  |    |   | 
  
		
			
	 	
		
		
		
		
		
		
			| 
				01.07.2013 15:37 -
		vyhřívané čelní sklo / C5 III
			 | 
			
				2594971
			 | 
		 
		
		 | 
		 
		
					| 
				
				michalh144				
			 | 
					
			
		
		
			| 
			  Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 1			 |  
		 | 
				 
		
		
				
		
				 
		 
		 
		
				 | 
		
				
		
					Ahoj, prosím vás vyráběla se C5-III s vyhřívaným čelním sklem? Viděl jsem to v inzerátu a nějak se mi to nezdá. Podle mě, jestlie ano, tak to bylo pro severské státy a tudí se bude jednat o dovoz a ne o prvního majitele, jak je v inzerátu uvedeno. Děkuji, Michal
Ahoj, prosím vás vyráběla se C5-III s vyhřívaným čelním sklem? Viděl jsem to v inzerátu a nějak se mi to nezdá. Podle mě, jestlie ano, tak to bylo pro severské státy a tudí se bude jednat o dovoz a ne o prvního majitele, jak je v inzerátu uvedeno. Děkuji, Michal
 
		 |  
				| 
		
						
			 | 
		 
		 
						
		
		
 		
		
		
		
		
			| 
				01.07.2013 18:23 -
		Re: vyhřívané čelní sklo / C5 III
			 | 
			
				2595029
			 | 
		 
		
		 | 
		 
		
					| 
				
				igok				
			 | 
					
			
		
		
			| 
			  Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517			 |  
		 | 
				 
		
		
				
		
		  		 
		 
		 
		
		 		 | 
		
				
		
					Ja ked som kupoval manzelke C4, tak v izerate tiez stalo ze ma vyhrievane celne sklo. Pri kupe som sa predchadzajuceho majitela na to zabudol opytat ako to myslel, lebo v skle som ziadne vlakna nevidel. Neskor sa ukazalo ako to asi myslel. V kureni je okrem radiatora zabudovane este elektricke ohrevne teleso, ktore prikuruje kym sa nezohreje maly okruh kurenia. V praxi to znamena ze v zime po starte klimatizacia v auto rezime zacne fukat na celne sklo zohriaty vzduch tym elektrickym telesom a do 2-3 minut sa namraza na skle zacne topit. Ja som to v jednotkovej C5 nemal, alebo to bolo vypalene, nikdy som to neskumal. V terajsej trojkovej to mam a je to dobre aj preto ze auto zacne kuriit podstatne skor ako je zohriaty motor.
Ja ked som kupoval manzelke C4, tak v izerate tiez stalo ze ma vyhrievane celne sklo. Pri kupe som sa predchadzajuceho majitela na to zabudol opytat ako to myslel, lebo v skle som ziadne vlakna nevidel. Neskor sa ukazalo ako to asi myslel. V kureni je okrem radiatora zabudovane este elektricke ohrevne teleso, ktore prikuruje kym sa nezohreje maly okruh kurenia. V praxi to znamena ze v zime po starte klimatizacia v auto rezime zacne fukat na celne sklo zohriaty vzduch tym elektrickym telesom a do 2-3 minut sa namraza na skle zacne topit. Ja som to v jednotkovej C5 nemal, alebo to bolo vypalene, nikdy som to neskumal. V terajsej trojkovej to mam a je to dobre aj preto ze auto zacne kuriit podstatne skor ako je zohriaty motor.
 
		 |  
				| 
		
						
			 | 
		 
		 
				
		
		
 		
		
		
		
		
			| 
				01.07.2013 18:46 -
		Re: vyhřívané čelní sklo / C5 III
			 | 
			
				2595046
			 | 
		 
		
		 | 
		 
		
					| 
				
				máca				
			 | 
					
			
		
		
		 | 
				 
		
		
				
		
		  		 
		 
		 
		
		 		 | 
		
				
		
					No já mám na to dokonce tlačítko na přístrojovce a v zimě to bylo opravdu super.
No já mám na to dokonce tlačítko na přístrojovce a v zimě to bylo opravdu super.
 
		 |  
				| 
		
						
			 | 
		 
		 
				
		
		
 		
		
		
		
		
			| 
				01.07.2013 18:57 -
		Re: vyhřívané čelní sklo / C5 III
			 | 
			
				2595047
			 | 
		 
		
		 | 
		 
		
					| 
				
				jumep				
			 | 
					
			
		
		
		 | 
				 
		
		
				
		
		  		 
		 
		 
		
				 | 
		
				
		
					v ponuke citroenu vidim len 3 skla po novom upravene len na 2 a jediny rozdiel ktory maju je drziak na dazdovy senzor a bez neho - takze vyhrievane zrejme nebude a ludia si ten ohrevovy ofuk budu mylit s vyhrievanym sklom (nakolko je tam tlacitko na rozmrazovanie skla)
v ponuke citroenu vidim len 3 skla po novom upravene len na 2 a jediny rozdiel ktory maju je drziak na dazdovy senzor a bez neho - takze vyhrievane zrejme nebude a ludia si ten ohrevovy ofuk budu mylit s vyhrievanym sklom (nakolko je tam tlacitko na rozmrazovanie skla)
 
		 |  
				| 
		
						
			 | 
		 
		 
				
		
		
 		
		
		
		
		
			| 
				01.07.2013 20:21 -
		Re: vyhřívané čelní sklo / C5 III
			 | 
			
				2595064
			 | 
		 
		
		 | 
		 
		
					| 
				
				Mikra				
			 | 
					
			
		
		
			| 
			  Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730			 |  
		 | 
				 
		
		
				
		
		  		 
		 
		 
		
				 | 
		
				
		
					Taky mám na to tlačítko. Ale na rozdíl od bazarníků vím, e při jeho stisknutí se mi spustí ofuk jen na přední sklo, zapne se klima a fouká to co moná nejteplejí a klimou vymraený suchý vzduch. V podstatě to nemá slouit jako rozmrazování okna, ale odmlování okna. Pokud je ale motor zahřátý alespoň trochu, dokáe to samozřejmě i rozmrazit.  
Taky mám na to tlačítko. Ale na rozdíl od bazarníků vím, e při jeho stisknutí se mi spustí ofuk jen na přední sklo, zapne se klima a fouká to co moná nejteplejí a klimou vymraený suchý vzduch. V podstatě to nemá slouit jako rozmrazování okna, ale odmlování okna. Pokud je ale motor zahřátý alespoň trochu, dokáe to samozřejmě i rozmrazit. ;-)
 
		 |  
				| 
		
						
			 | 
		 
		 
				
		
		
 		
		
		
		
		
			| 
				08.07.2013 15:50 -
		Re: vyhřívané čelní sklo / C5 III
			 | 
			
				2597543
			 | 
		 
		
		 | 
		 
		
					| 
				
				operatorXM				
			 | 
					
			
		
		
			| 
			  Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDi | Počet příspěvků: 138			 |  
		 | 
				 
		
		
				
		
		  		 
		 
		 
		
				 | 
		
				
		
					Nevím jestli se tady nedávají dohromady dvě rozdílné věci: vyhřívané přední sklo - viditelné drátky ve skle alá Ford a přídavné elektrické těleso (rezistor ohřevu vzduchu) zabudovaný v systému topení-klimatizace. To má Citroen a funguje to tak, e ne se ohřeje voda od motoru, tak je vzduch proudící do interiéru (případně na sklo) ohříván elktrickým tělesem.
Nevím jestli se tady nedávají dohromady dvě rozdílné věci: vyhřívané přední sklo - viditelné drátky ve skle alá Ford a přídavné elektrické těleso (rezistor ohřevu vzduchu) zabudovaný v systému topení-klimatizace. To má Citroen a funguje to tak, e ne se ohřeje voda od motoru, tak je vzduch proudící do interiéru (případně na sklo) ohříván elktrickým tělesem.
 
		 |  
				| 
		
						
			 | 
		 
		 
				
		
		
 		
		
		
		
		
			| 
				20.01.2016 16:30 -
		Re: vyhřívané čelní sklo / C5 III
			 | 
			
				2909949
			 | 
		 
		
		 | 
		 
		
					| 
				
				crussader				
			 | 
					
			
		
		
			| 
			  Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 232			 |  
		 | 
				 
		
		
				
		
		  		 
		 
		 
		
				 | 
		
				
		
					Ahojte, ja mam k tomuto taky dotaz, ma teda zmysel teraz v zime zapinat klimu na kurenie? tlacitko AC mam vypnute a jazdim tak ze nastavim teplotu  na tocitkach a cakam na zhriatie motora   
Ak zapnem AC do modu auto a nastavim 26°C zacne mi to kurit skor ako ked vypnem klimu? 
Sorry ale mam prvu klimu   a mevioem ze co a ako. a tlacitko na ohrev predneho skla mma tiez, je to ten spominany ofuk. zapne sa klima a fuka na sko ale skor je to na odrosenie...
Ahojte, ja mam k tomuto taky dotaz, ma teda zmysel teraz v zime zapinat klimu na kurenie? tlacitko AC mam vypnute a jazdim tak ze nastavim teplotu  na tocitkach a cakam na zhriatie motora :D
Ak zapnem AC do modu auto a nastavim 26°C zacne mi to kurit skor ako ked vypnem klimu?
Sorry ale mam prvu klimu :D a mevioem ze co a ako. a tlacitko na ohrev predneho skla mma tiez, je to ten spominany ofuk. zapne sa klima a fuka na sko ale skor je to na odrosenie...
 
		 |  
				| 
		
						
			 | 
		 
		 
				
		
		
 		
		
		
		
		
			| 
				20.01.2016 16:52 -
		Re: vyhřívané čelní sklo / C5 III
			 | 
			
				2909954
			 | 
		 
		
		 | 
		 
		
					| 
				
				Mikra				
			 | 
					
			
		
		
			| 
			  Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730			 |  
		 | 
				 
		
		
				
		
		  		 
		 
		 
		
				 | 
		
				
		
					Klimakompresor se při nízkých teplotách nespustí. I kdy zapne AC, nebude chladit. Rozběhne se jedině kdy zapne ofuk okna. To je kvůli vysuení vzduchu na odmlení okna.  
Take s rychlostí náběhu topení to nemá nic společnýho.
Klimakompresor se při nízkých teplotách nespustí. I kdy zapne AC, nebude chladit. Rozběhne se jedině kdy zapne ofuk okna. To je kvůli vysuení vzduchu na odmlení okna. 
Take s rychlostí náběhu topení to nemá nic společnýho.
 
		 |  
				| 
		
						
			 | 
		 
		 
				
		
		
 		
		
		
		
		
			| 
				20.01.2016 16:54 -
		Re: vyhřívané čelní sklo / C5 III
			 | 
			
				2909955
			 | 
		 
		
		 | 
		 
		
					| 
				
				vilous				
			 | 
					
			
		
		
			| 
			  Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256			 |  
		 | 
				 
		
		
				
		
				 
		 
		 
		
				 | 
		
				
		
					Zaplatil jsi nemálo za automat, tak pouívej automat. To podle návodu mimo jiné znamená nechat vechny výdechy otevřené. 
 Vypínat AC ani v zimě nemá cenu. I v zimě se po nastartování můe na krátko sepnout kompresor klimy, protoe klimatizovaný vzduch je suchý a vysuuje tedy vnitřní orosení skla.  
Automatika se snaí dosáhnout nastavené teploty co nejdříve, take kdy chce 22, tak nastav 22, nastavením na 26 se nic neurychlí. 
Na dobu zahřívání kabiny v zimě nemá stav AC ádný vliv. 
Auto má elektrické přitápění 900 W radiátor. Po pár desítkách vteřin od nastartování počítače zjistí stabilitu palubní sítě a zapnou elektrický radiátor. To tedy u po minutě přihřívá vzduch foukaný na sklo a já tedy nic nekrabu a počkám, a to prostě sleze, přihřátým vzduchem to jde svině. Opravdové teplíčko je a po zahřátí vody, ale ten elektrický radiátor první kilometry přitápí a je to lepí, ne drátem do oka.
Zaplatil jsi nemálo za automat, tak pouívej automat. To podle návodu mimo jiné znamená nechat vechny výdechy otevřené.
 Vypínat AC ani v zimě nemá cenu. I v zimě se po nastartování můe na krátko sepnout kompresor klimy, protoe klimatizovaný vzduch je suchý a vysuuje tedy vnitřní orosení skla. 
Automatika se snaí dosáhnout nastavené teploty co nejdříve, take kdy chce 22, tak nastav 22, nastavením na 26 se nic neurychlí.
Na dobu zahřívání kabiny v zimě nemá stav AC ádný vliv.
Auto má elektrické přitápění 900 W radiátor. Po pár desítkách vteřin od nastartování počítače zjistí stabilitu palubní sítě a zapnou elektrický radiátor. To tedy u po minutě přihřívá vzduch foukaný na sklo a já tedy nic nekrabu a počkám, a to prostě sleze, přihřátým vzduchem to jde svině. Opravdové teplíčko je a po zahřátí vody, ale ten elektrický radiátor první kilometry přitápí a je to lepí, ne drátem do oka.
 
		 |  
				| 
		
						
			 | 
		 
		 
				
		
		
 		
		
		
		
		
			| 
				20.01.2016 18:19 -
		Re: vyhřívané čelní sklo / C5 III
			 | 
			
				2909976
			 | 
		 
		
		 | 
		 
		
					| 
				
				crussader				
			 | 
					
			
		
		
			| 
			  Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 232			 |  
		 | 
				 
		
		
				
		
		  		 
		 
		 
		
				 | 
		
				
		
					super, ďakujem za rady. uz to od teraz necham zapnute  
super, ďakujem za rady. uz to od teraz necham zapnute :)
 
		 |  
				| 
		
						
			 | 
		 
		 
				
		
		  
 
			 |    |  
		 
	  | 
	 
	 
		  
	  |