 | |  |
15.02.2012 10:20 -
Re: havící svíčky
|
2451536
|
|
jumep
|
|

|
po vymene zhavicov je potrebne premazat tuto chybu, sama sa neodstrani
po vymene zhavicov je potrebne premazat tuto chybu, sama sa neodstrani
|
|
15.02.2012 12:19 -
Re: havící svíčky
|
2451561
|
|
mukil
|
Město: Kolárovo, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Bola vymazana, ale vratila sa.
Bola vymazana, ale vratila sa.
|
|
15.02.2012 14:13 -
Re: havící svíčky
|
2451635
|
|
jumep
|
|

|
tak nieco nie je vporiadku
co tazko povedat, najskor niektory z tych zhavicov nebude ok, alebo bude niekde problem v privode
tak nieco nie je vporiadku
co tazko povedat, najskor niektory z tych zhavicov nebude ok, alebo bude niekde problem v privode
|
|
20.02.2012 08:08 -
Re: havící svíčky
|
2452607
|
|
mukil
|
Město: Kolárovo, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Neviete mi poradit, kde sa nachadza rele zhavenia v C5 II?
Neviete mi poradit, kde sa nachadza rele zhavenia v C5 II?
|
|
20.02.2012 09:16 -
Re: havící svíčky
|
2452613
|
|
jumep
|
|

|
v skrinke electronic v motorovom priestore pod riadiackou
v skrinke electronic v motorovom priestore pod riadiackou
|
|
02.01.2013 16:34 -
Re: havící svíčky
|
2536141
|
|
Isaspider
|
Město: Kaplice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 16 |
|

|
Zdravím vás .Mám na vás, znalé, prosbičku.Potřebuji vyměnit havičky,které by se měly údajně nacházet někde vzadu pod Eger ventilem(jedná se o motor 2.0 Hdi 100 kw Citroen C5 Break r.v.2005)Jak nejlépe se k nim dostat a vyměnit??Na jak dlouho to je práce???Potřebuji k tomu dokoupit nějaká těsnění,kdyby se muselo něco sundavat navíc???Děkuju moc za jakoukoliv radu Pokud by byly nějaké foto,nebo podrobný návod,byl bych vám straně vděčen.vc servisu mě straí se sundaváním turba a prací minimálně na 4 hodiny....díky moc vem
Zdravím vás .Mám na vás, znalé, prosbičku.Potřebuji vyměnit havičky,které by se měly údajně nacházet někde vzadu pod Eger ventilem(jedná se o motor 2.0 Hdi 100 kw Citroen C5 Break r.v.2005)Jak nejlépe se k nim dostat a vyměnit??Na jak dlouho to je práce???Potřebuji k tomu dokoupit nějaká těsnění,kdyby se muselo něco sundavat navíc???Děkuju moc za jakoukoliv radu:palec Pokud by byly nějaké foto,nebo podrobný návod,byl bych vám straně vděčen.vc servisu mě straí se sundaváním turba a prací minimálně na 4 hodiny....díky moc vem
|
|
02.01.2013 17:05 -
Re: havící svíčky
|
2536146
|
|
jumep
|
|

|
doma to neodporucam robit pokial v tom nemas jasno kde a ako sahnut
servis co strasi sundavanim turba sajn nema uplne rovnako, takze utekat odtial prec
strucne opisem co treba demontovat
1. airbox
2. trubku co ide do turba (pozor je prichytena aj na turbe srobikom, treba nahmatnat a vysrobovat)
3. rozpojit pasku medzi vymenikom a kolienkom co je na vyfukovych zvodoch
4. povolit maticku co drzi vymenik, 2 sroby co drzia egr ventil a 3ti srob co je zospodu a drzi EGR, odpojit konektor EGR
5. celok egr a vymeniku odtlacit na hadiciach, dat si pozor aby sa nestratila podlozka ktora je pod drziakom vymeniku
6. povolit kabel zhavicov
7. samotne zhavice, je to viac o hmate ako videni
doma to neodporucam robit pokial v tom nemas jasno kde a ako sahnut
servis co strasi sundavanim turba sajn nema uplne rovnako, takze utekat odtial prec
strucne opisem co treba demontovat
1. airbox
2. trubku co ide do turba (pozor je prichytena aj na turbe srobikom, treba nahmatnat a vysrobovat)
3. rozpojit pasku medzi vymenikom a kolienkom co je na vyfukovych zvodoch
4. povolit maticku co drzi vymenik, 2 sroby co drzia egr ventil a 3ti srob co je zospodu a drzi EGR, odpojit konektor EGR
5. celok egr a vymeniku odtlacit na hadiciach, dat si pozor aby sa nestratila podlozka ktora je pod drziakom vymeniku
6. povolit kabel zhavicov
7. samotne zhavice, je to viac o hmate ako videni
|
|
02.01.2013 17:12 -
Re: havící svíčky
|
2536151
|
|
Isaspider
|
Město: Kaplice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 16 |
|

|
jumep napsal(a): doma to neodporucam robit pokial v tom nemas jasno kde a ako sahnut
servis co strasi sundavanim turba sajn nema uplne rovnako, takze utekat odtial prec
strucne opisem co treba demontovat
1. airbox
2. trubku co ide do turba (pozor je prichytena aj na turbe srobikom, treba nahmatnat a vysrobovat)
3. rozpojit pasku medzi vymenikom a kolienkom co je na vyfukovych zvodoch
4. povolit maticku co drzi vymenik, 2 sroby co drzia egr ventil a 3ti srob co je zospodu a drzi EGR, odpojit konektor EGR
5. celok egr a vymeniku odtlacit na hadiciach, dat si pozor aby sa nestratila podlozka ktora je pod drziakom vymeniku
6. povolit kabel zhavicov
7. samotne zhavice, je to viac o hmate ako videni
Určitě bych to neměnil doma na koleni Spíe se chci ujistit,zda opravdu servis mluví pravdu,či ne.Práce je to tak zhruba na jak dlouho???
Určitě bych to neměnil doma na koleni:-)Spíe se chci ujistit,zda opravdu servis mluví pravdu,či ne.Práce je to tak zhruba na jak dlouho???
|
|
02.01.2013 17:15 -
Re: havící svíčky
|
2536155
|
|
jumep
|
|

|
3 hodiny ... zhruba, ked ti nepadne kluc dole, nestratis maticky a zhavice neprotestuju s vymontovanim
a tiez treba mat silnu predstavivost atd na montaz srobiku zospodu egr ventilu
3 hodiny ... zhruba, ked ti nepadne kluc dole, nestratis maticky a zhavice neprotestuju s vymontovanim
a tiez treba mat silnu predstavivost atd na montaz srobiku zospodu egr ventilu
|
|
02.01.2013 18:13 -
Re: havící svíčky
|
2536171
|
|
kolo
|
Město: Ostrava, Auto: octavie rs | Počet příspěvků: 14 |
|
|
B1HGCHP0 DEMONTÁ - MONTÁ : HAVÍCÍ SVÍČKA
URGENTNÍ : Dodrovat pokyny pro bezpečnost a čistotu.
1. Demontá
URGENTNÍ : Dodrovat bezpečnostní pokyny a pokyny pro čistotu specificky určené pro motory s vysokotlakým vstřikováním nafty (HDI).
Schéma : B1BP31ZC
Odpojit svorku záporného pólu akumulátoru.
Odpojit konektor v místě " a ".
Demontovat :
Potrubí (1)
Potrubí EGR (2)
Vzduchový filtr (4) s průtokoměrem
Vzduchové potrubí (3)
Schéma : B1BP320D
Demontovat :
roub(y-ů) (9)
Matice (7)
Matice (6)
Povolit roub (8).
Oddálit celek ventilu EGR a ohřívače chladicí kapaliny ( 5).
POZNÁMKA : K provedení níe uvedených operací pouít zrcátko.
Demontovat 4 matice (12).
Odpojit napájecí vodiče havicích svíček ( 11).
Demontovat havicí svíčky (10).
2. Montá
Namontovat havicí svíčky (10) Dotáhnout na 1 ą 0,1 daN.m.
Postupovat v obráceném pořadí úkonů ne při demontái.B1HGCHP0 DEMONTÁ - MONTÁ : HAVÍCÍ SVÍČKA
URGENTNÍ : Dodrovat pokyny pro bezpečnost a čistotu.
1. Demontá
URGENTNÍ : Dodrovat bezpečnostní pokyny a pokyny pro čistotu specificky určené pro motory s vysokotlakým vstřikováním nafty (HDI).
Schéma : B1BP31ZC
Odpojit svorku záporného pólu akumulátoru.
Odpojit konektor v místě " a ".
Demontovat :
Potrubí (1)
Potrubí EGR (2)
Vzduchový filtr (4) s průtokoměrem
Vzduchové potrubí (3)
Schéma : B1BP320D
Demontovat :
roub(y-ů) (9)
Matice (7)
Matice (6)
Povolit roub (8).
Oddálit celek ventilu EGR a ohřívače chladicí kapaliny ( 5).
POZNÁMKA : K provedení níe uvedených operací pouít zrcátko.
Demontovat 4 matice (12).
Odpojit napájecí vodiče havicích svíček ( 11).
Demontovat havicí svíčky (10).
2. Montá
Namontovat havicí svíčky (10) Dotáhnout na 1 ą 0,1 daN.m.
Postupovat v obráceném pořadí úkonů ne při demontái.
B1HGCHP0 DEMONTÁ - MONTÁ : HAVÍCÍ SVÍČKA
URGENTNÍ : Dodrovat pokyny pro bezpečnost a čistotu.
1. Demontá
URGENTNÍ : Dodrovat bezpečnostní pokyny a pokyny pro čistotu specificky určené pro motory s vysokotlakým vstřikováním nafty (HDI).
Schéma : B1BP31ZC
Odpojit svorku záporného pólu akumulátoru.
Odpojit konektor v místě " a ".
Demontovat :
Potrubí (1)
Potrubí EGR (2)
Vzduchový filtr (4) s průtokoměrem
Vzduchové potrubí (3)
Schéma : B1BP320D
Demontovat :
roub(y-ů) (9)
Matice (7)
Matice (6)
Povolit roub (8).
Oddálit celek ventilu EGR a ohřívače chladicí kapaliny ( 5).
POZNÁMKA : K provedení níe uvedených operací pouít zrcátko.
Demontovat 4 matice (12).
Odpojit napájecí vodiče havicích svíček ( 11).
Demontovat havicí svíčky (10).
2. Montá
Namontovat havicí svíčky (10) Dotáhnout na 1 ą 0,1 daN.m.
Postupovat v obráceném pořadí úkonů ne při demontái.B1HGCHP0 DEMONTÁ - MONTÁ : HAVÍCÍ SVÍČKA
URGENTNÍ : Dodrovat pokyny pro bezpečnost a čistotu.
1. Demontá
URGENTNÍ : Dodrovat bezpečnostní pokyny a pokyny pro čistotu specificky určené pro motory s vysokotlakým vstřikováním nafty (HDI).
Schéma : B1BP31ZC
Odpojit svorku záporného pólu akumulátoru.
Odpojit konektor v místě " a ".
Demontovat :
Potrubí (1)
Potrubí EGR (2)
Vzduchový filtr (4) s průtokoměrem
Vzduchové potrubí (3)
Schéma : B1BP320D
Demontovat :
roub(y-ů) (9)
Matice (7)
Matice (6)
Povolit roub (8).
Oddálit celek ventilu EGR a ohřívače chladicí kapaliny ( 5).
POZNÁMKA : K provedení níe uvedených operací pouít zrcátko.
Demontovat 4 matice (12).
Odpojit napájecí vodiče havicích svíček ( 11).
Demontovat havicí svíčky (10).
2. Montá
Namontovat havicí svíčky (10) Dotáhnout na 1 ą 0,1 daN.m.
Postupovat v obráceném pořadí úkonů ne při demontái.
Přílohy: b1bp31zc.jpg ( 14132b ) - b1bp320d.jpg ( 51151b ) - |
|
02.01.2013 18:22 -
Re: havící svíčky
|
2536200
|
|
jumep
|
|

|
kolo: ked chces, radsej z toho sprav pdf a to sem daj
hlavne ja som pisal svoje zo skusenosti a je lahsie rozpojit tu spojku ako rvat von to kolienko zo srobov ...
kolo: ked chces, radsej z toho sprav pdf a to sem daj
hlavne ja som pisal svoje zo skusenosti a je lahsie rozpojit tu spojku ako rvat von to kolienko zo srobov ...
|
|
27.01.2013 11:05 -
Re: havící svíčky
|
2542552
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|

|
Přesto e jsem před zimou dal nový haviče ( DENSO DG - 116 ) , tak se mi zdálo e s těma původníma to bylo o něco lepí ( měnil jsem je jen preventivně před zimou ) , tak jsem el ráno do garáe vyndat ty téměř nový haviče , jestli nějakej není kaput . Vechny byli v cajku . Vyhrabal jsem tedy ty starý co jsem vyndal ( Febi ) , vyzkouel je , a zdálo se mi e haví líp - začnou dřív , a rozpálí se více do luta . Kdeto DENSO byli jen oranový . Vzal jsem tedy jednu tu a jednu tu , abych je porovnal zároveň . Pospojoval jsem to pořádným drátem , připojil k baterce a opravdu . Febi začala "svítit" dřív , a byla více do luta .
Take jsem do auta foukl zpátky staré Febi , a DENSO od japonců schoval do kastlíku . Za mě tedy DENSO palec dolů .
... a to ty Febi měli odhaveno dvě zimy .
Jetě moná koupím NGK D-Power 24 , a pokus zopakuji . Natěstí jednoduchá montá a demontá havičů na 2.0 HDi je takovým pokusům nakloněna .
Přesto e jsem před zimou dal nový haviče ( DENSO DG - 116 ) , tak se mi zdálo e s těma původníma to bylo o něco lepí ( měnil jsem je jen preventivně před zimou ) , tak jsem el ráno do garáe vyndat ty téměř nový haviče , jestli nějakej není kaput . Vechny byli v cajku . Vyhrabal jsem tedy ty starý co jsem vyndal ( Febi ) , vyzkouel je , a zdálo se mi e haví líp - začnou dřív , a rozpálí se více do luta . Kdeto DENSO byli jen oranový . Vzal jsem tedy jednu tu a jednu tu , abych je porovnal zároveň . Pospojoval jsem to pořádným drátem , připojil k baterce a opravdu . Febi začala "svítit" dřív , a byla více do luta .
Take jsem do auta foukl zpátky staré Febi , a DENSO od japonců schoval do kastlíku . Za mě tedy DENSO palec dolů .
... a to ty Febi měli odhaveno dvě zimy .
Jetě moná koupím NGK D-Power 24 , a pokus zopakuji . Natěstí jednoduchá montá a demontá havičů na 2.0 HDi je takovým pokusům nakloněna .
|
|
27.01.2013 13:31 -
Re: havící svíčky
|
2542591
|
|
Isaspider
|
Město: Kaplice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 16 |
|

|
Taky jsem koupil Febi Bilstein,take jsem zvědavý,jak budou havič,páč jsem se k výměně jetě nedostal Jinak dalí poznatek...ač jsem byl po výměně palivového filtru,musel jsem po třech měsících podstoupit výměnu,jeliko ten starý 3 měsíce byl nějakej sráč snad od vietnamců....dal jsem Purflux a auto startuje bez větích problému i při mínus(včera)17 stupních
Taky jsem koupil Febi Bilstein,take jsem zvědavý,jak budou havič,páč jsem se k výměně jetě nedostal:-))Jinak dalí poznatek...ač jsem byl po výměně palivového filtru,musel jsem po třech měsících podstoupit výměnu,jeliko ten starý 3 měsíce byl nějakej sráč snad od vietnamců....dal jsem Purflux a auto startuje bez větích problému i při mínus(včera)17 stupních:-d
|
|
20.05.2013 12:32 -
Re: havící svíčky
|
2581138
|
|
vasa
|
Město: Osečná, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 78 |
|

|
Po delím stání dneska ráno auto chvilku skučelo na 3 válce, pak nechtělo reagovat na plyn, následovala obligátní depolution faulty... Jede normálně, bez nouzáku. U před půlrokem mě mechanik upozorňoval, e diagnostika hlásí patné haviče, ale ani v zimě nebyl skoro problém, jen jednou taky naskočila nejdřív na 3 válce, ale po 2-3s se chytnul i 4.
Bude tohle havičkama (ten běh na 3 válce krátce po startu)?
Pokud ano, tak bych to nerad trápil a vyměním je - a zde druhý dotaz: Nael jsem dost iroké rozpětí od nějakých 200Kč, přes 350,- (Febi, Bosch, Beru, Lucas) ke 400,- (NGK), ale někde taky a za 700,- (Bosch, Beru), a v citroënu by mi hádám řekli 1200 za jednu 
Nevidím do toho, proč je tam takový cenový rozdíl... Které mi doporučíte jako nejlepí? Beru, Febi, Bosch, NGK? Chtěl bych to jednou vyměnit a mít zase na dlouho pokoj...
Je to 100kW RHR, má 125tkm. Děkuji vem za radu!
Po delím stání dneska ráno auto chvilku skučelo na 3 válce, pak nechtělo reagovat na plyn, následovala obligátní depolution faulty... Jede normálně, bez nouzáku. U před půlrokem mě mechanik upozorňoval, e diagnostika hlásí patné haviče, ale ani v zimě nebyl skoro problém, jen jednou taky naskočila nejdřív na 3 válce, ale po 2-3s se chytnul i 4.
Bude tohle havičkama (ten běh na 3 válce krátce po startu)?
Pokud ano, tak bych to nerad trápil a vyměním je - a zde druhý dotaz: Nael jsem dost iroké rozpětí od nějakých 200Kč, přes 350,- (Febi, Bosch, Beru, Lucas) ke 400,- (NGK), ale někde taky a za 700,- (Bosch, Beru), a v citroënu by mi hádám řekli 1200 za jednu :-d
Nevidím do toho, proč je tam takový cenový rozdíl... Které mi doporučíte jako nejlepí? Beru, Febi, Bosch, NGK? Chtěl bych to jednou vyměnit a mít zase na dlouho pokoj...
Je to 100kW RHR, má 125tkm. Děkuji vem za radu!
|
|
20.05.2013 13:49 -
Re: havící svíčky
|
2581150
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|

|
V citroenu to není tak hrozný
V citroenu to není tak hrozný
Přílohy: zhavky.jpg ( 83993b ) - zhavky_cena.jpg ( 17792b ) - |
|
20.05.2013 15:33 -
Re: havící svíčky
|
2581185
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|

|
Co to je se z toho nedozví. Ani v citroenu ti to neřeknou. Dokonce u spousty dílů ani nejsou výrobci na obalech uvedený. Prostě je tam PSA a víc se dozví a po vypitvání dílu. A to jetě jenom někdy. Jistý je, e to bys dostal při výměně v servise a e to s tím bude lapat jak má. Nemám rád zaměňování podobných součástek za zaručeně lepí a pičkový závodní úsporný nesmrtelný nejlepí a pod. značkový díly. Kdy to jde, dám to co dává výrobce a nelaboruju.
Cena se ti objeví, a kdy na díl na obrázku 2x klikne. Tím ho dostane do koíku a v něm si potom prohlídne cenu.
Co to je se z toho nedozví. Ani v citroenu ti to neřeknou. Dokonce u spousty dílů ani nejsou výrobci na obalech uvedený. Prostě je tam PSA a víc se dozví a po vypitvání dílu. A to jetě jenom někdy. Jistý je, e to bys dostal při výměně v servise a e to s tím bude lapat jak má. Nemám rád zaměňování podobných součástek za zaručeně lepí a pičkový závodní úsporný nesmrtelný nejlepí a pod. značkový díly. Kdy to jde, dám to co dává výrobce a nelaboruju.
Cena se ti objeví, a kdy na díl na obrázku 2x klikne. Tím ho dostane do koíku a v něm si potom prohlídne cenu. ;-)
|
|
20.05.2013 23:00 -
Re: havící svíčky
|
2581405
|
|
jumep
|
|

|
citroen dava teraz bosch a to co popisujes isto neboli zhavice
citroen dava teraz bosch a to co popisujes isto neboli zhavice
|
|
21.05.2013 01:51 -
Re: havící svíčky
|
2581450
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|

|
To Mikra: To e to tam dává výrobce neznamená, e je to to nejlepí. Záleí na tom jaká je smlouva s dodavatelem a pokud splňují základní hodnoty, tak se tam dají.
To Visa: Něco podobného jsem řeil u vagra. Příčinou byl vstřik, který propoutěl do přepadu.
To Mikra: To e to tam dává výrobce neznamená, e je to to nejlepí. Záleí na tom jaká je smlouva s dodavatelem a pokud splňují základní hodnoty, tak se tam dají.
To Visa: Něco podobného jsem řeil u vagra. Příčinou byl vstřik, který propoutěl do přepadu.
|
|
20.06.2013 11:40 -
Re: havící svíčky
|
2591064
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|

|
Chtěl bych se podívat fyzicky na stav mých havíků,nemůu najit kam bych to napsal,jestli jsem patně,najku promiň za gumu,nedávno jsem je skouknul přez zrcátko,a zahlédl,e jsou celé,i s tím tepelným títem,nebo co to je kolem nich za vytvarovanej plech,od oleje,nevim jestli neprolíná těsnění pod hlavou,olej se neztrácí,nevim jestli při najetých skoro 200 000km je někdo měnil nebo jsou původní,v zimě jsem startoval někdy i na 3tí pokus,beru to jako prevenci před zimou,hláku ádnou nemám,kdy nic jiného,tak se aspoň naučim jak je měnit,rád poznávam auto které vlastnim,
Chtěl bych se podívat fyzicky na stav mých havíků,nemůu najit kam bych to napsal,jestli jsem patně,najku promiň za gumu,nedávno jsem je skouknul přez zrcátko,a zahlédl,e jsou celé,i s tím tepelným títem,nebo co to je kolem nich za vytvarovanej plech,od oleje,nevim jestli neprolíná těsnění pod hlavou,olej se neztrácí,nevim jestli při najetých skoro 200 000km je někdo měnil nebo jsou původní,v zimě jsem startoval někdy i na 3tí pokus,beru to jako prevenci před zimou,hláku ádnou nemám,kdy nic jiného,tak se aspoň naučim jak je měnit,rád poznávam auto které vlastnim,;-)
|
|
| |
|
|