Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / LPG a C5
|< < 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 42 > >|
26.11.2011 11:41 - Re: LPG a C5 2427778
Rosta
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 62
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Já to chci nechat předělat na jaře, ale co jsem se už ptal v HLPropan (v tomhle vláknu vyřešili problém Vladimírovi), poslali mi na můj motor nabídku za 24t. Ještě jsem psal do Waposu, ti mi napsali 29t.

26.11.2011 12:37 - Re: LPG a C5 2427787
hegisek
Město: Mnichovo Hradiště, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 83

99 Poslat soukromou zprávu
running napsal(a):
B737 napsal(a):
Čau, nemám sice C5, ale Xantii s 1.8 16V a na plyn mám nalítáno asi 90tk (k plné spokojenosti). Dnes ceny sekvence klesly až někde ke 23tis za čtyřhrnek ale průměr asi bude kolem 25tis. Záleží, kterého výrobce LPG systému zvolíš (každopádně jedině sekvenční vstřikování) a hlavně kdo Ti to bude montovat. Z ČB to nemᚠdaleko do Strakonic, což je asi největší dovozce LPG systémů do ČR a mají hlavně pobočky po cele republice. Hlavně nekoukej na jen na cenu montáže. Na montáži sice můžeš ušetřit nějakou tisícovku, ale jak se říká....když dva dělají totéž, nemusí to být totéž... a C5 chce své...

Tento motor jsem chtěl speciálně kvůli LPG, jezdil jsem léta na P405 Break LPG, pohoda, jenže právě ze Strakonic mi před dvěma lety zaslali nabídku s cenou 40000! Tak sem siřekl, že počkám. Ona původní cena byla 34t. ale na to se nabalily různý doplatky. Jak v cestovce na zájezd, nepředpokládám, že se budu C5tky zbavovat,takže úvahy o zplynování jsou.......původně jsem si vybral taky Strakonice, jak píše kolega nademnou, te tam jistota a zkušenost, ale těch 40t. mě dostalo

já mám 3l V6 a platil jsem za stag 30tis a super!!!!zatim mám 8tis km

26.11.2011 16:54 - Re: LPG a C5 2427836
B737
Město: Praha , Auto: Citroën Xantia 1.8i X,SX,Sensation 16_V Kat. (80kW) Počet příspěvků: 9
99 Poslat soukromou zprávu
Ve Strakonicích jsou čtyřválce taky kolem 26tis (navíc asi přes zimu mají méně zákazníků, tak dávají slevy) za Stag, ale taky záleží jaký. Dnes je víc verzí. Základní STAG 4 eco, Stag 4 Plus, Stag 300 ISA, Stag 300 Premium a pro přímej vstřik STAG 400 DPI, ale tento je tuším zatím jen pro VW motory. Levně a dobře jej montuje ještě v Moravských Budějovicích p. Barták www.autogas.estranky.cz. Ten ale dělá nejraději BRC. Nicméně je fakt borec a montuje i STAGY od 23tis. Dobré ohlasy jsou taky na www.levnelpg.cz a to z řad majitelů BMW, kterým hodně montují MAGIC2 od HL Propanu nebo přímo HL Propan. Rosta tady někde zmínil WAPOS, ale na ty jsem moc chvály neslyšel. Italské systémy jsou obecně asi o 3-4 tis za čtyřválec dražší, odvedou stejnou práci jako Magic nabo STAG (samozřejmě dobře namontované a seřízené), ale když se něco na nich podělá...tak díly na to stojí majlant. Konkrétně třeba vstřikovače. Ty když se ti zalepí našim kvalitním plynem, tak dᚠskoro deset tisíc za výměnu. Rozebrat a vyčistit se nedají. Maximálně je někde čistí ultrazvukem, ale nevím jak moc úspěšně.

26.11.2011 22:12 - Re: LPG a C5 2427892
nomadm
Město: Otrokovice, Auto: Škoda Felicia Combi 1.3 MPiPočet příspěvků: 29
99 Poslat soukromou zprávu
snad se Kuldovi problém s plynem podaří vyřešit, já chci taky C5 II 2.0 a lpg, tak snad je to dobrá kombinace...

06.02.2012 15:34 - Re: LPG a C5 2448269
Rosta
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 62
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahoj plynari,

dal jsem do C5 tesne pred koncem roku LPG v HL Propanu v Praze a rezervu hodil do kufru, nez prijde dojezdovka pres inzerat (jeste jsem se nedostal na vrakarnu, snad tam sedi dojezdovka z Peugeota 306, az to budu mit, hodim sem urcite fotku). Resil jsem s autem jiny problem a nakonec ma mit spojitost s plynem, tak se ptam jestli nekdo nevite vic:

Auto zacalo samo od sebe zrychlovat, nejdrive nenapadne, potom stale vic, otacky na volnobeh stoupaly az prekrocily 6 tisic a auto skoro neslo ubrzdit. V servisu nasli led v sani u nejake klapky syceni od plynu, vycistili a chvili to jezdilo zas v poradku, az dneska to pritelkyni nechalo viset na ceste do prace, bala se ze to uz nezabrzdi. Odtahli jsme to do servisu a znovu zamrzla voda v sani a klapka zasekla v poloze plny plyn. Pry to maji jen plynari a muze za to spinavy plynovy filtr (mame ten plyn chvili, no budiz). Po konzultaci se servisem plynu je to nesmysl, plyn nemuze do sani privest vlhkost a ze ten filtr vymeni, pry preventivne, jedu tam zitra. Zatim plyn vypnem.

Setkal se s tim nekdo, vedel by cim to muze byt? Diky.

06.02.2012 16:21 - Re: LPG a C5 2448287
toskey
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 147
99 Poslat soukromou zprávu
to je náký divný když by se zasekla klapka taky by to dal nezrychlovalo, to vypadá jak kdyby tam něco zblbli s elektrikou, nevím jak má tenhle motor škrtící klapku zda mechanicky pres lanko nebo už elektricky otvíranou, jestli mechanicky tak zahejbej lankem jestli se klapka vraci plynule a nezadrhává...

06.02.2012 16:37 - Re: LPG a C5 2448298
Rosta
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 62
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zapomnel jsem dodat, ze pry pedal plynu zustaval v poloze dole. Podle pritelkyne (cekala az ji prijedu odtahnout) se v motoru po cca 20 minutach ozval zvuk jako kdyz neco spadne a plynovy pedal se vratil. Pry te predchozi zkusenosti jsem s tim jel ja, plynovy pedal sel volne, ale volnobezne otacky se postupne zvysovaly nezavisle na nem. Treba jsou to dve veci, nedokazu to posoudit. Ted jde pedal plynule a vraci se, ta klapka je vycistena.

06.02.2012 17:42 - Re: LPG a C5 2448324
Henry
Město: Hradec Kralove, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 258
99 Poslat soukromou zprávu
Tehle problém jsem naposledy zažil s WARTBURGEM
Od té doby co se vyrábějí auta s předehříváním nasávaného vzduchu jsem nic podobného nezažil.

Teoreticky je možné, že se ze vzduchu nasávaného do motoru vytvoří ledová koule a ta tohle způsobuje.
Normálně se vzduch nasávaný do motoru předehřívá okolo výfuku a je to závislé na venkovní teplotě a teplotě toho vzduchu.

06.02.2012 17:58 - Re: LPG a C5 2448334
Rosta
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 62
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ještě mám informaci od servisu, že mám prasklou hadičku EGR (a tu musi koupit a zitra to nebude tak vymena filtru LPG musi pockat). Myslenka byla takova, ze EGR pousti spaliny znovu do sani, pri spalovani LPG vznika vodni para a ta nasledne mrzne v sani pri teplote nasavaneho vzduchu. To by ta hadicka ovsem musela byt v poradku. Takhle to prisavalo vzduch, ale co, sani ma sat vzduch... Navic je tam nejaky moturek, ktery byl zaneseny a ktery vycistili. Tot vse co vim, jde mi z toho hlava kolem....

06.02.2012 18:17 - Re: LPG a C5 2448338
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
no, LPG nemá rádo -20 a víc.... dneska ráno jsem zamrzla

06.02.2012 23:42 - Re: LPG a C5 2448508
burpa
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v XPočet příspěvků: 26
99 Poslat soukromou zprávu
Podobná závada s mi stala loni také při větších mrazech.Klapka zůstala zaseklá a jel jsem na plnoVlhkost se na klapku dostane z hadice odvětrání motorového víka,kde kondenzuje vlhkost a vede právě do sání.Mám podobný problém,ale mě ta voda zamrzla v hadici a olej letěl z motoru ven.Nevím která varianta je lepší,už jsem vyzkoušel obě

07.02.2012 22:20 - Re: LPG a C5 2448793
Rosta
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 62
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak se zda, ze to s LPG nema spojitost, filtry jsou v poradku. Hadice co mi vymenili, byla to odvetrani motoroveho vika, a protoze original stoji 2500,- bez DPH, dal mi tam jinou, ktera neni cerna, ale bilo-prusvitna. A kdyz chvili jedu, tak je na stene te hadice videt, jak v ni kondenzuje voda, co se odparuje ve skrini motoru, presne jak psal Burpa. Olej je vymeneny ted v listopadu. Odvest trubku pod auto misto do sani pry zmeni pomery v motoru, protoze v sani je podtlak. Zda se mi, ze to nema reseni - jak budou mrazy, namrzne mi klapka plynu a pojedu jak namydlenej...

07.02.2012 22:26 - Re: LPG a C5 2448794
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
Rosta: reseni to ma ... zamrzanie toho sa uz riesilo a v inom vlakne som nechal komplet citroen navod co s tym

08.02.2012 00:07 - Re: LPG a C5 2448827
burpa
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v XPočet příspěvků: 26
99 Poslat soukromou zprávu
Jo,řešení je výměna hadice s příslušenstvím 5784,-Kč + 1500,- Kč práce.Taky se mi do toho moc nechce

12.02.2012 17:54 - Re: LPG a C5 2450247
citrus
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 612

99 Poslat soukromou zprávu
no neni to uplne k teme ale mate niekto skusenost s konkretnou firmou na montaz LPG na SK??? Bracho si chce dat namontovat, sice nie do C ale to je jedno...

28.03.2012 12:03 - Re: LPG a C5 2462857
Mates78
Město: Klatovy, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 33

99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj plynaři ,mam v plánu si nechat namontovat LPGéčko tak se Vás chci zeptat jak jste zatim spokojeni se svým zařízením a jestli auta neprotestují.Přestavbu bych si nechal udělat ve Strakonicích,kde by měli být údajně opravdový profesionálové.Budu rád za každou Vaši radu,zkušenosti a doporučení.

28.03.2012 19:26 - Re: LPG a C5 2463006
Kulda
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 209
99 Poslat soukromou zprávu
Neváhej a jdi do toho! Mám plyn rok a jsem nad míru spokojenej. Aji v zimě to byla pohoda. Mám tam Stag 4plus, ale asi bych teď nešel do těch poláků, nýbrž do italského systému. Ikdyž Stag dává vstřikovače Valtec a ty jsou špička a vydrží. Spotřeba, vlevo, je matoucí, protože tam to počítá i natankovaný benzín na starty, který se neprojede. Město jezdím 9-10l/100km, dálnice 8-9l/100km a před týdnem jsem jel po státních za 6.5l/100km. V zimě, letos, tak o 1-1.5l víc, ale to je max.Ve Strakonicích sou machři.

28.03.2012 20:29 - Re: LPG a C5 2463064
Maxifik
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8Počet příspěvků: 746

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Já mám v autě ještě v Holadsku montovaný systém AG, nic nového. Náklady na palivo po započtení vyšší spotřeby LPG jsou u mne dlohodobě mezi 0,53-0,65% oproti BA95. Mám už druhé auto na LPG a pohoda klídek demáček. Jen u mne je to trochu háklivější na svíčky, ale to je v pohodě. Pokud jezdíš hodně, tak se to určitě vyplatí. Je třeba si spočítat návratnost. Další výdaj je cca 300 Kč po 10000km za kontrolu těsnosti, dvojí emise na STK, životnost LPG nádrže 10 let. Ale to už asi vše víš.

28.03.2012 20:56 - Re: LPG a C5 2463093
Kulda
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 209
99 Poslat soukromou zprávu
sem platil jenom jedny emise

28.03.2012 21:57 - Re: LPG a C5 2463119
B737
Město: Praha , Auto: Citroën Xantia 1.8i X,SX,Sensation 16_V Kat. (80kW) Počet příspěvků: 9
99 Poslat soukromou zprávu
..."vstřikovače Valtec jsou špička a vydrží"...to by mě zajímalo, kde jsi tuto informaci získal. Valtecy mají jednu velkou výhodu, že se dají rozebrat a vyčistit (typ 30, typ 34 nikoliv), případně zrepasovat a nebo koupit nové za něco přes 2000 Kč Kč za celou lištu na čtyřválec. Takže i při méně kvalitním plynu, nebo zanedbané výměně filtrů to není zase taková pálka. Jistě nemají takovou výdrž jako vstřikovače BRC, MED od LANDI RENZO, nebo KEIHIN od PRINS. Docela by mě i zajímalo, proč by jsi teď už nešel do "poláků"...píšeš, že jsi nadmíru spokojenej, tak v čem by jsi byl ještě spokojenější třeba s italským systémem

|< < 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 42 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator