Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Hydraulické koule pérování C5
|< < 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 53 > >|
03.02.2011 16:13 - Re: Hudraulické koule pérování C5 2371983
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17331

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tiez ma problem s precitanim par prispevkov pred tymto? sa tu bavime o tom ze ifhs su robene starym stylom, teda ziadna 3jita membrana, mam chut kupit jednu monroe a rozrezat ...

03.02.2011 16:23 - Re: Hudraulické koule pérování C5 2371985
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17331

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
troska matematiky
origo gule: cena 100E / ks
vydrz 200t km
nahrada ifhs: cena 50E / ks
vydrz 70t km (zhruba odhad z predchodzej generacie)

cize za rovnaku sumu nedostanem z nich tie iste km

03.02.2011 16:30 - Re: Hudraulické koule pérování C5 2371986
amirinda
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 439
99 Poslat soukromou zprávu
to je svatá pravda, ale pokud zrovna třeba není na komplet origo tak člověk koupí aspoň tyto a pak se uvidí, zas musí počítat s tím, že budou zapotřebí dříve další...

03.02.2011 17:10 - Re: Hudraulické koule pérování C5 2371998
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
troska matematiky
origo gule: cena 100E / ks
vydrz 200t km
nahrada ifhs: cena 50E / ks
vydrz 70t km (zhruba odhad z predchodzej generacie)

cize za rovnaku sumu nedostanem z nich tie iste km

Pro šetřílky lze do výpočtu zahrnout:
ifhs: Prodloužení životnosti o 50-60t km - 10E (přepočet z českých cen u p. Rady) + čas s tím strávený

03.02.2011 17:12 - Re: Hudraulické koule pérování C5 2371999
CC5
Město: Praha-Modřany, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 372

99 Poslat soukromou zprávu
TomasT napsal(a):
Pro šetřílky lze do výpočtu zahrnout:
ifhs: Prodloužení životnosti o 50-60t km - 10E (přepočet z českých cen u p. Rady) + čas s tím strávený



k tématu p.Rada koule do C5 moc dělat nechce protože nejdou dofouknout bydlím od něj přez ulici,ale je možné že změnil názor.

03.02.2011 17:21 - Re: Hudraulické koule pérování C5 2372000
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17331

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
C5 gule nikdy neboli stavane na dofukovanie, ano tieto nahrady teoreticky pojdu dofunut, stale dam predsnost 1 vymene pri 200t ako nejake bastlenie kazde 2 roky ..
+ kazda ta gula ma nejake ine objednacie cislo, dokonca je rozdiel break / sedan, tlak rovnaky, ale ine objednacie cislo, otazka je preco ...
mozno to ziaden vyznam nema a mozno prave ze ma nejaky specificku charakteristiku

dalsia vec, vsetky origo gule mali poviem ventil do systemu, ifhs ho mali len niektore

edit.: tymto by som to z mojej strany asi uzavrel, nikto ma nepresvedci ze je lepsie dat nahrady uz teraz ked viem ako to je .... a tym je ku vsetkemu moj nazor negativny ....

03.02.2011 17:24 - Re: Hudraulické koule pérování C5 2372001
pepik
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X BreakPočet příspěvků: 69
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj..........s panem Radou jsem mluvil asi před čtrnácti dny a názor rozhodně nezměnil.............dofukovat prý jdou, ale musí se do nich udělat závit a namontovat ventil ze starejch koulí a to rozhodně dělat nechce. Spíš doporučuje sehnat koule ze xantie a pravidelně dofukovat.


03.02.2011 17:26 - Re: Hudraulické koule pérování C5 2372002
CC5
Město: Praha-Modřany, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 372

99 Poslat soukromou zprávu
pepik napsal(a):
Ahoj..........s panem Radou jsem mluvil asi před čtrnácti dny a názor rozhodně nezměnil.............dofukovat prý jdou, ale musí se do nich udělat závit a namontovat ventil ze starejch koulí a to rozhodně dělat nechce. Spíš doporučuje sehnat koule ze xantie a pravidelně dofukovat.


a není lepší koupit koule co do C5 patřej,koule z xantie nemůže poskytnout patřičné parametry protože je podstatně lehčí

03.02.2011 17:26 - Re: Hudraulické koule pérování C5 2372003
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17331

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
montaz starych guli povazujem za bastel najhrubsieho zrna

03.02.2011 17:28 - Re: Hudraulické koule pérování C5 2372004
pepik
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X BreakPočet příspěvků: 69
99 Poslat soukromou zprávu
S Jumpem souhlasim.............určitě je lepčí dát origo a mám na 200 tis pokoj, ale když si uvědomim že origo je cca za 3 tis/ks a neorigo je za 1500.........furt mi vychází origo lépe. Ale když je vynásobím čtyřma a nebo dokonce šesti, musim se přiznat že je to sakra rozdíl. Proto mám neorigo...........

03.02.2011 17:30 - Re: Hudraulické koule pérování C5 2372005
CC5
Město: Praha-Modřany, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 372

99 Poslat soukromou zprávu
pepik napsal(a):
S Jumpem souhlasim.............určitě je lepčí dát origo a mám na 200 tis pokoj, ale když si uvědomim že origo je cca za 3 tis/ks a neorigo je za 1500.........furt mi vychází origo lépe. Ale když je vynásobím čtyřma a nebo dokonce šesti, musim se přiznat že je to sakra rozdíl. Proto mám neorigo...........



určitě to myslel tak že se má dávat koule který do C5 maj bejt a nedávat hovadiny jako koule z xantie

03.02.2011 17:30 - Re: Hudraulické koule pérování C5 2372006
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17331

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
stale ked to spocitas si prerobil a mas to drahsie, ale ked nabehas 15000 za rok .. potom ti to je asi jedno, zasa ked das origo nove gule tak ti preziju auto ... takze je to vsetko relativne

03.02.2011 17:33 - Re: Hudraulické koule pérování C5 2372007
pepik
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X BreakPočet příspěvků: 69
99 Poslat soukromou zprávu
15000 km/ ročně??? to je asi pro mě maximum...............nejezdíme s ním každý den

03.02.2011 20:25 - Re: Hudraulické koule pérování C5 2372039
TheOne
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi XPočet příspěvků: 374
99 Poslat soukromou zprávu
pepik napsal(a):
S Jumpem souhlasim.............určitě je lepčí dát origo a mám na 200 tis pokoj, ale když si uvědomim že origo je cca za 3 tis/ks a neorigo je za 1500.........furt mi vychází origo lépe. Ale když je vynásobím čtyřma a nebo dokonce šesti, musim se přiznat že je to sakra rozdíl. Proto mám neorigo...........


Jestli jsis koupil takové auto, tak na něm nemůžeš jen tak setřit... Koule z Xantie mi přijdou jako kravina, má jiné charakteristiky takže nepřipadá v uvahu, kdo chce a si to zrobí.. taky peníze netisknu, tak šetřím... proto na zimach budu jezdit asi aji v letě.. Jak řikal Pea... a si bastlí na vlastní nebezpečí, ale následky si ponese každý sám za svou hloupost a zbytečné šetření na nesprávných místech!!! afurt mi nikdo neřekl co ja na tom také drahé!!!! Technologoie membrány????

24.02.2011 17:30 - Re: Hudraulické koule pérování C5 2374935
amirinda
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 439
99 Poslat soukromou zprávu
z jiného vlákna:
Mikra napsal(a):
Kámoš má Xantuši a jezdí k nějakýmu Hradeckýmu. Tvrdí mi, že Hradecký říkal, že koule C5 se dofukují a kdo prý tvrdí že ne, tak kecá.
Tak ani nescháním kontakt na něj, ale kdyby někdo chtěl dofouknout koule na C5, tak mu ho seženu.

tak jde to nebo ne?

24.02.2011 17:35 - Re: Hudraulické koule pérování C5 2374939
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Ne

24.02.2011 20:51 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2374950
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17331

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
1. CITROEN to vyslovene ZAKAZUJE !!!
2. gula vyfuci lebo jej praskne membrana ... co tam chce dofukovat ....
3. gula neni usposobena na dorobenie ventilu

2a - dotycny dofukuje svoju penazenku

ako som to tu uz pisal, na km sa ani neoplatia neorigo gule kupovat ...
tak si to zopakujeme teda tu .link.

24.02.2011 21:41 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2374954
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Doplnil bych:
- jumepovy pravidla platí pro originální koule s životností okolo 200.000km.
- koule IHFS od Boba (membrána ala Xantia, životnost bez dofukování 60-80.000km) při zhoršení vlastností dofouknout lze - ty totiž vyfučí i když membrána nepraskne. Ale vzhledem k poměru životnosti vůči originálním se je asi kupovat nevyplatí - jedině když víte že budete auto prodávat (teď mě někdo za tuhle radu zbije kurzorem od myši ).

24.02.2011 21:45 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2374955
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17331

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ps. ked pojdem auto predavat, radsej poviem majitelovi ze davam ti zlavu 4 alebo 6x 1500, lebo treba gule - ty sa rozhodni ci kupis neorigo alebo origo ...

to je podla mna serioznejsie ako kupit zlepene auto .... (relativne)

25.02.2011 16:14 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2375078
Zbyňa
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 459
99 Poslat soukromou zprávu
Já zas razím heslo, že nejsem tak bohatej, abych si mohl kupovat levný věci. Není problém dávat průběžně nějakou kačku bokem na neplánovaný výdaje, jednoduchá tvorba rezerv, pak člověk může koupit kvalitní věc a zas na to (v tomhle případě)nejmíň 200k km nemusí sáhnout. Podle mě není co řešit

|< < 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 53 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator