Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|< < 1 ... 6 7 8 9 10 > >|
29.11.2013 18:26 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2641982
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
To čerpadlo slouží k doplnění tlaku paliva před startováním,je slyšet mírné bzučení při klíčku v zapalování v druhé poloze,když by nedržel ten ventil,bylo by slyšet pořád,druhá otázka,ukázala by závadu diagnostika?

29.11.2013 18:39 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2641983
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 napsal(a):
... a kdyz ventil neventiluje, tak benzín vesele padá.

No psal jsem že "asi" nehrozí, ale měl jsem hlavně na mysli to, že než otočíš klíčkem do polohy startování, tak čerpadlo zabere a doplní palivo. Je to elektrický a nezávislý na otáčení motoru, narozdíl od mojeho diesela, takže by před samotným zatočením startéru neměl být benzín spadlý.
Ale cesty páně jsou nevyzpytatelný a tak se přít nehodlám.

29.11.2013 19:17 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2641987
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2404

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
To čerpadlo slouží k doplnění tlaku paliva před startováním,je slyšet mírné bzučení při klíčku v zapalování v druhé poloze,když by nedržel ten ventil,bylo by slyšet pořád,druhá otázka,ukázala by závadu diagnostika?

Nepřímý vstřik nemá sledovanej tlak u vstřiků,tudíž není ani přímo diagnostikovatelný. To čerpadlo má pevně nastavenej impulz, za kterej by mělo udělat ten tlak. A pokud musí nejdřív naplnit prázdný potrubí tak už mu nezbyde čas ten tlak udělat.
Zpětnej ventil je vpodstatě jen kulička s pružinkou, která má za úkol udržet sloupec paliva v trubce. Na tlak nemá žádný vliv .
Takže padající benzín klidně může způsobovat to, že se motor udrží až třeba na druhej,třetí pokus.
Zkusil bych proto změřit tlak (asi 3.5bar), to jak rychle naroste a průtok.

29.11.2013 23:02 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2642001
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to cerpadlo dava strasne moc, tam skutocne nehrozi zeby nestihlo
teraz som riesil to zhorete auto, menil som trubku od nadrze do listy, naplnene to bolo hned a startovalo to hned, skor by mohol byt relativne problem v tlaku, ale to si tiez nemyslim, ale neni problem to zmerat - ak niekto len tak z brucha povedal ze to je cerpadlo tak k tomu by som uz nikdy nesiel ... merat tlak, samozrejme za studena ked to blbne ...
amatersky bez meraku to mozes skusit lahko, nastartuj a hned zhasni, pockaj 5 min, zober handru a odpoj tu trubku co ide z nadrze do listy, verim ze ta ostrieka benzin .... (+vsteko naokolo, podla toho ako to udrzis tou handrou - potom to nechaj odparit skor ako budes robit nieco dalsie)

jo a ano, tlak cerpadla neni uplne nijak monitorovany (ak by bolo zle tiez si myslim zeby to auto neslo ani po zohriati)

29.11.2013 23:40 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2642006
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Možná by stálo za to kouknout podle VIN, jestli tam je ten palivový filtr. Viděl jsem na Xsaře prožraný korozí a taky to nechytalo. Benzín netekl, jen se filtr rosil. Asi byl i neprůchozí, ne jen prozrezlý. Po výměně OK.

29.11.2013 23:50 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2642008
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2404

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
to cerpadlo dava strasne moc, tam skutocne nehrozi zeby nestihlo
teraz som riesil to zhorete auto, menil som trubku od nadrze do listy, naplnene to bolo hned a startovalo to hned, skor by mohol byt relativne problem v tlaku, ale to si tiez nemyslim, ale neni problem to zmerat - ak niekto len tak z brucha povedal ze to je cerpadlo tak k tomu by som uz nikdy nesiel ... merat tlak, samozrejme za studena ked to blbne ...
amatersky bez meraku to mozes skusit lahko, nastartuj a hned zhasni, pockaj 5 min, zober handru a odpoj tu trubku co ide z nadrze do listy, verim ze ta ostrieka benzin .... (+vsteko naokolo, podla toho ako to udrzis tou handrou - potom to nechaj odparit skor ako budes robit nieco dalsie)

jo a ano, tlak cerpadla neni uplne nijak monitorovany (ak by bolo zle tiez si myslim zeby to auto neslo ani po zohriati)

Ono,pokud to čerpadlo má něco načerpáno,tak natočí místo např.80l/min jenom 45l/min(taky docela běžný a při chodu motoru se to dá poznat fakt jen v extrémním jízdním režimu),tak mám opravdu vyzkoušeno,že ten počáteční impulz stačí sotva na to,aby trubky naplnil a pak buď dlouho točí a rozebíhá se,jako Holder,nebo dělá přesně to,co je popsáno výše...
Přes ten ventilek,jak psal Jumep ten tlak i jakž takž změříš,ale pozor,fakt to může stříkat všude-je tam přes 3bary(Jumep bude vědět přesně?)

18.12.2013 15:28 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2647346
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
Takže moje potíže se špatnými studenými starty odhaleny a odstraněny. Na vině bylo špatné teplotní čidlo na motoru. Tímto děkuji moc všem kteří byli ochotni nabídnout pomoc či radu.

27.11.2015 01:06 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2891934
Citronek
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6Počet příspěvků: 384

99 Poslat soukromou zprávu
Mam resit spatny studeny start ?
Kdyz je 15C a vice tak start vetsinou napoprve, spatne drzi otacky ale po prejeti 600m prepne na plyn a jede ok,dalsi start na sup.
Kdyz teplota klesa nize napr 5C chytne napotreti, otacky spatne drzi,pomalu se rozjede, jakmile po chvili prepne na plyn vse ok, jakykoliv dalsi start trochu tepleho motoru je ok. Nove svicky iridium,vycistena klapka,par senzoru pomenenych byvalym majitelem. Podle mechanika mozna vstrik (ale po zahrati to jede pekne i na benzin) nebo nejaka civka, tedy asi menit celou listu (studeny jede jakoby na 3 valce).
Nerad bych delal pokus/omyl a ve finale si rozladil spotrebu plynu 9-11L/100km

27.11.2015 10:12 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2892066
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
je to nesulad medzi plyn / benzin,

skus prepat benzin na poslednych 500m jazdy skor ako zhasnes

a daj cistice do benzinu a skus aspon jednu nadrz vyjazdit (adaptacne hodnoty budu rozhadzane)

27.11.2015 12:55 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2892145
Citronek
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6Počet příspěvků: 384

99 Poslat soukromou zprávu
Tak a resit to budu muset, dneska Antipolluton fault, bylo to pri jizde na benzin, studeny motor jeste nez preplo na plyn.Nesel vytacet-nouzovy rezim ?. Zhasnul jsem, nastartoval, chyba zustala ale motor uz tahnul jak mel i se prepl na plyn.

30.11.2015 19:10 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2893012
Citronek
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6Počet příspěvků: 384

99 Poslat soukromou zprávu
Zacal jsem natankovanim doplna a priletim cistice vstriku.

Dnes mi to JirkaŘ napichl na lexii a vypada to na chybu regulace bohatosti? , k tomu zvlastni chod pedalu, pokud na volnobeh clovek drzi plyn, rekneme na 2000ot tak zacne kolisat az o 500ot. viz video: .link.
K tomu chyba 1 valce...

Přílohy:
20151130_151057.jpg ( 622517b ) -
20151130_151131.jpg ( 766994b ) -
20151130_151216.jpg ( 789449b ) -
20151130_151237.jpg ( 640528b ) -
20151130_151259.jpg ( 687130b ) -

07.12.2015 17:16 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2895260
Citronek
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6Počet příspěvků: 384

99 Poslat soukromou zprávu
Dnes to bylo na LPG revizi a vymenu filtru pro plyn(tah na plyn je ted mnohem lepsi) a emise na benzin i plyn ok...Akorat se mi kvuli problemu vyse viz video, nedarilo udrzet 3000ot, porad to padalo a zvysovalo se...
Mel nekdo takovy problem s kolisanim ? At vim s cim treba zacit ?

07.12.2015 18:36 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2895281
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak najlepsie asi ako som hovoril, spravit adaptaciu, ten plyn rozhadzal aj ten benzin

07.12.2015 18:42 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2895283
Citronek
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6Počet příspěvků: 384

99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
tak najlepsie asi ako som hovoril, spravit adaptaciu, ten plyn rozhadzal aj ten benzin

a ciste nahodou si to v lexii nepamatujes pod cim to je presneji schovane ?

07.12.2015 18:45 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2895285
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
vo vstrekovani je to zvlast polozka

a predtym este vycisti klapku a sanie, idealne cely spray na to min

07.12.2015 18:51 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2895286
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2404

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Citronek napsal(a):
Zacal jsem natankovanim doplna a priletim cistice vstriku.

Dnes mi to JirkaŘ napichl na lexii a vypada to na chybu regulace bohatosti? , k tomu zvlastni chod pedalu, pokud na volnobeh clovek drzi plyn, rekneme na 2000ot tak zacne kolisat az o 500ot. viz video: .link.
K tomu chyba 1 valce...

Někde ti to přisává falešnej vzduch... Dost často to je právě kolem vstřikovačů plynu
Zkus udělat ty adaptace (motor =>načtení adaptačních hodnot) a pokud to nepomůže,hledej díru v sání někde kolem toho 1. válce,pokud tam bylo víckrát výpadek zapalování...
To,že nejdou udržet pedálem zvýšený volnoběžný otáčky nemusí být chyba.

07.12.2015 20:09 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2895309
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
.

07.12.2015 20:14 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2895312
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2404

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ale vyměnil bych klapku sání(zkus si jí zapůjčit - jestli bude změna) jinak chyba na 1. válci je proto že je řídící - z něj si bere údaj ŘJ a i plynovka.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ano,první válec je referenční a bývají na něj píchnutý plynaři kvůli signálu... Takže bych kouknul ještě na kabeláž,k tý cívce,jestli není poškozená,jak se připojovali...

07.12.2015 20:31 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2895318
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 napsal(a):
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ano,první válec je referenční a bývají na něj píchnutý plynaři kvůli signálu... Takže bych kouknul ještě na kabeláž,k tý cívce,jestli není poškozená,jak se připojovali...


Zde neplatí svoboda slova? - nejde mi smazat můj přízpěvek a ještě se objeví dvakrát

31.03.2016 17:03 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2935013
Citronek
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6Počet příspěvků: 384

99 Poslat soukromou zprávu
Tak vstriky vymeneny a vypada to, ze je to vyresene , teda az na drobnost kterou resim v jinem vlakne.

Přílohy:
vstriky.jpg ( 190725b ) -

|< < 1 ... 6 7 8 9 10 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator