| |  |  |  | 
 
 
			| 		
		
		
		| 
			| 23.12.2016 20:59 -
		Re: Termostat? | 3022897 |  |  
					| autodiag | 
			| Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD  , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |  |  
		
				
		|  
     
 | v podrobnem popisu k zavade nebylo nic ? pri jakych otackach ti to pise? je to ruzne nebo opakujici se stejne hodnoty?
v podrobnem popisu k zavade nebylo nic ?
pri jakych otackach ti to pise? je to ruzne nebo opakujici se stejne hodnoty?
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 23.12.2016 21:01 -
		Re: Termostat? | 3022901 |  |  
					| matra | 
			| Město: Sokolnice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 40 |  |  
		
				
		|     
 | 01 ot/min a teplota 215 C. Vdy stejné
01 ot/min a teplota 215 C. Vdy stejné 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 23.12.2016 21:11 -
		Re: Termostat? | 3022913 |  |  
					| autodiag | 
			| Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD  , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |  |  
		
				
		|  
     
 | to by odpovidalo spis pri zapnuti zapalovani ,nebo pred startem...auto se sklidni kdyz se zahreje ? ... to je spis na poradnou diag nez rady po netu
  to by odpovidalo spis pri zapnuti zapalovani ,nebo pred startem...auto se sklidni kdyz se zahreje ? ...
to je spis na poradnou diag nez rady po netu :( 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 23.12.2016 21:15 -
		Re: Termostat? | 3022917 |  |  
					| matra | 
			| Město: Sokolnice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 40 |  |  
		
				
		|     
 | po zahřátí je chování díky nenastavené klapce taky patné. A teplota s otáčkami u případných chyb jsou stejné i u zahřátého motoru
po zahřátí je chování díky nenastavené klapce taky patné. A teplota s otáčkami u případných chyb jsou stejné i u zahřátého motoru 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 23.12.2016 21:25 -
		Re: Termostat? | 3022929 |  |  
					| autodiag | 
			| Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD  , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |  |  
		
				
		|  
     
 | klapku musis nastavit pri studenem motoru..ma to ale hacek...procedura MUSI dobehnout na volnobeh do spusteni ventilatoru,coz u tebe bude problem pokud udaj o teplote neni jak ma byt..zadaptuje se blbe
klapku musis nastavit pri studenem motoru..ma to ale hacek...procedura MUSI dobehnout na volnobeh do spusteni ventilatoru,coz u tebe bude problem pokud udaj o teplote neni jak ma byt..zadaptuje se blbe 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 23.12.2016 21:41 -
		Re: Termostat? | 3022938 |  |  
					| matra | 
			| Město: Sokolnice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 40 |  |  
		
				
		|     
 | Problém je  v tom, e kdy smáznu adaptaci a ihned dám vyčíst pamě, tak mi to ohlásí e mezní hodnoty klapky nebyly uloeny. Dalí je v tom, e při studeném motoru mi to bez občasného přidání plynu chcípne, co vylučuje nechat motor běet na volnoběh
Problém je  v tom, e kdy smáznu adaptaci a ihned dám vyčíst pamě, tak mi to ohlásí e mezní hodnoty klapky nebyly uloeny. Dalí je v tom, e při studeném motoru mi to bez občasného přidání plynu chcípne, co vylučuje nechat motor běet na volnoběh 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 23.12.2016 21:43 -
		Re: Termostat? | 3022940 |  |  
					| matra | 
			| Město: Sokolnice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 40 |  |  
		
				
		|     
 | Bude vadit kdy do sepnutí ventilátoru budu několikrát motor startovat?
Bude vadit kdy do sepnutí ventilátoru budu několikrát motor startovat? 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 23.12.2016 21:46 -
		Re: Termostat? | 3022942 |  |  
					| autodiag | 
			| Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD  , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |  |  
		
				
		|  
     
 | to je to co ti pisu...ano vadit to bude...adaptace se neprovede
to je to co ti pisu...ano vadit to bude...adaptace se neprovede 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 23.12.2016 22:01 -
		Re: Termostat? | 3022951 |  |  
					| matra | 
			| Město: Sokolnice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 40 |  |  
		
				
		|     
 | Děkuji za radu. Zkusím jetě znovu provést celé nastavení klapky a modlit se, aby to nechcíplo. 
 Nenapadá někoho dalího proč u chyb v paměti diagnostiky je teplota 215 stC kdy teplotní čidlo ukazuje správně?
Děkuji za radu. Zkusím jetě znovu provést celé nastavení klapky a modlit se, aby to nechcíplo.
Nenapadá někoho dalího proč u chyb v paměti diagnostiky je teplota 215 stC kdy teplotní čidlo ukazuje správně?
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 23.12.2016 22:03 -
		Re: Termostat? | 3022956 |  |  
					| autodiag | 
			| Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD  , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |  |  
		
				
		|  
     
 | hele fakt nevim  ...projdi si konektory,draty od cisla k jednotce atd...
hele fakt nevim :(...projdi si konektory,draty od cisla k jednotce atd... 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 23.12.2016 22:32 -
		Re: Termostat? | 3022964 |  |  
					| matra | 
			| Město: Sokolnice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 40 |  |  
		
				
		|     
 | Jetě mne napadá, kdy ihned po smazání autoadaptace diagnostika nahlásí e mezní hodnoty klapky nebyly uloeny, nemůe  být vadná i klapka?
Jetě mne napadá, kdy ihned po smazání autoadaptace diagnostika nahlásí e mezní hodnoty klapky nebyly uloeny, nemůe  být vadná i klapka? 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 23.12.2016 22:42 -
		Re: Termostat? | 3022965 |  |  
					| autodiag | 
			| Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD  , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |  |  
		
				
		|  
     
 | nee to ti hlasi proto ze adaptace neprobehla korektne
nee to ti hlasi proto ze adaptace neprobehla korektne 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 28.12.2016 15:58 -
		Re: Termostat? | 3023677 |  |  
					| matra | 
			| Město: Sokolnice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 40 |  |  
		
				
		|     
 | Díky vyí teplotě venku se mi povedlo dokončit základní nastavení. Po vychladnutí motoru přes noc start prakticky na první otočení motoru, perfektní volnoběh a výkon. To ve vydrelo cca 100 km. Pak opět započaly horí starty, volnoběh a pokles výkonu o cca 1/4 a 1/3 po zahřátí. Za studena stále výkon OK. Teď jsem udělal opět základní nastavení. Po dokončení perfektní volnoběh, poloha klapky 1st. Opakované starty a ponechání na volnoběh je někdy perfektní a někdy je motor jako epileptický křeček, klapka "lítá" mezi2st a 5st. Je to tak 1/2 na 1/2. Zvauji zda to nemůe být problém slavné BSM jednotky, kterou mám za necelé dva roky u třetí.
Díky vyí teplotě venku se mi povedlo dokončit základní nastavení. Po vychladnutí motoru přes noc start prakticky na první otočení motoru, perfektní volnoběh a výkon. To ve vydrelo cca 100 km. Pak opět započaly horí starty, volnoběh a pokles výkonu o cca 1/4 a 1/3 po zahřátí. Za studena stále výkon OK. Teď jsem udělal opět základní nastavení. Po dokončení perfektní volnoběh, poloha klapky 1st. Opakované starty a ponechání na volnoběh je někdy perfektní a někdy je motor jako epileptický křeček, klapka "lítá" mezi2st a 5st. Je to tak 1/2 na 1/2. Zvauji zda to nemůe být problém slavné BSM jednotky, kterou mám za necelé dva roky u třetí. 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 28.12.2016 17:34 -
		Re: Termostat? | 3023694 |  |  
					| autodiag | 
			| Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD  , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |  |  
		
				
		|  
     
 | BSM nema s volnobem spolecneho nic bud budes mit vadnou klapku,coz neni nemozne ale moc neodchazi nebo bude problem jinde (doprava paliva,vzduchu)
BSM nema s volnobem spolecneho nic
bud budes mit vadnou klapku,coz neni nemozne ale moc neodchazi nebo bude problem jinde (doprava paliva,vzduchu)
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 28.12.2016 17:44 -
		Re: Termostat? | 3023700 |  |  
					| matra | 
			| Město: Sokolnice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 40 |  |  
		
				
		|     
 | Zlobí to stejně na benzín i LPG,  vstřikovače benzínu jsou vyčitěny, jeden vyměněn, tlak paliva stále konstantní 3,5baru. Vzduchový filtr vyměněn, čidlo tlaku v sání vyměněno také. Take zbývá vyměnit jen lambda a klapka
Zlobí to stejně na benzín i LPG,  vstřikovače benzínu jsou vyčitěny, jeden vyměněn, tlak paliva stále konstantní 3,5baru. Vzduchový filtr vyměněn, čidlo tlaku v sání vyměněno také. Take zbývá vyměnit jen lambda a klapka 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 28.12.2016 18:18 -
		Re: Termostat? | 3023703 |  |  
					| autodiag | 
			| Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD  , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |  |  
		
				
		|  
     
 | pokud bude problem na benzin bude problem v 99% i na LPG Zaklad je mit v poradku benzin a az potom do toho tahat LPG
 hrajes hru jak toho vymenit co nejvic ?,naco mas diag ?
pokud bude problem na benzin bude problem v 99% i na LPG
Zaklad je mit v poradku benzin a az potom do toho tahat LPG
hrajes hru jak toho vymenit co nejvic ?,naco mas diag ?
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 29.12.2016 22:30 -
		Re: Termostat? | 3024012 |  |  
					| Hanz 397 |  |  
		
				
		|  
     
 | Já se jen zeptám na takovou drobnost: Jaká byla původní uloená závada u který sis,jako u první vimnul tý teploty 215stC? Byla to ta nedokončená adaptace,nebo jiná závada (text,kód)?
Já se jen zeptám na takovou drobnost: Jaká byla původní uloená závada u který sis,jako u první vimnul tý teploty 215stC? Byla to ta nedokončená adaptace,nebo jiná závada (text,kód)? 
 |  
				|  |  
 
 		
		
		
		| 
			| 31.12.2016 00:01 -
		Re: Termostat? | 3024215 |  |  
					| Hanz 397 |  |  
		
				
		|  
     
 | Je to tajnůstkář  Nebo nás zkouí
   Je to tajnůstkář :-d
Nebo nás zkouí ;-):-) 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 23.01.2017 10:38 -
		Re: Termostat? | 3030909 |  |  
					| Sena | 
			| Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 92 |  |  
		
				
		|  
     
 | Pro zajímavost: Při jízdě na hory v -15st venku se auto vůbec neohřálo.
 Vyměněn termostat ... viz. foto zajímavá závada , slíknutá těsnící guma který zabraňovala úplnému zavření termostatu a tím pádem proudění chladící kapaliny přes chladič.
 Druhé foto teplota na přístrojovce po výměně termostatu, venkovní teplota -10st.
Pro zajímavost:
Při jízdě na hory v -15st venku se auto vůbec neohřálo.
Vyměněn termostat ... viz. foto zajímavá závada , slíknutá těsnící guma který zabraňovala úplnému zavření termostatu a tím pádem proudění chladící kapaliny přes chladič. 
Druhé foto teplota na přístrojovce po výměně termostatu, venkovní teplota -10st.
 
 Přílohy:
 20170111_191553.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 674329b ) - vadný termostat.Staeno:94x.
 20170111_191605.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 535811b ) - vadný termostat detail.Staeno:88x.
 20170111_193546.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 733910b ) - provozní teplota.Staeno:84x.
 
 |  
				|  |  
 
 
 |  | 
 |  |