Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / LPG a C5
|< < 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 ... 42 > >|
01.02.2013 13:21 - Re: LPG a C5 2543571
Stirius
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 229

99 Poslat soukromou zprávu
Tak jsem objednaný do toho Prostějova. Jen nevím, chtějí mi dát Lovato systém, že se Stagem nemají moc dobré zkušenosti. Ok, budiž. Ale to je 33500,- K tomu tam chtějí dát přimazávání, teď nevím, jak se to jmenuje, že bez toho ani nedají záruku. A to jsou 4.000,- navíc, takže 37500,- Stag je o 3.000,- levnější.

Tak nevím, jestli fakt narvat s držákem na rezervu, benálem tam, zpátky a něco k tomu nějakých 39.000,- za plyn? To je cena půlky auta

Ještě mi brácha říkal o .link. u Zlína. Tam je třeba Elpigaz za 33.800,- K tomu by mi tam chtěli narvat taky promazávání???

01.02.2013 22:38 - Re: LPG a C5 2543662
hegisek
Město: Mnichovo Hradiště, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 83

99 Poslat soukromou zprávu
mám STAG 300 bez problému cca 30000km a bez přimazávání ptal jsem se na to před montáží a je to věc názoru pry než ten motor klekne tak to moje děti budou mít fousi) ale jak říkám věc názoru a záruka bez problému nádrž mídto rezerva ale vozím kolo v kufru moc místa nezbívá jooo combi je o ničem jiném a pak podle toho jaký chceš dojezd já s V6 a nádrží cca oběm 55L najedu 350km žádna pecka ale čerpačky u nás na každém kroku tak to neřeším

17.02.2013 20:42 - Re: LPG a C5 2549161
Stirius
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 229

99 Poslat soukromou zprávu
Tak jsem to pořešil v tom Fedor auto. V úterý dovezl, vzal si náhradní vozidlo, v pátek odpoledne dojel, všechno namontované. Systém Lavato, bez přimazávání. K tomu fixnutá rezerva v kufru, koupený na rezervu obal, vývod udělaný přímo v kastlíku na standardní tankování. K tomu nějaká ptákovina, doplnění odstřikovače apod. a cenovka cca 36 litrů. Zatím to šlape v pohodě, jenom jsem zjistil, že elektrika ukazuje benál, takže si říkám, ....., proč mám ....., když bylo čtvrt nádrže? Natankuju za pětibábu a lup, mám půl nádrže. Takže jsem trošku později pochopil princip, ale neva.

17.02.2013 22:31 - Re: LPG a C5 2549163
Ferro
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 99
99 Poslat soukromou zprávu
Vážení kolegové/ině s LPG. Poraďte mi, jak na funkčnost benzinového palivoměru. Mám, STAG 400 a virtuálně mi s jízdou klesá hladina benzinu. Samozřejmě na benzín jenom startuji a ujedu pár set metrů. Palivoměr sleze na nulu a při tom je tam klidně i půlka nádrže. Do teď jsem to neřešil a nepokládal za problém, leč. Začlo mrznout a sněžit a mě nenapadlo nic chytřejšího, než auto ovlažit. Takhle párkrát po sobě točilo na volnoběh pod benzínem a já zapoměl přepnout na LPG. Dopadlo to tak, že jsem startoval a nenatočil. Chyběl benál! Jen jsem se modlil, abych neměl přidřený palivivý čerpadlo, který točí a tlakuje vstřikovací lištu i když jede na LPG. Tož čerpadlo je OK, ale já jsem v setrvalé nepohodě. Vůbec se mi nelíbí pokaždý, když chci vědět aktuální stav benálu, otevírat víčko nádrže.
Vím že se to tu již řešilo, ale nějak nemohu dohledat relevantní info. Dík za každou dobrou radu.

17.02.2013 22:57 - Re: LPG a C5 2549166
lami
Město: Netolice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 29
99 Poslat soukromou zprávu
Ještě když jsem měl LPG, spočítal jsem si kolik mi to žere benzínu na 100 km, vycházelo to v létě 0,5 l a v zimě 1 l na 100 km. Dal jsem přes půlku nádrže a v létě tankoval po 4000 km a v zimě po 2000 km a nikdy se mi nestalo, že by mi benzín došel. LPG jsem tankoval podle denního počítadla a věděl jsem, že do 350 km musím natankovat a také se mi nestalo, že by LPG došlo.

18.02.2013 08:12 - Re: LPG a C5 2549179
hegisek
Město: Mnichovo Hradiště, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 83

99 Poslat soukromou zprávu
jen dotaz mam tankovani lpg taky pod vickem u benalu ale klasicky siroky ale uz jsem slysel ze v zahranici nenatankuji nedostanu tam pistoli na lpg nevite co je na tom pramdy? na slovensku bez problemu tak nevim polsko atd.

18.02.2013 08:59 - Re: LPG a C5 2549180
Stirius
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 229

99 Poslat soukromou zprávu
Jo, to mi říkali v servisu taky, když mi to dávali. Že třeba u Němčourů je potřeba redukce. Dá se koupit a vozit s sebou, ale kde a za kolik, nevím. To by mě taky zajímalo, plánuji docela road trip v létě po Evropě...

18.02.2013 09:33 - Re: LPG a C5 2549181
hegisek
Město: Mnichovo Hradiště, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 83

99 Poslat soukromou zprávu
no pokud tam mastu tenkou tak das redukci ta je i delsi tak to vytahnes ven z auta a neni problem ale pokud tam mas siroukou tak nevim tam je to jen na zacvaknuti tam se uz asi nic delat neda ale puk ano tak kazda rada dobra jinac to budu muset nechat predelat jinac redukce cca od 350 500 kc podle vyrobce co jsem koukal

18.02.2013 09:43 - Re: LPG a C5 2549182
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
Ferro napsal(a):
Vážení kolegové/ině s LPG. Poraďte mi, jak na funkčnost benzinového palivoměru. Mám, STAG 400 a virtuálně mi s jízdou klesá hladina benzinu. Samozřejmě na benzín jenom startuji a ujedu pár set metrů. Palivoměr sleze na nulu a při tom je tam klidně i půlka nádrže. Do teď jsem to neřešil a nepokládal za problém, leč. Začlo mrznout a sněžit a mě nenapadlo nic chytřejšího, než auto ovlažit. Takhle párkrát po sobě točilo na volnoběh pod benzínem a já zapoměl přepnout na LPG. Dopadlo to tak, že jsem startoval a nenatočil. Chyběl benál! Jen jsem se modlil, abych neměl přidřený palivivý čerpadlo, který točí a tlakuje vstřikovací lištu i když jede na LPG. Tož čerpadlo je OK, ale já jsem v setrvalé nepohodě. Vůbec se mi nelíbí pokaždý, když chci vědět aktuální stav benálu, otevírat víčko nádrže. Vím že se to tu již řešilo, ale nějak nemohu dohledat relevantní info. Dík za každou dobrou radu.


Už se to tady řešilo. Jmenuje se to emulátor ukazatele benzínu. Cena cca 1000kč. Funguje tak, že po zapnutí zapalování se ručička palivoměru vrátí na skutečnou hodnotu. Já to osobně vlastním, a bez toho bych nejezdil.

18.02.2013 09:50 - Re: LPG a C5 2549183
hegisek
Město: Mnichovo Hradiště, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 83

99 Poslat soukromou zprávu
jen se blbe zeptam ten emulator si montoval sam nebo radeji to nechat na firme jestli je to nejak narocne? ted jsem se docelt ze ne kazdy emulator musi fungovat koukam ze ma kastan ten sami motor asi si nebudes pamatovat co to mas za tip?

18.02.2013 10:43 - Re: LPG a C5 2549187
Kulda
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 209
99 Poslat soukromou zprávu
Ohledně dostupnosti a používání redukcí v Evropě .link.
Moje zkušenost z Německa: na dálnicích u pump není problém před natankováním u obsluhy požádat o redukci!
Hodně šastných kilometrů s LPG

18.02.2013 11:04 - Re: LPG a C5 2549188
hegisek
Město: Mnichovo Hradiště, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 83

99 Poslat soukromou zprávu
ale joo to vim ale mam tam itala siroky konec vedle benzinu a pry tam nedostanou tankovaci pistoli na lpg a dedukci na tento konec jsem zatim neobevil

18.02.2013 11:35 - Re: LPG a C5 2549197
Kulda
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 209
99 Poslat soukromou zprávu
Konce, které se montují v ČR, jsou všechny tzv. italské. Jsou tady v okolních státech, kromě SNR, AUT. A abych mohl tankovat LPG, mám to taky u hrdla benzínu, tak mám prodloužený nádstavec, který přesahuje karoserii, o nějaký ždibec.. Ten mě dali ve firmě po montáži. Jinak se dá koupit na linku, který jsem přidal.
A pokud ani toto není uspokojující, tak pořádně nerozumím tomu, co tam mᚠza konec.....
.link.

18.02.2013 11:47 - Re: LPG a C5 2549198
hegisek
Město: Mnichovo Hradiště, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 83

99 Poslat soukromou zprávu
chapes to spravne jen ja to nedokazu poradne popsat a jsem vdecen za kazdou radu na tomto foru je tu spousta sikovnych a hlacne ochotnych lidicek co maji nervi na takovi jako jsem jaaaa presne tak slo mi o prodlouzeni mimo karoseriji v servisu se na me vyprdli tak v cechach problem nemam jeste jednou moc dekuji za radu

18.02.2013 12:18 - Re: LPG a C5 2549206
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
Ten emulátor jsem sám nemontoval, dělaly mi to v Plynomontu v Olomouc. On taky říkal, že jak který emulátor funguje. Tento typ zrovna funguje. Momentálně ti neřeknu jaké má označení, proto že jsem ještě od něho nedostal fakturu, pro tu si mám dojet do konce týdne, tak to sem pak napíšu. Jestli, bych zapomněl, tak mi napiš soukromou zprávu. Ten emulátor testuju, tak měsíc. Funguje přesněji tak, že když vypneš zapalovaní a zamkneš auto, tak po cca 3 minutách odemkneš a zapneš zapalování, tak se restartuje palivoměr. Nerestartuje se, když jen vypneš a znovu zapneš zapalovaní. Elektrický odběr auta, musí klesnout na minimum, a u C5 to trvá pár minut, tak pro to.

18.02.2013 15:27 - Re: LPG a C5 2549214
Stirius
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 229

99 Poslat soukromou zprávu
Já teď vlastně přemýšlím, jak to je. Mně se vešlo do kastlu u plnění normální ventil bez redukce. Původně se báli, že budou muset dávat, že je tam málo místa. Ale nakonec to bylo ok. A teď vlastně nevím, jestli teda v zahraničí načepuju nebo ne? Musím to pak pohledat.

Kaštane, napiš pak ten emulátor sem, taky mě to zajímá.

Díky.

18.02.2013 16:05 - Re: LPG a C5 2549216
bedab
Město: Dubí, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 16
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tady jsem jich našel několik. Dokonce tam je že jsou pro Citroen

.link.

18.02.2013 18:05 - Re: LPG a C5 2549226
lami
Město: Netolice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 29
99 Poslat soukromou zprávu
Tankování LPG jsem měl ve víčku na benzín, Česká pistole se mi tam vešla bez problémů, Německá redukce na benzíně také bez problémů a v Rakousku, Slovinsku, Chorvatsku a Itálii vždy tankování bez problémů. V Německu mi vždy nabídli celý kufr snad se všemi redukcemi co jsou, ale někde jsem musel dát zálohu asi měli špatné zkušenosti a někdo jim jí šlohl.

19.02.2013 07:05 - Re: LPG a C5 2549265
Kulda
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 209
99 Poslat soukromou zprávu
Osobně mám vedle hrdla na benzín jen vyústění závitu (bez uchycení hadice), na který potřebnou redukci našroubuji. Závit je stejný na všech redukcích, liší se pouze uchycení hadice.

19.02.2013 07:47 - Re: LPG a C5 2549271
hegisek
Město: Mnichovo Hradiště, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 83

99 Poslat soukromou zprávu
dnes uz bych to asi resil taky takhle ja to mam prave i primo s uchycenim hadice zatim problem nebyl az pojedem na dovcu tak se uvidi ale psalo se tu ze jsou pomerne venku vybaveni i ochotni tak se uvidi

|< < 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 ... 42 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator