| |  |  |  | 
 
 
			| 		
		
		
		| 
			| 03.02.2012 10:07 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2446832 |  |  
					| milek | 
			| Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 23 |  |  
		
				
		|  
     
 | Dnes ráno (-15) můj 22,HDI nastartoval, po pár vteřinách chcípl. To samé jetě jednou. Při dalím pokusu startér točil, ale motor ani uk, jen cinkání gongu a cvakání relátek. Pak mi miláček napsal hláku "Electronic anti-tieft system default" a odmítl se dál bavit, nepomohlo aktivování klíčkem ve spínačce, odemykání a zamykání dveří... Baterie a filtr jsou od léta nové, nafta verva.
 Tak jsem mu kopl do kola a el pěky. Ale má to u mne.
Dnes ráno (-15) můj 22,HDI nastartoval, po pár vteřinách chcípl. To samé jetě jednou. Při dalím pokusu startér točil, ale motor ani uk, jen cinkání gongu a cvakání relátek. Pak mi miláček napsal hláku "Electronic anti-tieft system default" a odmítl se dál bavit, nepomohlo aktivování klíčkem ve spínačce, odemykání a zamykání dveří... 
Baterie a filtr jsou od léta nové, nafta verva.
Tak jsem mu kopl do kola a el pěky. Ale má to u mne.
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 03.02.2012 10:37 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2446835 |  |  
					| Pablik1 | 
			| Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |  |  
		
				
		|  
     
 | milek napsal(a): Dnes ráno (-15) můj 22,HDI nastartoval, po pár vteřinách chcípl. To samé jetě jednou. Při dalím pokusu startér točil, ale motor ani uk, jen cinkání gongu a cvakání relátek. Pak mi miláček napsal hláku "Electronic anti-tieft system default" a odmítl se dál bavit, nepomohlo aktivování klíčkem ve spínačce, odemykání a zamykání dveří... Baterie a filtr jsou od léta nové, nafta verva. Tak jsem mu kopl do kola a el pěky. Ale má to u mne.je to paráda se projet sockou(mhd)nevím sice jestli mi to píslo taky tu hláku ale ten orchestrion z palubky docela sluný hip-hop ale dokud jetě mi kára jela objevil se nějaký nápis:ice a jětě jedno slůvko tak jsem si to vysvětlil e mě frantík vyruje na zmzlou vozovku...  Dnes ráno (-15) můj 22,HDI nastartoval, po pár vteřinách chcípl. To samé jetě jednou. Při dalím pokusu startér točil, ale motor ani uk, jen cinkání gongu a cvakání relátek. Pak mi miláček napsal hláku "Electronic anti-tieft system default" a odmítl se dál bavit, nepomohlo aktivování klíčkem ve spínačce, odemykání a zamykání dveří... Baterie a filtr jsou od léta nové, nafta verva. Tak jsem mu kopl do kola a el pěky. Ale má to u mne. je to paráda se projet sockou(mhd)nevím sice jestli mi to píslo taky tu hláku ale ten orchestrion z palubky docela sluný hip-hop ale dokud jetě mi kára jela objevil se nějaký nápis:ice a jětě jedno slůvko tak jsem si to vysvětlil e mě frantík vyruje na zmzlou vozovku... :nevim 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 03.02.2012 10:51 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2446838 |  |  
					| lemac | 
			| Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 71 |  |  
		
				
		|     
 | milek napsal(a): Dnes ráno (-15) můj 22,HDI nastartoval, po pár vteřinách chcípl. To samé jetě jednou. Při dalím pokusu startér točil, ale motor ani uk, jen cinkání gongu a cvakání relátek. Pak mi miláček napsal hláku "Electronic anti-tieft system default" a odmítl se dál bavit, nepomohlo aktivování klíčkem ve spínačce, odemykání a zamykání dveří... Baterie a filtr jsou od léta nové, nafta verva.
 Tak jsem mu kopl do kola a el pěky. Ale má to u mne.
 Na 99% problém baterie. Pokud jezdí kráté trasy, tak během zimy alespoň 2x baterii na nabíječku, jinak ve větích mrazech se dá s tímhle problémem počítat
  Na 99% problém baterie. Pokud jezdí kráté trasy, tak během zimy alespoň 2x baterii na nabíječku, jinak ve větích mrazech se dá s tímhle problémem počítat  :-) 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 03.02.2012 11:21 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2446840 |  |  
					| Martin | 
			| Město: Vlaim, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 297 |  |  
		
				
		|     
   | Dnes ráno bylo u nás -19 a nastartoval jsem a na podruhé. Vdy jsem nejdřív 3-4 havil. Startér celou dobu točil jak zběsilý, palubka hrála barevnou hudbu, z výfuku se kouřilo, ale motor dlouho ne a ne naskočit. Ale nakonec si dal říct. Asi bych měl nechat zkontrolovat, jak psal jumep, vstřiky, hydrotely a čerpadlo? Baterka je rok nová a havičky taky.
Dnes ráno bylo u nás -19 a nastartoval jsem a na podruhé. Vdy jsem nejdřív 3-4 havil. Startér celou dobu točil jak zběsilý, palubka hrála barevnou hudbu, z výfuku se kouřilo, ale motor dlouho ne a ne naskočit. Ale nakonec si dal říct. Asi bych měl nechat zkontrolovat, jak psal jumep, vstřiky, hydrotely a čerpadlo? Baterka je rok nová a havičky taky. 
 |  
				|  |  
 
 		
		
		
		| 
			| 03.02.2012 13:20 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2446905 |  |  
					| Roozena | 
			| Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |  |  
		
				
		|  
     
 | Včera jse v předtue věcí budoucích natankoval plnou od Benziny a do toho plouchnul 4 odměrky VIFu. Ráno ( -19) mě u při otoční klíčku zamrazilo - auto rovnou zahlásilo, e je v ECO modu... nahavil jsem, počkal jetě 3 vteřiny a, 2x si to kucklo, pak motor vydal na půlotáčky děsivej zvuk, jak zklepaly ály a rozjl se celkem normálně. Jen mě zarazila zjevná neschopnost motoru dostatečně ohřát vodu pro intenzivní topení.  Pravda, při konstantní rychlosti na dálnici (110) a ventilátoru a topení na plný pecky se ukazatel teploty vody nedostal nad tři  dílky stupice. Chladič motoru byl ledovej, take termostat funguje... zjevně za těchto podmínek je topení odebrat nadlimitní mnoství tepla z motoru...
Včera jse v předtue věcí budoucích natankoval plnou od Benziny a do toho plouchnul 4 odměrky VIFu. Ráno ( -19) mě u při otoční klíčku zamrazilo - auto rovnou zahlásilo, e je v ECO modu... nahavil jsem, počkal jetě 3 vteřiny a, 2x si to kucklo, pak motor vydal na půlotáčky děsivej zvuk, jak zklepaly ály a rozjl se celkem normálně. Jen mě zarazila zjevná neschopnost motoru dostatečně ohřát vodu pro intenzivní topení.  Pravda, při konstantní rychlosti na dálnici (110) a ventilátoru a topení na plný pecky se ukazatel teploty vody nedostal nad tři  dílky stupice. Chladič motoru byl ledovej, take termostat funguje... zjevně za těchto podmínek je topení odebrat nadlimitní mnoství tepla z motoru... 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 03.02.2012 14:01 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2446922 |  |  
					| tomix | 
			| Město: Ceska lipa, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 232 |  |  
		
				
		|     
 | SHeLL  u nas 3 kamaradi co tam tankuji u zamrzli jezdim do Benziny davam VIF a nemam problem.5 dni stalo venku u vody a mněl jsem strach e asi nenatočím ale opak byl pravdou  , jediný problem včera pří tankovaní zamrzlé víčko nádre.  SHeLL:-p u nas 3 kamaradi co tam tankuji u zamrzli jezdim do Benziny davam VIF a nemam problem.5 dni stalo venku u vody a mněl jsem strach e asi nenatočím ale opak byl pravdou:-d, jediný problem včera pří tankovaní zamrzlé víčko nádre.:-( 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 03.02.2012 15:30 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2446964 |  |  
					| TheOne | 
			| Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 374 |  |  
		
				
		|     
 | no jo topení od nafty v takových teplotách ( -19°) je celkem kouzlo, diesla pracuje na nií teplotě ne benál, tak se i dýl zahřívá, Nabral jsem tu novou naftu od OMW Maxxmotion Diesel.. no ty starty stojí za (_)(_), neberte to, včera jsem na Vervu a zatím to jete nedolo tak daleko, ale jak jsem chtěl nalít VIFko tak bylo tuhe jak med !  take bez aditiv  jinak startování není problem s 74Ah baterkou Varta Silver Dynamic  . Taky zvuk po startu jak je motor ledový je jak traktor   ale jinak vechno v cajku, tatík s feldou ráno nenatočil   take zdar kodofkám  no jo topení od nafty v takových teplotách ( -19°) je celkem kouzlo, diesla pracuje na nií teplotě ne benál, tak se i dýl zahřívá, Nabral jsem tu novou naftu od OMW Maxxmotion Diesel.. no ty starty stojí za (_)(_), neberte to, včera jsem na Vervu a zatím to jete nedolo tak daleko, ale jak jsem chtěl nalít VIFko tak bylo tuhe jak med ! :-)))) take bez aditiv :-d jinak startování není problem s 74Ah baterkou Varta Silver Dynamic :-). Taky zvuk po startu jak je motor ledový je jak traktor :-)))):palec ale jinak vechno v cajku, tatík s feldou ráno nenatočil :-)))):-)))) take zdar kodofkám  :-)))) 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 03.02.2012 19:11 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2447108 |  |  
					| Darja |  |  
		
				
		|  
     
 | Roozena napsal(a): Pravda, při konstantní rychlosti na dálnici (110) a ventilátoru a topení na plný pecky se ukazatel teploty vody nedostal nad tři  dílky stupice. Chladič motoru byl ledovej, take termostat funguje... zjevně za těchto podmínek je topení odebrat nadlimitní mnoství tepla z motoru... Moje V6 má větí výhřevnost jak Hdi, ale na dálnici mám to samé. Dnes jsem jela 60km po dálnici, 120km/h na tempomatu a motor lehce podchlazenej, tj, ručička nebyla vodorovně (u starích C5 to je provozní teplota), ale mírně skosená. Prostě se to náporem ochladí rychleji, hlavně při vyích rychlostech. A netopí jak topila třeba u 1°C....
Moje V6 má větí výhřevnost jak Hdi, ale na dálnici mám to samé. Dnes jsem jela 60km po dálnici, 120km/h na tempomatu a motor lehce podchlazenej, tj, ručička nebyla vodorovně (u starích C5 to je provozní teplota), ale mírně skosená. Prostě se to náporem ochladí rychleji, hlavně při vyích rychlostech. A netopí jak topila třeba u 1°C....
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 03.02.2012 21:22 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2447174 |  |  
					| BlueSeven | 
			| Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |  |  
		
				
		|  
     
   | Tak dneska ráno při -22°C mi chytil snad jen jeden válec, tak jsem chvíli podrel klíček a baterka to roztočila, ale dalo jí to zabrat  . Odpoledne z práce při mínus deseti na krátké uknutí chytly vechny válce. 
 Jakmile je pod -15°C tak nikdy nechytnou vechny 4 válce, můe to být havičkami? Jsou tam původní z roku 2007 a mají nalítáno 94 tisíc. Pokud ano je někde návod na jejich výměnu pro můj motor, nemůu to nikde najít.
Tak dneska ráno při -22°C mi chytil snad jen jeden válec, tak jsem chvíli podrel klíček a baterka to roztočila, ale dalo jí to zabrat :palec. Odpoledne z práce při mínus deseti na krátké uknutí chytly vechny válce.
Jakmile je pod -15°C tak nikdy nechytnou vechny 4 válce, můe to být havičkami? Jsou tam původní z roku 2007 a mají nalítáno 94 tisíc. Pokud ano je někde návod na jejich výměnu pro můj motor, nemůu to nikde najít.
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 03.02.2012 22:02 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2447213 |  |  
					| jumep |  |  
		
				
		|  
     
 | tak ja si konecne musim prehodit tie zhavice ktore mam doma v garazi nachystane  auto do rana premrznute tak som ho musel chvilku podrzat na starter, lebo chytlo a zhaslo ...
 
 
 bol som v poprade, celu cestu od -9 do -16, za jazdy rucicka teploty pekne vodorovne, po zastaveni a stati na parkovisku pekne klesla
  , ale aj pri jazde 90 nebol problem a drzalo si to teplotu ... akurat teda spotreba bola troska vyssia  tak ja si konecne musim prehodit tie zhavice ktore mam doma v garazi nachystane :)
auto do rana premrznute tak som ho musel chvilku podrzat na starter, lebo chytlo a zhaslo ...
bol som v poprade, celu cestu od -9 do -16, za jazdy rucicka teploty pekne vodorovne, po zastaveni a stati na parkovisku pekne klesla :), ale aj pri jazde 90 nebol problem a drzalo si to teplotu ... akurat teda spotreba bola troska vyssia :) 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 03.02.2012 23:00 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2447250 |  |  
					| Hanz 397 |  |  
		
				
		|  
     
 | Martin napsal(a): Dnes ráno bylo u nás -19 a nastartoval jsem a na podruhé. Vdy jsem nejdřív 3-4 havil. Startér celou dobu točil jak zběsilý, palubka hrála barevnou hudbu, z výfuku se kouřilo, ale motor dlouho ne a ne naskočit. Ale nakonec si dal říct. Asi bych měl nechat zkontrolovat, jak psal jumep, vstřiky, hydrotely a čerpadlo? Baterka je rok nová a havičky taky. Na ty nový havky moc nespoléhej-na jednom z firemních aut jsme je měnili vloni v březnu a kolegu dneska do práce přivezla odtahovka. Tak jsme mysleli,e opět zamrzla nafta. No a jen tak pro jistotu jsem udělal diag a ejhle: 5 ze esti 10 měsíců starých havičů KO!! Kdy jsem je vyndal a změřil,tak byly opravdu v tahu. A to není první případ
  Take bych je pro klid due taky radi změřil,ne bych se poutěl do něčeho větího...
Na ty nový havky moc nespoléhej-na jednom z firemních aut jsme je měnili vloni v březnu a kolegu dneska do práce přivezla odtahovka. Tak jsme mysleli,e opět zamrzla nafta. No a jen tak pro jistotu jsem udělal diag a ejhle: 5 ze esti 10 měsíců starých havičů KO!! Kdy jsem je vyndal a změřil,tak byly opravdu v tahu. A to není první případ:-( Take bych je pro klid due taky radi změřil,ne bych se poutěl do něčeho větího... 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 04.02.2012 08:55 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2447334 |  |  
					| felix81 | 
			| Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |  |  
		
				
		|  
     
   | Fčera ráno  v 7.00h na Mělníku v -20 stupních u řeky na dvě nahavení se dvakrát převalil a blafnul hned na vechny 4 hrnce. Za mnou páry jak z chladící věe, ale vrčel. Je to celkem úspěch na starou předkomůrku s 300 000km. Půl hodky si  tam brmlal na volnoběh a ohřál se sotva na 50. Po 30km jízdy byl konečně na 90stupních. Trochu  jsem měl jen obavy zda ten hege v nádri neztuhnul, ale po deseti minutách chodu bylo vyhráno. Po zlých zkuenostech s prémiovými palivy si naftu míchám pouze sám. Do 20l nafty přidám 3l benzínu, decku oleje a 5 odměrek VIFu a nastartuju i v -27.
  Fčera ráno  v 7.00h na Mělníku v -20 stupních u řeky na dvě nahavení se dvakrát převalil a blafnul hned na vechny 4 hrnce. Za mnou páry jak z chladící věe, ale vrčel. Je to celkem úspěch na starou předkomůrku s 300 000km. Půl hodky si  tam brmlal na volnoběh a ohřál se sotva na 50. Po 30km jízdy byl konečně na 90stupních. 
Trochu  jsem měl jen obavy zda ten hege v nádri neztuhnul, ale po deseti minutách chodu bylo vyhráno. Po zlých zkuenostech s prémiovými palivy si naftu míchám pouze sám. Do 20l nafty přidám 3l benzínu, decku oleje a 5 odměrek VIFu a nastartuju i v -27. :-) 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 04.02.2012 14:34 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2447418 |  |  
					| Klokan | 
			| Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |  |  
		
				
		|     
 | jetě přidej králičí pacičku, odvar z babského ucha a 2deci vaječného koňaku ....  
 (nedělej zagorku, es někdy viděl benzínku zevnitř ....
  )
jetě přidej králičí pacičku, odvar z babského ucha a 2deci vaječného koňaku .... :-))))
(nedělej zagorku, es někdy viděl benzínku zevnitř .... :-) ) 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 04.02.2012 16:49 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2447457 |  |  
					| TheOne | 
			| Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 374 |  |  
		
				
		|     
 | tak dneek odpoledne, poprvé nenastartováno, pak a s pomocí 10 minut kdy se konečne naskočilo, u to mělo snahu naběhnou ale nic a nic, ale vyplatilo se počkat  sice to chvíli znělo jako traktor a trochu kolísali otáčky, ale řekl e to bylo naftou.. MaxxMotion OMW.. u nebrat.  tak dneek odpoledne, poprvé nenastartováno, pak a s pomocí 10 minut kdy se konečne naskočilo, u to mělo snahu naběhnou ale nic a nic, ale vyplatilo se počkat :-) sice to chvíli znělo jako traktor a trochu kolísali otáčky, ale řekl e to bylo naftou.. MaxxMotion OMW.. u nebrat.:nevim 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 04.02.2012 16:54 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2447459 |  |  
					| zhrado | 
			| Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |  |  
		
				
		|     
 | Ja berem len na OMV, tú obyčajnú + zimný VIF a nemám s naftou problém. Síce mám kadé ráno tuák, e nechytí ale zatial vdy chytilo. Lene mám u zlú baterku a len tak tak točí motorom a sa čudujem, e ten komonrejl chytí, kede to nieje TDI, ktorému stačia 2 otáčky motora.
Ja berem len na OMV, tú obyčajnú + zimný VIF a nemám s naftou problém. Síce mám kadé ráno tuák, e nechytí ale zatial vdy chytilo. Lene mám u zlú baterku a len tak tak točí motorom a sa čudujem, e ten komonrejl chytí, kede to nieje TDI, ktorému stačia 2 otáčky motora. 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 04.02.2012 19:27 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2447501 |  |  
					| TheOne | 
			| Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 374 |  |  
		
				
		|     
 | Jo je tam toho trochu víc ne v TDi... ale v letě mi to na 2 otačky chytne jak nic. Jenom zima děla bordel s naftou, no taky zaleí kde natankuje.
Jo je tam toho trochu víc ne v TDi... ale v letě mi to na 2 otačky chytne jak nic. Jenom zima děla bordel s naftou, no taky zaleí kde natankuje. 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 04.02.2012 19:31 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2447504 |  |  
					| Adeon11 |  |  
		
				
		|     
 | tak mne teraz dva tyzdne stalo auto v mrazoch, s vynimkou nedele ked som siel za jumepom menit rozvody...vcera som to siel nahodit a baterka si raz cukla a dead,nove zhavice...takze dnes nova a naskocilo na prvy krat,zatial  
 a snazim sa tankovat na Shellke fuel save diesel+aditivum proti  zamrzaniu nafty...
tak mne teraz dva tyzdne stalo auto v mrazoch, s vynimkou nedele ked som siel za jumepom menit rozvody...vcera som to siel nahodit a baterka si raz cukla a dead,nove zhavice...takze dnes nova a naskocilo na prvy krat,zatial ;-)
a snazim sa tankovat na Shellke fuel save diesel+aditivum proti  zamrzaniu nafty...
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 04.02.2012 19:37 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2447507 |  |  
					| DaveLbc | 
			| Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 429 |  |  
		
				
		|  
     
   | Mě to startuje vdy na dvě otočky at je zima nebo léto akorát ten zvuk je jinej  Ale je fakt ,e soused má kloktávku a jde hned nevím čím to je
  Můete mi to někdo vysvětlit
  Mě to startuje vdy na dvě otočky at je zima nebo léto akorát ten zvuk je jinej:-))))
Ale je fakt ,e soused má kloktávku a jde hned nevím čím to je:nevim
Můete mi to někdo vysvětlit:-)) 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 04.02.2012 20:18 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2447517 |  |  
					| zhrado | 
			| Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |  |  
		
				
		|     
 | Má vôbec význam 2 a viackrát havi pred tartom pri HDI??
Má vôbec význam 2 a viackrát havi pred tartom pri HDI?? 
 |  
				|  |  
 
 
 |  | 
 |  |