 | |  |
25.11.2010 22:47 -
Re: havící svíčky
|
2364078
|
|
jumep
|
|

|
keby si to lepsie pozrel, tak ti najskor uvede jeden valec ktory je zly
pri -5 uz vidno ze kontrolka zhavenia svieti (svieti len na dobu potrebnu na nastartovanie, zhavenie ide aj po tom co kontrolka zhasne - lepsi chod motora / emisie)
keby si to lepsie pozrel, tak ti najskor uvede jeden valec ktory je zly
pri -5 uz vidno ze kontrolka zhavenia svieti (svieti len na dobu potrebnu na nastartovanie, zhavenie ide aj po tom co kontrolka zhasne - lepsi chod motora / emisie)
|
|
17.12.2010 13:16 -
Re: havící svíčky
|
2366166
|
|
PitosC5
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 2 |
|

|
měl jsem taky problém nela mi povolit byla zapečena tak jsem pravidelně celej tejden zalejval svíčku kokorem a pak se to povedlo
měl jsem taky problém nela mi povolit byla zapečena tak jsem pravidelně celej tejden zalejval svíčku kokorem a pak se to povedlo
|
|
28.12.2010 14:24 -
Re: havící svíčky
|
2367165
|
|
zdenycit
|
Město: Tupadly, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 9 |
|

|
Zdar,jak se dostanu ke havičkám na 2.0HDi 100kW? Nenastartuju za studena
Zdar,jak se dostanu ke havičkám na 2.0HDi 100kW? Nenastartuju za studena:nevim
|
|
28.12.2010 14:32 -
Re: havící svíčky
|
2367166
|
|
jumep
|
|

|
odmontujes egr s vymenikom a zozadu sa k nim dostanes
treba vybrat nasavaciu trubku, komin egr,
egr drzi na 2ch sroboch - 8cka hlava
zospodu je srobik na 5tku imbus
a vymenik drzi 1 13stka
potom sundas tepelny stit a zhodis vystup do egr a cely egr potom oddialis dozadu
ziadne hadice neodpajaj
odmontujes egr s vymenikom a zozadu sa k nim dostanes
treba vybrat nasavaciu trubku, komin egr,
egr drzi na 2ch sroboch - 8cka hlava
zospodu je srobik na 5tku imbus
a vymenik drzi 1 13stka
potom sundas tepelny stit a zhodis vystup do egr a cely egr potom oddialis dozadu
ziadne hadice neodpajaj
|
|
29.01.2011 18:59 -
Re: havící svíčky
|
2371589
|
|
zdenycit
|
Město: Tupadly, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 9 |
|

|
Tak jsem vyměnil havičky,ádné zlepení,ale proměřoval jsem napětí a zjistil,e po dobu svícení kontrolky to haví,po zhasnutí ne.Pak jsem nastartoval a zase to asi 2 min. havilo.Je patné relé havení? A kde se nachází? Popř. jak ho opravit?
Tak jsem vyměnil havičky,ádné zlepení,ale proměřoval jsem napětí a zjistil,e po dobu svícení kontrolky to haví,po zhasnutí ne.Pak jsem nastartoval a zase to asi 2 min. havilo.Je patné relé havení? A kde se nachází? Popř. jak ho opravit?
|
|
29.01.2011 19:02 -
Re: havící svíčky
|
2371592
|
|
jumep
|
|

|
hmm ... patranie bez diagnostiky ...
ak by bolo zle rele tak to nezhavi vobec, nakolko ho ovlada ECU motora
(diagnostika by ti aj prezradila ci su zhavice zle) - takze zmen postup a chod pozret hodnoty z diagnostiky
hmm ... patranie bez diagnostiky ...
ak by bolo zle rele tak to nezhavi vobec, nakolko ho ovlada ECU motora
(diagnostika by ti aj prezradila ci su zhavice zle) - takze zmen postup a chod pozret hodnoty z diagnostiky
|
|
04.02.2011 21:55 -
Re: havící svíčky
|
2372135
|
|
JirkaR
|
Město: Praha 9-Vinoř, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 65 |
|

|
Kdyz je zima tak mam se starty taky problemy. Při -12 na horach uz jsem to nastartoval jen roztlacenim. To zamrzl i posilovac brzd, ktery zacal pracovat az po 5 min. Ostrikovace svetel se zasunuly az v garazi.
V servise mi rekly ze problem se startem muze byt palivem. Ale kdyz je teplota pod 0 tak mam vzdy problemy. Bez zmacknuti plynu to ani neskytne a teprve kdyz parkrat zmacknu plyn jeden valec po druhem zacne chytat. Driv jsem mel benzin a to startovalo v zime i s deset let starou baterii po jednom otoceni.
Kdyz je zima tak mam se starty taky problemy. Při -12 na horach uz jsem to nastartoval jen roztlacenim. To zamrzl i posilovac brzd, ktery zacal pracovat az po 5 min. Ostrikovace svetel se zasunuly az v garazi.
V servise mi rekly ze problem se startem muze byt palivem. Ale kdyz je teplota pod 0 tak mam vzdy problemy. Bez zmacknuti plynu to ani neskytne a teprve kdyz parkrat zmacknu plyn jeden valec po druhem zacne chytat. Driv jsem mel benzin a to startovalo v zime i s deset let starou baterii po jednom otoceni.
|
|
04.02.2011 22:37 -
Re: havící svíčky
|
2372137
|
|
jruze
|
|

|
Vymněň havky a na plyn nelapej - není to kodovka s karburátorem!! - stejně nic nenalape je to bez tlaku (palivový systém)
Vymněň havky a na plyn nelapej - není to kodovka s karburátorem!! - stejně nic nenalape je to bez tlaku (palivový systém);-)
|
|
20.04.2011 10:19 -
Re: havící svíčky
|
2385292
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|

|
zhavice pro 2.2 je podle service.citoroen cislo toto: 5960 67 , M10X100 LONG 107
da se tomu verit ? vyhledam jsem podle VIN a naslo mi to pouze tento typ.
a koupim asi tady: .link.
i kdyz jsou o 1 mm delsi ale to by asi nemelo nicemu vadit ?
jak to tady ctu vymenu u 2.2 tak mi beha mraz po zadech nebyl by nejaky navod ?
zhavice pro 2.2 je podle service.citoroen cislo toto: 5960 67 , M10X100 LONG 107
da se tomu verit ? vyhledam jsem podle VIN a naslo mi to pouze tento typ.
a koupim asi tady: http://www.eurocarparts.com/ecp/c/Citroen_C5_2.2_2001/p/car-parts/car-service-parts/regular-service/glow-plugs/?438540025&1&662c2de261e932d69d39da361a3894eefa9dc06a&GLOP
i kdyz jsou o 1 mm delsi ale to by asi nemelo nicemu vadit ?
jak to tady ctu vymenu u 2.2 tak mi beha mraz po zadech :-) nebyl by nejaky navod ? ;-)
|
|
24.04.2011 17:08 -
Re: havící svíčky
|
2385740
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|

|
prikladam navod na demontaz ve wordu...vypada to celkem lehce ...
ale kdo vi jak to bude s povolovanim 10 let starych zhavicu, po precteni topicu vaham servis / samodoma
prikladam navod na demontaz ve wordu...vypada to celkem lehce ...
ale kdo vi jak to bude s povolovanim 10 let starych zhavicu, po precteni topicu vaham :nevim servis / samodoma :-d
Přílohy: demontaz-vymena zhavicu 2.2 hdi.docx ( 119426b ) - |
|
24.04.2011 18:37 -
Re: havící svíčky
|
2385753
|
|
jumep
|
|

|
nemal som s tym zatial problem ... zatial ... takze by si to kludne mal zvladnut
nemal som s tym zatial problem ... zatial ... takze by si to kludne mal zvladnut
|
|
24.04.2011 18:47 -
Re: havící svíčky
|
2385759
|
|
Mamlas
|
|

|
Jak se zachova servis, kdyz pri vymene treba jednu ukrouti? Hlava dolu atd. kdo to zaplati?
Jak se zachova servis, kdyz pri vymene treba jednu ukrouti? Hlava dolu atd. kdo to zaplati?
|
|
24.04.2011 18:51 -
Re: havící svíčky
|
2385765
|
|
jumep
|
|

|
na 90% to zaplatis ty, nie je ich chybou ze bol zapeceny, moj nazor
na 90% to zaplatis ty, nie je ich chybou ze bol zapeceny, moj nazor
|
|
24.04.2011 20:49 -
Re: havící svíčky
|
2385915
|
|
jumep
|
|

|
2.2 ich ma rovnako nepristupne ako tvoj motor
2.2 ich ma rovnako nepristupne ako tvoj motor :)
|
|
24.04.2011 20:56 -
Re: havící svíčky
|
2385945
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|

|
no zkusim to doma, uvidi se jak to dopadne...
jeste otazecka, staci obyc. 13 klic ? nebo musi byt nejaky specialni trubkovy, nerad bych to cele rozebral a zjistil,ze je nemam cim povolit vlastne...
no zkusim to doma, uvidi se jak to dopadne...
jeste otazecka, staci obyc. 13 klic ? nebo musi byt nejaky specialni trubkovy, nerad bych to cele rozebral a zjistil,ze je nemam cim povolit vlastne...
|
|
24.04.2011 20:58 -
Re: havící svíčky
|
2385946
|
|
jumep
|
|

|
dlha 10na, 13stku potrebujes na povolenie toho vymeniku
a tiez maticky na privode su 7
dlha 10na, 13stku potrebujes na povolenie toho vymeniku
a tiez maticky na privode su 7
|
|
22.05.2011 19:50 -
Re: havící svíčky
|
2391580
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|

|
tak po 4,5 hodinach tvrdeho boje se to podarilo ! na st.2 tohodle topicu jsem dal navod , podle ktereho ty vypada celkem jednoduse ale (nejsem moc zrucny nejspise) je to pakarna...
diky jupemovi a radam plus pomoc kamose ktery nechapal jak to ma 2.2 HDI pristupne...
prvni tri sli celkem lehce meli trosku karbonu a sli vysroubovat celkem rychle ale ctvrty snad 20 minut povolovani/utahovani lehkeho tahani nakonec sel i ten ,tak hadam, ze je to ten spatny...
naopak povolovani slo celkem lehce nebyly nadoraz- asi jeste od vyroby ? BERU ? myslel sem ze puvodni je Bosch ?
tak po 4,5 hodinach tvrdeho boje se to podarilo ! na st.2 tohodle topicu jsem dal navod , podle ktereho ty vypada celkem jednoduse ale (nejsem moc zrucny nejspise) je to pakarna...
diky jupemovi :palec a radam plus pomoc kamose ktery nechapal jak to ma 2.2 HDI pristupne...
prvni tri sli celkem lehce meli trosku karbonu a sli vysroubovat celkem rychle ale ctvrty snad 20 minut povolovani/utahovani lehkeho tahani nakonec sel i ten ,tak hadam, ze je to ten spatny...
naopak povolovani slo celkem lehce nebyly nadoraz- asi jeste od vyroby ? BERU ? myslel sem ze puvodni je Bosch ?
Přílohy: glow plugs.jpg ( 65600b ) - |
|
| |
|
|