Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Vystřelené přepady ze zadnich manžet
15.08.2010 22:46 - Vystřelené přepady ze zadnich manžet 2353123
vosvos
Město: Jablonec n N, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v XPočet příspěvků: 4
99 Poslat soukromou zprávu
Vážení přátele citroenů,mám c5 (1,8 r.v.01) půl roku...drobné potíže stále,leccos jsem opravil díky vašemu foru,např.tachometr. Při vyměně zad. destiček jsem zvedl levou stranu a sundal kolo...a behem montáže desek se vypustil tlak z pérovani přičemž vystřelila plast.hadička z manžety praveho válce,z leveho ukáplo pár kapek pod manžetou.Mám obavu zda není někde něco ucpaného,předokládám že hadičky pouze odvaději kapalinu ktera pronikne kolem pístu zpět do zasobníku.Co vy na to?Petr.P.s.zdá se mi že od té doby je citron měkkčí,což je ale z principu blbost.Nejsem uplný laik,jiste zkušenosti mám z mládí-DS 19.

16.08.2010 10:20 - Re: Vystřelené přepady ze zadnich manžet 2353150
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
su tam 2 hadicky, jedna ide do napravy (to je len odvzdusnenie, ide lahko vytiahnut)
druha je prepad hydro, tu nevidim dovod aby to bolo pripchate, skusil by som to tam dat s5, dostatocne zasunut, ci sa to znova vystreli

16.08.2010 20:30 - Re: Vystřelené přepady ze zadnich manžet 2353198
vosvos
Město: Jablonec n N, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v XPočet příspěvků: 4
99 Poslat soukromou zprávu