vymene EGR,. po vymene hlaska klapky sania, potom regulator tlaku paliva. po prejdeni cca 300km auto zhaslo, no vypol kluc a znova islo 300km, za kazdym ina hlaska.
Pricina? - pri vymene EGR urobedy abgrejd softveru BSM(samozrejma ze v citroene) vyriesilo sa to novou jednotkou BSM

31.08.2016 12:50 - Re: EGR ventil / C5 III 2990017
WOLODA
Město: Humenne, Auto: C4 coupe 2.0HDi 16v RHR 100kwPočet příspěvků: 32
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravim
Z vlastnej skusenosti.... peigeot boxer hdi (ale motor nebol francuzky nwm ci nie iveco) egr ppd sanim za chladicom.... odjazdil si svoje a odisiel... kupili druhy a znova si odjazdil svoje a zase odisiel ALE ... naucili sme ho ho nanovo... a auto fachcelo....

Moznoze ste mohli skusit egr NAUCIT znova .... (cez lexiu najlrv samuselo ... uceni egr... vymazqt dennik zavad... a znova uceni kedze to hodilo chybu) tak sme to robili na otcovej c4 rhr hdi

Pomocna jednotka motoru neni poistkova skrinka??? Mne to hadzalo chybu pre ledky v pomocnej jednotke motoru. Ved bsm sa hlasi pod bsm

31.08.2016 21:52 - Re: EGR ventil / C5 III 2990204
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
WOLODA napsal(a):
Zdravim
Z vlastnej skusenosti.... peigeot boxer hdi (ale motor nebol francuzky nwm ci nie iveco) egr ppd sanim za chladicom.... odjazdil si svoje a odisiel... kupili druhy a znova si odjazdil svoje a zase odisiel ALE ... naucili sme ho ho nanovo... a auto fachcelo....


pokud myslis Euro5 tam je bud PSA motor nebo Ford

09.10.2016 20:06 - Re: EGR ventil / C5 III 3000967
polis78
Město: Trutnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj všem , tak za vším stála jednotka BSM .

03.05.2020 13:58 - Re: EGR ventil - čištění 3268470
macman
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 104
99 Poslat soukromou zprávu
Abych nezákladal nové téma... Auto se mi zastavilo, jde nastartovat a po chvíli zdechne jako by došla nafta.. Na diagnostice je vidět, že je EGR zaseklý v otevřené poloze na 80%.. Jak je to s RHR a Delphi vstřikováním? Dá se nějak udělat EGR OFF, nebo mě čeká výměna???

1 2 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator