 | |  |
13.09.2021 09:05 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
3321910
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1309 |
|

|
Já bych napřed zkontroloval tu hladinu LDS při ODTLAKOVANÉM systému, pak bych hledal dál ...
Já bych napřed zkontroloval tu hladinu LDS při ODTLAKOVANÉM systému, pak bych hledal dál ...
|
|
19.07.2024 11:11 -
Hydractive Citroen C5 problém
|
3382934
|
|
valdo24
|
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Ahojte, mám Citroen C5 Tourer X7 2008 Hydractive podvozok.
Podvozok u nefunguje ako predtým... auto na nerovnostiach dos búcha, netlmí nerovnosti...
Auto som mal diagnostike a zobrazuje mi chyby vid príloha. Chyby som vymazal ale znova nabehli po jazde.
U1118 Závada: absence komunikace s inteligentní jednotku BSI
U1118 Závada: absence komunikace s inteligentní jednotku BSI
U2118 Probuzení (anomálie přijmu korekce výky)
U2005 Probuzení (anoalie přijmu rychlosti vozidla)
Po čom sa mám pozrie ? neviem ani kde zača...
Ďakujem
Ahojte, mám Citroen C5 Tourer X7 2008 Hydractive podvozok.
Podvozok u nefunguje ako predtým... auto na nerovnostiach dos búcha, netlmí nerovnosti...
Auto som mal diagnostike a zobrazuje mi chyby vid príloha. Chyby som vymazal ale znova nabehli po jazde.
U1118 Závada: absence komunikace s inteligentní jednotku BSI
U1118 Závada: absence komunikace s inteligentní jednotku BSI
U2118 Probuzení (anomálie přijmu korekce výky)
U2005 Probuzení (anoalie přijmu rychlosti vozidla)
Po čom sa mám pozrie ? neviem ani kde zača...
Ďakujem
Přílohy: 450468010_496213689564783_4837495650618893386_n.jpg ( 356929b ) - |
|
Dnes 19:01 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
3395855
|
|
OneGin
|
Město: Velký Krtí, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Zdravím Vás vetkých. Potreboval by som radu ohžadne pruenia C5X7. Jedna z naich c5-tiek (2011, 120kw hdi) u má 320 000km a u to pruenie nebolo také ako za mlada, tak som objednal vetkých 7 gúž a vymenil som ich. Po tomto sa pruenie omnoho zlepilo, nerovnosti krásne ehlí, ale to citroenovské húpanie je také plytké. Viem to porovna, lebo jazdím aj na synovej (2010 exclusive) a tá sa parádne hlboko zhúpne. A ete jedna vec je mi čudná, ktorá sa diala aj pred výmenou gúž. Zaparkujem auto ( stoja nám vedža seba 3 C5) a vypnem motor auto klesne ako vdy o nejaký cm. Keď prídem o 2 - 3 hodiny tak predokje vyie ako normálne aj o 3 cm. Keď otvorím dvere, tak sa spustí do normálu. Čo môe spôsobi zodvihnutie predku? Ostatné C5 toto nerobia a stane sa to, len keď je voz v kžude. Nerobí to náhodou predný regulátor a nemá to vplyv aj na slabie húpanie?
Zdravím Vás vetkých. Potreboval by som radu ohžadne pruenia C5X7. Jedna z naich c5-tiek (2011, 120kw hdi) u má 320 000km a u to pruenie nebolo také ako za mlada, tak som objednal vetkých 7 gúž a vymenil som ich. Po tomto sa pruenie omnoho zlepilo, nerovnosti krásne ehlí, ale to citroenovské húpanie je také plytké. Viem to porovna, lebo jazdím aj na synovej (2010 exclusive) a tá sa parádne hlboko zhúpne. A ete jedna vec je mi čudná, ktorá sa diala aj pred výmenou gúž. Zaparkujem auto ( stoja nám vedža seba 3 C5) a vypnem motor auto klesne ako vdy o nejaký cm. Keď prídem o 2 - 3 hodiny tak predokje vyie ako normálne aj o 3 cm. Keď otvorím dvere, tak sa spustí do normálu. Čo môe spôsobi zodvihnutie predku? Ostatné C5 toto nerobia a stane sa to, len keď je voz v kžude. Nerobí to náhodou predný regulátor a nemá to vplyv aj na slabie húpanie?
|
|
Dnes 19:15 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
3395856
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Zvedani predku zpusobi, ze jak zastavis s horkym motorem, tak se ty predni koule ohrejou od motoru a timpadem se tam zvetsi trosku tlak plynu a prizvedne ti to auto. Normalni projev. Pokud chces mit perovani jako kdyby bylo nove je potreba poresit nejenom vymenu kouli, ale i vymenit silentbloku na predni naprave - spodni ramena. Neni to velka investice. Byl jsem na tom podobne - nechal jsem si vymenit vsechny koule. Zmena velka, ale porad to nebylo uplne v poradku. Po vymene vsech silentbloku na spodnich ramenech, vymene spodnich a hornich kulovych cepu na tehlici - proste vsecko nove, to bylo pak fakt jak nove a podvozek pracoval jak mel. Samozrejme je nutne po vymene silenbloku pripadne dolalit spravnou vysku podvozku (prihnout drzaky snimacu spravnym smerem) - pokud je to porreba.
Zvedani predku zpusobi, ze jak zastavis s horkym motorem, tak se ty predni koule ohrejou od motoru a timpadem se tam zvetsi trosku tlak plynu a prizvedne ti to auto. Normalni projev. Pokud chces mit perovani jako kdyby bylo nove je potreba poresit nejenom vymenu kouli, ale i vymenit silentbloku na predni naprave - spodni ramena. Neni to velka investice. Byl jsem na tom podobne - nechal jsem si vymenit vsechny koule. Zmena velka, ale porad to nebylo uplne v poradku. Po vymene vsech silentbloku na spodnich ramenech, vymene spodnich a hornich kulovych cepu na tehlici - proste vsecko nove, to bylo pak fakt jak nove a podvozek pracoval jak mel. Samozrejme je nutne po vymene silenbloku pripadne dolalit spravnou vysku podvozku (prihnout drzaky snimacu spravnym smerem) - pokud je to porreba.
|
|
Dnes 19:50 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
3395858
|
|
OneGin
|
Město: Velký Krtí, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Ďakujem za odpoveď. Áno na prednú nápravu sa chystám a to od gruntu. Vymením vetky čapy, silentbloky, nápravnica von bude sa lakova, nové loiská kolies, kotúče, platničky, pregumičkova piestiky. Po tožkých km si to zaslúi. Vďaka tomuto fóru som získal mnostvo info, napr v akej polohe montova silenty spod. ramien a pod.
Ďakujem za odpoveď. Áno na prednú nápravu sa chystám a to od gruntu. Vymením vetky čapy, silentbloky, nápravnica von bude sa lakova, nové loiská kolies, kotúče, platničky, pregumičkova piestiky. Po tožkých km si to zaslúi. Vďaka tomuto fóru som získal mnostvo info, napr v akej polohe montova silenty spod. ramien a pod.
|
|
| |
|
|