 | |  |
|
10.08.2011 15:47 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406350
|
|
|
moriss
|
|
Město: PRAHA, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 62 |
|
|
zdravim.tak dofuk i po roce je stale lepsi nez to bylo,cca 50t km vic.pekny den.
zdravim.tak dofuk i po roce je stale lepsi nez to bylo,cca 50t km vic.pekny den.
|
|
|
|
10.08.2011 16:10 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406353
|
|
|
TheOne
|
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 374 |
|
|
moriss napsal(a): zdravim.tak dofuk i po roce je stale lepsi nez to bylo,cca 50t km vic.pekny den.
na C5 jde dofuk koule?
zdravim.tak dofuk i po roce je stale lepsi nez to bylo,cca 50t km vic.pekny den.
na C5 jde dofuk koule?
|
|
|
|
10.08.2011 21:38 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406402
|
|
|
TheOne
|
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 374 |
|
|
no právě e jsem to tu četl e na C5 se nedofukuje, nebo se nedá, ale proti gustu... láta není řeení!!!
no právě e jsem to tu četl e na C5 se nedofukuje, nebo se nedá, ale proti gustu... láta není řeení!!!:nevim
|
|
|
|
10.08.2011 21:51 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406413
|
|
|
zhrado
|
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Včera som mal v kufri automat z A6 2,5TDI a citron kráásne pruil ako xantia Ja to ete dáko vykoumám
Včera som mal v kufri automat z A6 2,5TDI a citron kráásne pruil ako xantia :) Ja to ete dáko vykoumám :)
|
|
|
|
11.08.2011 14:18 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406493
|
|
|
del42sa
|
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
Darja napsal(a): Tady na toto téma se napsalo u dost. Dokonce i "někteří známí foukači" sami uznali, e se jedná o hloupost.
A si s autem kadej dělá co chce.
jen upřesnění, starí koule (ty zelené) mají jinou membránu ne koule v C5 (edé). U starích koulí membrána (nezávisle na pokození) postupně propoutí plyn, proto pokud není membrána prasklá nebo děravá, lze kouli zase dofouknout na původní tlak a kouli pouívat. .link. Na obrázku jsou sice koule na C5, ale od IFHS. Tyto koule nemají vícevrstvou membránu jako originální koule od Citroenu. Tudí nevydrí určitě tolik co origo koule ! (ale jdou dofukovat)
Membrána u originálních koulí na C5 je vícevrsvá, tudí nedochází k úbytku tlaku v průběhu pouívání, ale vlivem namáhání membrány v místě kde membrána nejvíce pracuje dochází k praskání jednotlivých vrstev .link. takovou kouli nemá smysl dofukovat, protoe plyn by přes prasklou membránu stejně utekl...
Co ale u origo koulí lze udělat je, e například zvýíte tlak (pro větí komfort), nebo naopak tlak snííte (pro sportovnějí podvozek) Takovou úpravu lze provést, pokud ji dělá člověk, který ví jak na to 
To jen abyste tu někomu nenasazovali psí hlavu !
jen upřesnění, starí koule (ty zelené) mají jinou membránu ne koule v C5 (edé). U starích koulí membrána (nezávisle na pokození) postupně propoutí plyn, proto pokud není membrána prasklá nebo děravá, lze kouli zase dofouknout na původní tlak a kouli pouívat. http://img574.imageshack.us/img574/6471/koulec5ifhs.jpg Na obrázku jsou sice koule na C5, ale od IFHS. Tyto koule nemají vícevrstvou membránu jako originální koule od Citroenu. Tudí nevydrí určitě tolik co origo koule ! (ale jdou dofukovat)
Membrána u originálních koulí na C5 je vícevrsvá, tudí nedochází k úbytku tlaku v průběhu pouívání, ale vlivem namáhání membrány v místě kde membrána nejvíce pracuje dochází k praskání jednotlivých vrstev http://img143.imageshack.us/img143/2887/koulecitc5.jpg takovou kouli nemá smysl dofukovat, protoe plyn by přes prasklou membránu stejně utekl...
Co ale u origo koulí lze udělat je, e například zvýíte tlak (pro větí komfort), nebo naopak tlak snííte (pro sportovnějí podvozek) Takovou úpravu lze provést, pokud ji dělá člověk, který ví jak na to ;-)
To jen abyste tu někomu nenasazovali psí hlavu !
|
|
|
|
11.08.2011 15:32 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406505
|
|
|
Tony_Z
|
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|

|
Tak to by mě zajímalo, kdo v okolí to dělá a ví jak na to, aby mi kuličky neroze***l a pak bych měl zájem o dofouknutí pro měkčí povezeníčko.
Tak to by mě zajímalo, kdo v okolí to dělá a ví jak na to, aby mi kuličky neroze***l a pak bych měl zájem o dofouknutí pro měkčí povezeníčko. :-)
|
|
|
|
11.08.2011 15:40 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406507
|
|
|
jumep
|
|

|
ja by som kupil nove origo a namontoval .... miesto bastlenia ... ono to znacne pomoze
ja by som kupil nove origo a namontoval .... miesto bastlenia ... ono to znacne pomoze
|
|
|
|
11.08.2011 15:41 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406508
|
|
|
Mikra
|
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|

|
Tony_Z: Jo. Bude to mít měkčí. To je sen kadýho. Ale nezapomeň, e tím ovlivní i stabilitu a teda i bezpečnost. Tak jen do toho. Zase ty Frantíky přechytračíme, e?
Tony_Z: Jo. Bude to mít měkčí. To je sen kadýho. :-) Ale nezapomeň, e tím ovlivní i stabilitu a teda i bezpečnost. Tak jen do toho. Zase ty Frantíky přechytračíme, e? :palec
|
|
|
|
11.08.2011 15:46 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406509
|
|
|
Darja
|
|

|
Já mám koule v autě 10 let a víc jak 200tisíc, a na ádném citronovi jsem nedofukovala. Větinou jsem jednou koupila novou sadu a přeila to auto....
O nedoporučení dofuku se píe zde .link.
A rozdíl mezi membránami se tu u psal také! Není potřeba citovat dávno citované... zde: .link.
Já mám koule v autě 10 let a víc jak 200tisíc, a na ádném citronovi jsem nedofukovala. Větinou jsem jednou koupila novou sadu a přeila to auto....
O nedoporučení dofuku se píe zde http://www.c5club.cz/diskuze/single/2351953-re-hudraulicke-koule-perovani-c5/
A rozdíl mezi membránami se tu u psal také! Není potřeba citovat dávno citované... zde: http://www.c5club.cz/diskuze/single/2371217-re-hudraulicke-koule-perovani-c5/
|
|
|
|
11.08.2011 15:52 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406512
|
|
|
jruze
|
|

|
Zelené koule chápu-je tam roubek(mám dokonce origo s ventilkama) , ale jak upraví edé,které nemají roubek fakt nevím. Zadní si tam dám klidn zelené a natlakuji si je jak budu chtít - dopředu a prostřední se tam nevejde nic jiného ne origo.
Zelené koule chápu-je tam roubek(mám dokonce origo s ventilkama) , ale jak upraví edé,které nemají roubek fakt nevím. Zadní si tam dám klidn zelené a natlakuji si je jak budu chtít - dopředu a prostřední se tam nevejde nic jiného ne origo.
|
|
|
|
11.08.2011 16:34 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406518
|
|
|
del42sa
|
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) Darja, 11.08.11 17:05 Důvod: mimo téma | | |
|
|
11.08.2011 18:56 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406523
|
|
|
Tony_Z
|
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|

|
Mikra: Pravda, pravda. Otázka je, zda-li kdy pojede v xantii nebo nedej boe v BX, jestli to s tou bezpečností bude lepí 
1.Kdo mi prozradí, jak vysoko má být v provozní poloze přední/zadní blatník od středu kola? 
2.Funguje to stejně jako u Xantie, e kdy se nastaví nejnií poloha, tak se to upustí co nejvíce nezávisle na korektorech a obraceně, kdy se nastaví ta nejvyí, tak to vyleze úplně nahoru (zase myleno bez ohledu na korektory)?
Mikra: Pravda, pravda. :-) Otázka je, zda-li kdy pojede v xantii nebo nedej boe v BX, jestli to s tou bezpečností bude lepí :-)
1.Kdo mi prozradí, jak vysoko má být v provozní poloze přední/zadní blatník od středu kola? :-)
2.Funguje to stejně jako u Xantie, e kdy se nastaví nejnií poloha, tak se to upustí co nejvíce nezávisle na korektorech a obraceně, kdy se nastaví ta nejvyí, tak to vyleze úplně nahoru (zase myleno bez ohledu na korektory)?
|
|
|
|
11.08.2011 19:29 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406531
|
|
|
TheOne
|
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 374 |
|
|
Tony_Z napsal(a): Mikra: Pravda, pravda.  Otázka je, zda-li kdy pojede v xantii nebo nedej boe v BX, jestli to s tou bezpečností bude lepí  1.Kdo mi prozradí, jak vysoko má být v provozní poloze přední/zadní blatník od středu kola?  2.Funguje to stejně jako u Xantie, e kdy se nastaví nejnií poloha, tak se to upustí co nejvíce nezávisle na korektorech a obraceně, kdy se nastaví ta nejvyí, tak to vyleze úplně nahoru (zase myleno bez ohledu na korektory)?
1. tohle by mělo být v servisním manuálu, který tu je ke staení.
2. mimo korektory ti to logicky asi sjet nemůe... nemělo by to informace o poloze a nedělalo by to nic... Kdy sjede úplně dolů, tak je to pořád v meřitelnosti a i kdy je odtlakovaný BHI tak má pořád info o výce. To samé vrchní poloha a do dorazu je stále inf.
Mikra: Pravda, pravda. :-) Otázka je, zda-li kdy pojede v xantii nebo nedej boe v BX, jestli to s tou bezpečností bude lepí :-) 1.Kdo mi prozradí, jak vysoko má být v provozní poloze přední/zadní blatník od středu kola? :-) 2.Funguje to stejně jako u Xantie, e kdy se nastaví nejnií poloha, tak se to upustí co nejvíce nezávisle na korektorech a obraceně, kdy se nastaví ta nejvyí, tak to vyleze úplně nahoru (zase myleno bez ohledu na korektory)?
1. tohle by mělo být v servisním manuálu, který tu je ke staení.
2. mimo korektory ti to logicky asi sjet nemůe... nemělo by to informace o poloze a nedělalo by to nic... Kdy sjede úplně dolů, tak je to pořád v meřitelnosti a i kdy je odtlakovaný BHI tak má pořád info o výce. To samé vrchní poloha a do dorazu je stále inf.
|
|
|
|
11.08.2011 19:37 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406532
|
|
|
TheOne
|
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 374 |
|
|
del42sa napsal(a): Co ale u origo koulí lze udělat je, e například zvýíte tlak (pro větí komfort), nebo naopak tlak snííte (pro sportovnějí podvozek) Takovou úpravu lze provést, pokud ji dělá člověk, který ví jak na to  To jen abyste tu někomu nenasazovali psí hlavu !
pro větí tlak aby to houpalu, to je tak na mořskou nemoc a pozvracení.. stabilita, mimo normy, tak trochu nebezpečné do provozu..
A aby si někdo ubral tlak aby to bylo tvrdí, který ret*ard by si to udělal ? Nekupoval by si C5 pro ten komfort měkosti a houpání, Kdy chce někdo tvrdost a si koupí vybíječ zubu koncern f TéDéíčku co táhne pěkně vocpoda.. IFHS jsou podle informací jednovrstvé, mení ivostnost, řeilo se to tu dříve.
Co ale u origo koulí lze udělat je, e například zvýíte tlak (pro větí komfort), nebo naopak tlak snííte (pro sportovnějí podvozek) Takovou úpravu lze provést, pokud ji dělá člověk, který ví jak na to ;-) To jen abyste tu někomu nenasazovali psí hlavu !
pro větí tlak aby to houpalu, to je tak na mořskou nemoc a pozvracení.. stabilita, mimo normy, tak trochu nebezpečné do provozu..
A aby si někdo ubral tlak aby to bylo tvrdí, který ret*ard by si to udělal ? Nekupoval by si C5 pro ten komfort měkosti a houpání, Kdy chce někdo tvrdost a si koupí vybíječ zubu koncern f TéDéíčku co táhne pěkně vocpoda.. :-)))) IFHS jsou podle informací jednovrstvé, mení ivostnost, řeilo se to tu dříve.
|
|
|
|
11.08.2011 19:45 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406534
|
|
|
artsvec
|
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|

|
Na kolik vyjdou koule v originálu na celé auto C5 I , 2.2HDi , hydractive 3+ ???
Díky za info.
Na kolik vyjdou koule v originálu na celé auto C5 I , 2.2HDi , hydractive 3+ ???
Díky za info.
|
|
|
|
11.08.2011 19:57 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406535
|
|
|
Tony_Z
|
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|

|
TheOne: S těma korektorama jsi mě nepochopil. lo mi o to, zda-li to jezdí nahoru a dolu i bez korektorů. Jestli jsi si někdy seřizoval výku na starím citrónu, tak bude vědět, co myslím. Tak jen jestli se to s uvolněným táhlem korektoru chová stejně ( moná trochu offtopic, za to se omlouvám )
TheOne: S těma korektorama jsi mě nepochopil. lo mi o to, zda-li to jezdí nahoru a dolu i bez korektorů. Jestli jsi si někdy seřizoval výku na starím citrónu, tak bude vědět, co myslím. Tak jen jestli se to s uvolněným táhlem korektoru chová stejně :-) ( moná trochu offtopic, za to se omlouvám ;-) )
|
|
|
|
11.08.2011 20:33 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406548
|
|
|
TheOne
|
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 374 |
|
|
nikoli, bez korektorů to nejezdí, no měl jsem jenom ZXko take ne
nikoli, bez korektorů to nejezdí, no měl jsem jenom ZXko take ne :-)
|
|
|
|
11.08.2011 20:51 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406554
|
|
|
TomasT
|
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Tony_Z napsal(a): TheOne: S těma korektorama jsi mě nepochopil. lo mi o to, zda-li to jezdí nahoru a dolu i bez korektorů. Jestli jsi si někdy seřizoval výku na starím citrónu, tak bude vědět, co myslím. Tak jen jestli se to s uvolněným táhlem korektoru chová stejně  ( moná trochu offtopic, za to se omlouvám  )
Nemělo by to jak zjistit, jestli u je to nahoře nebo ne a akorát by se spálil motor BHI - take bez signálu ti to akorát nahlásí chybu, ale měnit výku to nebude.
Tohle není Xantie, kde běí hydraulické čerpadlo pořád.
Nemělo by to jak zjistit, jestli u je to nahoře nebo ne a akorát by se spálil motor BHI - take bez signálu ti to akorát nahlásí chybu, ale měnit výku to nebude.
Tohle není Xantie, kde běí hydraulické čerpadlo pořád.
|
|
|
| |
|
|