Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / modrý dým při startu
|< < 1 2 3 4 5 6 > >|
24.11.2010 17:59 - Re: modrý dým při startu 2363883
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6536

U??vate? Poslat soukromou zprávu
no ja mam zato ze vzduch do sani se chladi ,neohriva

24.11.2010 20:13 - Re: modrý dým při startu 2363891
Jimmivon
Město: Blížkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 124
99 Poslat soukromou zprávu
Asi vim co mysli JUMEP
Klapky nemam, protoze nemam FAP, tak neni treba prepoustet teplej vzduch kvuli regeneraci.
Takze z intercooleru rovnou do motoru.

24.11.2010 20:29 - Re: modrý dým při startu 2363896
JirkaŘ
Město: Havířov-město, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 510

99 Poslat soukromou zprávu
ne ne, Jumep myslel něco jiného... na motoru 2,2 HDi je na spodní části intercooleru hadice , která je spojena T- kusem a vzduch tlačený od turba na tom T-kuse směřuje buď do intercooleru - kde je ochlazován proudícím vzduchem, nebo je směřován přes další zařízení podobné chladiči ve kterém ale proudí ohřátá chladící kapalina motoru (voda s fridexem lidově řečeno) do sání motoru pak tlačený vzduch směřuje přes jednu , nebo druhou klapku. Podle toho která je otevřená tak proudí vzduch buď přes intercooler, nebo je ohříván (předpokládám že v zimním období)
... Pokud by se klapky - jejich ovládání porouchaly, zůstaly by obě v uzavřené poloze, tak by se motoru logicky nedostávalo vzduchu.
Ale koukám že mᚠjiný motor - 2,0 HDI 16V , tam to bude možná jiné, nevím neviděl jsem tento motor.
Přikládám fotky...

Přílohy:
DSCN1746.JPG | Stáhnout | Zobrazit ( 252793b ) - T- kus hadice , intercooler je odpojen a demontován, další strana vede přes \\\"ohřívač\\\".Staženo:49x.
DSCN1745.JPG | Stáhnout | Zobrazit ( 297875b ) - sání motoru - vedou 2 možné větve.Staženo:37x.
DSCN1748.JPG | Stáhnout | Zobrazit ( 195609b ) - detail klapek - klapka ve směru od intercooleru má demontovanou hadici.Staženo:36x.

24.11.2010 20:46 - Re: modrý dým při startu 2363914
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak, auto bez FAPu nema air inlet heater (aj podla jeho vin)
tu uz ale tazko radit bez toho zeby som to auto videl, nejako ma dalej uz moc nenapada
pokial na diagnostike nic neni, hodnoty su normalne, striky su nove, egr je novy, nestraca sa voda ani olej je tu fakt tazko nieco radit

27.11.2010 18:59 - Re: modrý dým při startu 2364411
Jimmivon
Město: Blížkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 124
99 Poslat soukromou zprávu
Nasel jsem dalsi HDi, ktere je na tom podobe jak ja.
.link.
Jemu to sice nestartuje na poprve pri -12°C (me to zatim na popre vzdy chytlo, ale mam auto teprve 2 mesice, takze max -2°C, mene jeste nebylo)
Nicmene ten prubeh po startu je stejny, motor mlati a napada (hodne neklidny volnobeh).
Po 30 sec OK
Pak uz to neudela, jen kdyz to zase tak 2 hod stoji...

27.11.2010 21:18 - Re: modrý dým při startu 2364443
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
u neho mi to prislo ze to pomaly toci - mozno starter

pre teba ma napadlo, napichni kontrolku na niektory zhavic ci a ako zhavi

28.11.2010 10:11 - Re: modrý dým při startu 2364563
Jimmivon
Město: Blížkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 124
99 Poslat soukromou zprávu
Připojil jsem jednu zhavici svičku po druhe na konektor, a kazdy ze ctyr pinu svicku rozsviti do běla. Pro jistotu jsem jeste pres amper metr zmeril odber vsech ctyrech svicek. Po zapnuti klicku hnedle 70amper a pak to postupne spadne na 40amper. Takze rele i cesta je v poradku. A zhavice jsou nove vsechny ctyri vcetne rele. Ja uz prestavam tusit, resp. jsem zcela vycerpal vsechno co by mohlo vest k vyreseni...


28.11.2010 22:19 - Re: modrý dým při startu 2364656
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
este raz, ja som nechcel aby si testoval zhavice, ale pripojil k jednemu skusacku a zapal kluc / nastartoval

ci skutocne zhavia aj v aute alebo ich nieco odstavi

inak co hovoria teplotne cidla?

28.11.2010 23:26 - Re: modrý dým při startu 2364661
cit
Město: ždar nad sazavou, Auto: Počet příspěvků: 50
99 Poslat soukromou zprávu
Vem to logicky-modrý kouř=vždycky něco špatně-pálí se olej.Píšeš tady,že tam mᚠplnou syntetiku-zkus přejít na polo syntetiku.Pro motory co mají víc jak 100000 km je lepší.Jinak šedý kouř je v poho-to jsou jen vodní páry a když se ohřeje výfuk, tak zmizí.Kdyby to nepřestalo, tak to prodej dřív než ti to klekne.

28.11.2010 23:28 - Re: modrý dým při startu 2364664
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
s tym olejom nesuhlasim, mame tu 2.0 co maju 400000t a problem s tym zeby zrali olej neni ....

29.11.2010 00:12 - Re: modrý dým při startu 2364670
zinan
Město: Kralupy, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 1
99 Poslat soukromou zprávu
Měl jsem podobné problémy od teploty 5°C start v pohodě cca5sec. pak kolísáni chodu cca30sec a potom vše OK časem se přidalo lehké cinkání z motoru a modrý kouř cca30sec po startu pak vše OK. Skoušel jsem vše a nic se nenašlo s tímtostavem jsem nalel 100tis km a pak se to potkalo.
Po rozebrání motoru zjištěno: prasknul rozvodový řetízek(vačkový) důvod rozpadl se hyd.šponovák.
Po sundání hlavy další překpapení jeden z pístů má horní úvra o 2mm níž než ostatní písty.
Po dalším rozebrání zjištěno že jedna z ojnic je zkrutně přetočená a celý válec je vyšmajdanej.

Mam tam nový motor 30tis vše OK už nehoupe,nakouří
Dřív jsem si myslel že že auto jede supr ale s novym motorem jeto podstatně pepší auto táhne od spoda na 100% dříve výkonostní mezera do 2500 ot.

Přeji hodně štěstí

29.11.2010 08:38 - Re: modrý dým při startu 2364680
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6536

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
s tym olejom nesuhlasim, mame tu 2.0 co maju 400000t a problem s tym zeby zrali olej neni ....

kazde auto si vezme od vymeny do vymeny urcitou cast olejove naplne,jinak by to ani neslo

29.11.2010 09:13 - Re: modrý dým při startu 2364689
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ta má dýmovnice má přes půl milionu a na dvacet tisíc si nevezme víc jak litr.

29.11.2010 09:17 - Re: modrý dým při startu 2364690
miskod
Město: Praha - Stodulky, Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 435
U??vate? Poslat soukromou zprávu
No mne motor zerie liter oleja na 1000km a modry dym som ist z vyfuku este nevidel....

29.11.2010 18:58 - Re: modrý dým při startu 2364772
Jimmivon
Město: Blížkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 124
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
este raz, ja som nechcel aby si testoval zhavice, ale pripojil k jednemu skusacku a zapal kluc / nastartoval

ci skutocne zhavia aj v aute alebo ich nieco odstavi

inak co hovoria teplotne cidla?


Vsak ano, delal jsem to na aute po zapnuti klicku! Vim co jsi myslel, a tak jsem to taky udelal. Pro jistotu jsem to jeste zmeril pres proudove kleste.

To others + zinan: Nezni to zcela nemozne.
Pry prvni DW10BTED4 RHR mely trubkove vacky s nasunutymi palci vacek. A stavalo se, ze se pry protocily a pak samozrejme casovani nesedelo, i kdyz na vackovem kole bylo vse v poradku. Potom presly zase na klasicky vacky z plneho materialu.
Ale je mi divne, ze to dela jen uplne studene, treba dnes potom co auto stalo 2,5hodiny v mrazu (po predchozi jizde) tak to chytlo naprosto normalne a ani to nezakourilo.
A tlaky to ma, preci kdyby se to pootocilo, musi to byt nejak videt na tlacich, ci nikoliv?

11.12.2010 12:41 - Re: modrý dým při startu 2365676
Jimmivon
Město: Blížkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 124
99 Poslat soukromou zprávu
Byl jsem v autorizovanem servusi BOSCH a tam sli po klapce v sani. Ze pry zustava vyset a pak motor spatne startuje atd... Tak to prosli a zjistili, ze je taky v poradku...
Vstriky v poradku, diagnostika nic nehlasi...

Zadna dalsi idea?

11.12.2010 13:26 - Re: modrý dým při startu 2365677
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6536

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pokud klapka v sani zustane zavrena,motor nenastartujes....

11.12.2010 13:33 - Re: modrý dým při startu 2365681
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6536

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jimmivon napsal(a):
Ale je mi divne, ze to dela jen uplne studene, treba dnes potom co auto stalo 2,5hodiny v mrazu (po predchozi jizde) tak to chytlo naprosto normalne a ani to nezakourilo.
A tlaky to ma, preci kdyby se to pootocilo, musi to byt nejak videt na tlacich, ci nikoliv?


za 2,5 hodiny je motor teply a take se nestihne usadit/stect nic v sani/turbu/valcich.....
jeste zkus pri teplem motoru i studenem odpojit teplotni cidlo motoru jak se to bude chovat oproti normalu

11.12.2010 19:13 - Re: modrý dým při startu 2365700
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 650
99 Poslat soukromou zprávu
miskod napsal(a):
No mne motor zerie liter oleja na 1000km a modry dym som ist z vyfuku este nevidel....

V R A K !!!

11.12.2010 19:14 - Re: modrý dým při startu 2365701
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
DOUFAK napsal(a):
V R A K !!!


nie, 1.8i - bohuzial normalne

|< < 1 2 3 4 5 6 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator