| |  |  |  | 
 
 
			| 		
		
		
		| 
			| 17.11.2008 19:40 -
		Porucha katalyzátoru | 168867 |  |  
					| Tom |  |  
		
				
		|     
 | Ahoj. Chci se zeptat, jestli se to někomu u přihodilo. Po nastartování, hlavně v zimě, běí motor na 3 válce, po přidání plynu na 4. Ukáe se na displeji porucha katalyzátoru. Po ujetí pár km a znovu nastartování porucha zmizí. Svíčky mám nové. Stalo se to 2krát za rok. Dík za příspěvky. Tom.
Ahoj. Chci se zeptat, jestli se to někomu u přihodilo. Po nastartování, hlavně v zimě, běí motor na 3 válce, po přidání plynu na 4. Ukáe se na displeji porucha katalyzátoru. Po ujetí pár km a znovu nastartování porucha zmizí. Svíčky mám nové. Stalo se to 2krát za rok. Dík za příspěvky. Tom. 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 17.11.2008 20:50 -
		Re: Porucha katalyzátoru | 168868 |  |  
					| tief |  |  
		
				
		|     
   | Mozno vstrekovace alebo cievky ...
Mozno vstrekovace alebo cievky ... 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 17.11.2008 21:53 -
		Re: Porucha katalyzátoru | 168869 |  |  
					| jumep |  |  
		
				
		|  
     
 | .link. 
 tu  sa nieco riesilo, skus pozret
http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?t=12074&highlight=valce
tu  sa nieco riesilo, skus pozret
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 18.11.2008 09:46 -
		Re: Porucha katalyzátoru | 168870 |  |  
					| Martyn | 
			| Město: Praha 5, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 26 |  |  
		
				
		|     
 | Tento problém řeím také. Vyměměny cívky, svíčky (ve orig. Citroen) a problém stále trvá. Nakonec jsem absolvoval komplet diagnostiku motoru v autorizovaném servisu. Diagnoza nic moc, problém není v elektronice, ale jedná se pravděpodobně o mech. závadu. S největí pravděpodobností (nízký tlak v jednom válci) v hydraulických zdvihátkách ventilů. Bylo mi doporučeno provést výměnu vech zdvihátek (cena sady je cca 15.000,- Kč). Budu to jetě konzultovat se svým mechanikem a pak dám vědět.
Tento problém řeím také. Vyměměny cívky, svíčky (ve orig. Citroen) a problém stále trvá. Nakonec jsem absolvoval komplet diagnostiku motoru v autorizovaném servisu. Diagnoza nic moc, problém není v elektronice, ale jedná se pravděpodobně o mech. závadu. S největí pravděpodobností (nízký tlak v jednom válci) v hydraulických zdvihátkách ventilů. Bylo mi doporučeno provést výměnu vech zdvihátek (cena sady je cca 15.000,- Kč). Budu to jetě konzultovat se svým mechanikem a pak dám vědět. 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 18.11.2008 10:48 -
		Re: Porucha katalyzátoru | 168871 |  |  
					| Darja |  |  
		
				
		|  
     
 | Zdvihatka je mozne sehnat urcite levneji, da se i za polovinu. Pred rokem jsme chteli vymenit vsech 24 zdvihatek a bylo nam receno 24 000Kc za material  Heh, tak jsme is prinesli svoje za cca 13 000Kc  
 Komprese se da zmerit na miste, v kazdem trochu lepsim servise.
Zdvihatka je mozne sehnat urcite levneji, da se i za polovinu. Pred rokem jsme chteli vymenit vsech 24 zdvihatek a bylo nam receno 24 000Kc za material :-D Heh, tak jsme is prinesli svoje za cca 13 000Kc :-)
Komprese se da zmerit na miste, v kazdem trochu lepsim servise.
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 18.11.2008 11:00 -
		Re: Porucha katalyzátoru | 168872 |  |  
					| Martyn | 
			| Město: Praha 5, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 26 |  |  
		
				
		|     
 | Ta nízká komprese u jednoho válce byla naměřena, patně jsem to asi formuloval. Olej to neere, proto ty zdvihátka a ne krouky. Jenom na vysvětlení.
Ta nízká komprese u jednoho válce byla naměřena, patně jsem to asi formuloval. Olej to neere, proto ty zdvihátka a ne krouky. Jenom na vysvětlení. 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 30.11.2008 16:16 -
		Re: Porucha katalyzátoru | 168873 |  |  
					| Tom |  |  
		
				
		|     
 | Myslím, e problém bude ve vlhkosti. Moná zoxidovaný kontakt ke svíčce. tento víkend se závada neobjevila.
Myslím, e problém bude ve vlhkosti. Moná zoxidovaný kontakt ke svíčce. tento víkend se závada neobjevila. 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 02.12.2008 15:33 -
		Re: Porucha katalyzátoru | 168874 |  |  
					| fantomasc5 | 
			| Město: Zlín, Auto: | Počet příspěvků: 9 |  |  
		
				
		|     
 | Ahojte.Mám auto s plg a tento problém mám taky.Mechanik mi poradil abych vyčistil trisky ultrazvukem s tím e se zanáí nekvalitním lpg.Jak to provedu dám vědět.
Ahojte.Mám auto s plg a tento problém mám taky.Mechanik mi poradil abych vyčistil trisky ultrazvukem s tím e se zanáí nekvalitním lpg.Jak to provedu dám vědět. 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 02.12.2008 15:36 -
		Re: Porucha katalyzátoru | 168875 |  |  
					| Darja |  |  
		
				
		|  
     
 | Trysky se daji vycistit ultrazvukem, stoji to okolo 500Kc kus. Ale i u LPG mas "palivovy" filtr.  Co zkusit nejdriv vymenit ten?
Trysky se daji vycistit ultrazvukem, stoji to okolo 500Kc kus. 
Ale i u LPG mas "palivovy" filtr.  Co zkusit nejdriv vymenit ten?
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 02.12.2008 15:52 -
		Re: Porucha katalyzátoru | 168876 |  |  
					| fantomasc5 | 
			| Město: Zlín, Auto: | Počet příspěvků: 9 |  |  
		
				
		|     
 | To je jasný.Ale problém mám kdy jedu na benzím.Kdy se přepne na plyn jede parádně.
To je jasný.Ale problém mám kdy jedu na benzím.Kdy se přepne na plyn jede parádně. 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 02.12.2008 15:58 -
		Re: Porucha katalyzátoru | 168877 |  |  
					| Darja |  |  
		
				
		|  
     
 | ty nemas pri jizde na lpg vyple benzinove vstriky?
ty nemas pri jizde na lpg vyple benzinove vstriky? 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 04.12.2008 10:20 -
		Re: Porucha katalyzátoru | 168878 |  |  
					| fantomasc5 | 
			| Město: Zlín, Auto: | Počet příspěvků: 9 |  |  
		
				
		|     
 | Nevím,koly na to nemám ale snad tam nemontovali jetě vstřiky na lpg.
Nevím,koly na to nemám ale snad tam nemontovali jetě vstřiky na lpg. 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 04.12.2008 10:52 -
		Re: Porucha katalyzátoru | 168879 |  |  
					| tief |  |  
		
				
		|     
   | Posli nejake fotky motora jak to tam mas udelane. Rozhodne by si mel mit extra sadu vstrekovacu jenom na jizdu na LPG a benzinove maji byt vypnute a uzavrete ( tzn neni sance aby se nejak zanaseli ) ..
Posli nejake fotky motora jak to tam mas udelane. Rozhodne by si mel mit extra sadu vstrekovacu jenom na jizdu na LPG a benzinove maji byt vypnute a uzavrete ( tzn neni sance aby se nejak zanaseli ) .. 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 28.01.2009 19:58 -
		Re: Porucha katalyzátoru | 386827 |  |  
					| Martyn | 
			| Město: Praha 5, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 26 |  |  
		
				
		|     
 | Tak nakonec se podařilo problém odstranit. Pomohlo vyčitění "vnitřku" motoru speciální chemií přidanou do motorového oleje (po ujetí určitého počtu km se musí olej vyměnit) v kombinaci s obdobnou chemií přidanou do benzínu. Dokonce zmizelo i pocukávání motoru okolo dvou tisíc otáček, které zde u také bylo někde diskutované. Práce byly provedeny v Autoservisu  Citroen - Petr Pachta. Tudí naprostá spokojenost.
Tak nakonec se podařilo problém odstranit. Pomohlo vyčitění "vnitřku" motoru speciální chemií přidanou do motorového oleje (po ujetí určitého počtu km se musí olej vyměnit) v kombinaci s obdobnou chemií přidanou do benzínu. Dokonce zmizelo i pocukávání motoru okolo dvou tisíc otáček, které zde u také bylo někde diskutované. Práce byly provedeny v Autoservisu  Citroen - Petr Pachta. Tudí naprostá spokojenost. 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 29.01.2009 08:47 -
		Re: Porucha katalyzátoru | 386832 |  |  
					| Buchta | 
			| Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |  |  
		
				
		|  
     
   | a jak se zove ta speciální chemie a co to stojí?
a jak se zove ta speciální chemie a co to stojí? 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 29.01.2009 09:57 -
		Re: Porucha katalyzátoru | 386833 |  |  
					| tief |  |  
		
				
		|     
   | ach jo .. magicka vodicka od doktora Jajboli ...
ach jo .. magicka vodicka od doktora Jajboli ... 
 |  
				|  |  
 
 		
		
		
		| 
			| 29.01.2009 11:08 -
		Re: Porucha katalyzátoru | 386836 |  |  
					| Martyn | 
			| Město: Praha 5, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 26 |  |  
		
				
		|     
 | Váený tiefe, oceňuji vtipnou reakci. Ale pro mne je důleité to, e auto opět jede tak jak má. Slueb zmiňovaného servisu vyuívám ji řadu let (C5 je mým čtvrtým citroenem) a nikdy jsem neměl důvod k nespokojenosti. To ve.
Váený tiefe, oceňuji vtipnou reakci. Ale pro mne je důleité to, e auto opět jede tak jak má. Slueb zmiňovaného servisu vyuívám ji řadu let (C5 je mým čtvrtým citroenem) a nikdy jsem neměl důvod k nespokojenosti. To ve. 
 |  
				|  |  
 
 
 
 
 |  | 
 |  |