Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / C5 II, 2.0i, 103kW, r.v. 2004 vs. LPG?
1 2 > >|
04.12.2010 23:17 - C5 II, 2.0i, 103kW, r.v. 2004 vs. LPG? 2365275
emp
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj ve spolek.
Narazil jsem na zajímavý problém - rozhodl jsem se zaplynovat kočár, načetl diskuze o LPG, připravil se na výdaj a nadšeně zavolal vybraný servis kvůli zástavbě. Nadšení však vzalo záhy za své . Technik mě bez zaváhání informoval, že pokud by se jednalo o verzi 100kW, tak no problemo, ale pokud jde o verzi 103kW (typ RFJ), jedná se o nějaký typ přímého vstřikování a to "tady nikdo zatím nedělá" .
Dokázal by mi někdo vysvětlit, v čem je ten "problém" s verzí 103kW - je to starší nebo novější technologie? (tedy s přihlédnutím na rok narození kočáru).
Případně slyšel někdo o LPG systému "TELEFLEX-GFI"? Holandský systém, u kterého jsem tu mojí 103kW verzi našel jako vhodnou pro vestavbu, ale jenom v Holandsku...

Předem díky za názory i dohady .
Emp

04.12.2010 23:51 - Re: C5 II, 2.0i, 103kW, r.v. 2004 vs. LPG? 2365277
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16760

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ak mas C5 2, ako mas v profile, technik sa moc nevyzna

HPi sa robilo len do C5 1 a pre problemy a poruchovost sa od neho upustilo

05.12.2010 00:14 - Re: C5 II, 2.0i, 103kW, r.v. 2004 vs. LPG? 2365278
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5995

U??vate? Poslat soukromou zprávu
zjisti si presne co mas za typ motoru a tim pak kontaktuj firmu ktere uz je nejakou dobu na trhu a o montazi lpg neco vi..napriklad HLPROPAN,EPIGAS,BRC
nenech se zlakat na levnou "sprchu" v sani ale nainstaluji si kvalitni sequencni vstrikovani,nejlepe novejsi generace s propojenim i do OBD pro komunikaci se stavajici jenotkou motoru

05.12.2010 13:23 - Re: C5 II, 2.0i, 103kW, r.v. 2004 vs. LPG? 2365311
emp
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Dík za reakci.
V C5 II mám 2.0i (HPi), 103kW, EW10A RFJ , r.v. 2004. S tímhle jsem kontaktoval AutoGas Strakonice (nejlepší reference, mám to blízko). V podstatě jsem nepochopil, kde je jádro pudla , tj. něco kolem přímovstřiku (asi že sání je umělohmotné).
Ad cena - nejde mi o peníze za instalaci, rád bych dostal lpg systém v maximální možné kvalitě, abych s tím do budoucna neměl žádnou starost a motor mě dál měl rád .

05.12.2010 14:02 - Re: C5 II, 2.0i, 103kW, r.v. 2004 vs. LPG? 2365317
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5995

U??vate? Poslat soukromou zprávu
ano prome vstrikovani je momentalne nejlepsi volba
do ani se umisti ke kazdemu valci vstupy pro privod LPG ,ktere davkuje tak jako benzinove vstrikovace

05.12.2010 16:00 - Re: C5 II, 2.0i, 103kW, r.v. 2004 vs. LPG? 2365331
emp
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
ok, ale co v případě HPi?

05.12.2010 16:06 - Re: C5 II, 2.0i, 103kW, r.v. 2004 vs. LPG? 2365334
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5995

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pokud mas HPi, mas smulu ,zde neni prestavba technicky mozna ,i kdyz technologiie pokrocila a dnes zacinaji delat i prestavby vznetovych motoru na LPG do osobnich aut

ty mas C5 po faceliftu ? uprimne pochybuju tim rokem a s timhle motorem ,oprav si profil

05.12.2010 16:23 - Re: C5 II, 2.0i, 103kW, r.v. 2004 vs. LPG? 2365338
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16760

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ma C5 2, november 2004

a VSTREKOVANIE EW10A

05.12.2010 16:30 - Re: C5 II, 2.0i, 103kW, r.v. 2004 vs. LPG? 2365339
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5995

U??vate? Poslat soukromou zprávu
EW10A neni typ vstrikovani ale typ motoru
uz jsem se v tom zamotal..pokud nema HPi muze vklidu LPG namontovat

05.12.2010 16:33 - Re: C5 II, 2.0i, 103kW, r.v. 2004 vs. LPG? 2365341
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16760

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
EW10D je HPi
EW10J4 - je 2.0i C5 1
EW10A je C5 2.0i

05.12.2010 16:40 - Re: C5 II, 2.0i, 103kW, r.v. 2004 vs. LPG? 2365343
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5995

U??vate? Poslat soukromou zprávu
EW10D EW10J4 EW10A jsou typy motoru ne typ/kod/nazev vstrikovani

05.12.2010 16:43 - Re: C5 II, 2.0i, 103kW, r.v. 2004 vs. LPG? 2365344
emp
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
HPi mám => čili čekat až soudruzi vyvinou kosmos technologii lpg?
typ HPi je tuším 10 let stará vychytávka - to to byla cesta špatným evolučním směrem (i když se chválí nižší spotřeba + větší krouák) nebo lpg vývojáři zaspali?

05.12.2010 16:45 - Re: C5 II, 2.0i, 103kW, r.v. 2004 vs. LPG? 2365345
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16760

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak potom v tom mam chaos...
ale cital som niekde ze aj pre HPi existuje plyn, ale vseobecne do HPi je vhodne nezasahovat

ale co je mi 3x divne je ze C5 2 a HPi

05.12.2010 16:51 - Re: C5 II, 2.0i, 103kW, r.v. 2004 vs. LPG? 2365349
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5995

U??vate? Poslat soukromou zprávu
HPi je jak uz napsal Petr typ motoru EW10D

ty mas kod motoru RFJ a typ motoru EW10A ,coz je klasicky 2.0i 16V

z toho plyne ze ty NEMAS HPi HPi se do c5 po faceliftu nedavali,vyroba i vyvoj byl ukoncen nekde kolem roku 2002 a davali se asi jen pul roku

05.12.2010 16:55 - Re: C5 II, 2.0i, 103kW, r.v. 2004 vs. LPG? 2365350
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5995

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Petre HPi je takzvany direct Multipoint Injection,vsechny ostatni jsou typu Indirect Multipoint Injection

u jinych znacek,treba VAG group je to FSI nebo TFSI (s preplnovanim)

prestavka techto typu na LPG neni mozna..zatim..co mozne teoreticky je, je prestavba na CNG

05.12.2010 17:09 - Re: C5 II, 2.0i, 103kW, r.v. 2004 vs. LPG? 2365353
emp
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
mchch, tak už v tom mám taky hokej
fakta: v TP zapsáno C5 2.0I 16V, typ RFJ, 103kW

=> jde z toho vydedukovat něco směrem přímovstřik / sekv. vstřik?

05.12.2010 17:15 - Re: C5 II, 2.0i, 103kW, r.v. 2004 vs. LPG? 2365354
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5995

U??vate? Poslat soukromou zprávu
ja myslim ze pokud umis dobre cist odpoved jsem ti napsal v podstate jak ja tak i Petr

na otazku kolem LPG jsem ti i ja nekolikrat odpovedel

nevim co myslis "primovstrikem" ani "sekv, vstrikem"

05.12.2010 17:51 - Re: C5 II, 2.0i, 103kW, r.v. 2004 vs. LPG? 2365356
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1817
Administr?tor Poslat soukromou zprávu
kdyz tak se stav na praze 10 a podivame se na to ...

05.12.2010 18:22 - Re: C5 II, 2.0i, 103kW, r.v. 2004 vs. LPG? 2365361
emp
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
to autodiag:
není to jednoznačné - "2.0i 16V EW10A RFJ" je 100kW, kdežto můj "RFJ" je 103kW, což vede na "HPi EW10D"
sorry za motanice, ale je to poměrně klíčová záležitost - zítra se ještě stavím u původního prodejce a dám vědět

to tief:
co mᚠna mysli?

05.12.2010 18:27 - Re: C5 II, 2.0i, 103kW, r.v. 2004 vs. LPG? 2365362
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5995

U??vate? Poslat soukromou zprávu
je to jednoznacne az moc ,mas c5 II kam se HPi nedavalo
kod motoru je jen jeden nemuze byt stejny pro dva odlisne typy motoru
jaky mas vin ?

1 2 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator