30.10.2021 20:59 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3326073
|
|
jruze
|
|

|
Zapne zapalování - tlačítkem odbrzdí - vymění dorazy lanovodů - zapojí zpět lana 🙄 co víc by jsi chtěl dělat ? Na tu nouzovou pojistku odblokování vůbec neahej nebo bude shánět celou ručku 😉
Zapne zapalování - tlačítkem odbrzdí - vymění dorazy lanovodů - zapojí zpět lana 🙄 co víc by jsi chtěl dělat ? Na tu nouzovou pojistku odblokování vůbec neahej nebo bude shánět celou ručku 😉
|
|
31.01.2022 19:07 -
Re: Zadní brzdy
|
3333099
|
|
venaval
|
Město: elezná Ruda, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Dotaz, X7 s el.brzdou chci měnit destičky - postup?
Na zdvi nechám si ruční brzdu odbrzdenou pro sichr si odpojím baterku a vyměním si destičky.je tak?
Dotaz, X7 s el.brzdou chci měnit destičky - postup?
Na zdvi nechám si ruční brzdu odbrzdenou pro sichr si odpojím baterku a vyměním si destičky.je tak?
|
|
02.05.2022 13:52 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
3339369
|
|
Dařby
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Dařby napsal(a): O víkendu jsem zvedl zadek a podíval se na zadní kola:
- při odbrzděné ruční brzdě se obě kola volně protáčejí
- take jde volně zahýbat lankem brzdy v bovdenu (v levo tak 1 mm v pravo 3-4 mm, ani bych vyhákl lanko od páky na brzdiči)
- destičky jsou celkem sjeté na tloku cca 4-5 mm
Pokud deaktivuji automatickou ručku tak se auto rozjídí krásně plynule.
Problém je pouze při aktivní automatické ručce. Podle manuálu by auto po zařazení a přidávání plynu mělo ručku pozvolna uvolnit - a to se neděje (musím přidat dost plynu, ne se to "utrhne").
Napadá mě: ubylo materiálu na destičkách - lanka jsou volnějí => automatika nefunguje jak má - pozdě uvolňuje. 
- dočetl jsem se zde, e je občas nutná rekalibrace ručky diagnostikou po výměně destiček
Dotaz: pomůe rekalibrace? nebo radi rovnou vyměnit destičky?
FYI: Konečně vyřeeno - způsoboval to patně vracející se válec brzdiče pravého zadního kola.
- po čtyři roky jsem to neřeil - jen před jízdou jsem pro jistotu ručně odbrzdil
- problémy nastaly po výměně brzdových destiček:
- "dlouho so zajíděly"
- pokud auto stálo delí dobu, ve vychladlo, tak auto zezačátku "dřelo" - teplé kolo, jakmile se chvilku jelo přes 80km/h tak to přestalo a jelo normálně, spotřeba klesla
- pokud jsem během delí jízdy zastavil, benzinka, dál jelo auto bez problému (asi zahřáté brzdy, jiná viskozita, ...) brzdovku měním, mám správnou.
- několikrát jsem čistil plovoucí třmen, vyměnil kluzné kolíky, několikrát rozebral brzdič, repasoval o-krouky, jiná značka destiček
- nakonec jsem koupil celý brzdič -> a je po problému.
FYI: Konečně vyřeeno - způsoboval to patně vracející se válec brzdiče pravého zadního kola.
- po čtyři roky jsem to neřeil - jen před jízdou jsem pro jistotu ručně odbrzdil
- problémy nastaly po výměně brzdových destiček:
- "dlouho so zajíděly"
- pokud auto stálo delí dobu, ve vychladlo, tak auto zezačátku "dřelo" - teplé kolo, jakmile se chvilku jelo přes 80km/h tak to přestalo a jelo normálně, spotřeba klesla
- pokud jsem během delí jízdy zastavil, benzinka, dál jelo auto bez problému (asi zahřáté brzdy, jiná viskozita, ...) brzdovku měním, mám správnou.
- několikrát jsem čistil plovoucí třmen, vyměnil kluzné kolíky, několikrát rozebral brzdič, repasoval o-krouky, jiná značka destiček
- nakonec jsem koupil celý brzdič -> a je po problému.
|
|
| |