Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Elektrika, elektronika, multimedia / Akumulátor
|< < 1 2 3 4 5 6 ... 36 > >|
11.12.2010 17:54 - Re: Akumulátor 2365692
M.P
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kWPočet příspěvků: 432

99 Poslat soukromou zprávu
Když jsem měnil baterku , tak abych nemusel řešit nějakej problém z toho že bude chvíli auto bez šávy , jsem vzal třetí baterku a tu jsem připojil přes zásuvku k autu . Pak jsem odpojil starou , připojil novou a pak až vytáhl ze zásuvky tu třetí ...

11.12.2010 18:01 - Re: Akumulátor 2365693
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Docela odvazne ked ti to zapol nestabilizovane na rozvod primo v aute ... spis bych nastavoval hodiny a radio + imobilizer ( iny problem nehrozi ) ako potom menil nejaky odpaleny pocitac ...

11.12.2010 18:19 - Re: Akumulátor 2365694
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
M.P napsal(a):
Když jsem měnil baterku , tak abych nemusel řešit nějakej problém z toho že bude chvíli auto bez šávy , jsem vzal třetí baterku a tu jsem připojil přes zásuvku k autu . Pak jsem odpojil starou , připojil novou a pak až vytáhl ze zásuvky tu třetí ...




11.12.2010 18:23 - Re: Akumulátor 2365695
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
No takové opičárny jako píše M.P., se dělaly u mého minulého auta - Opel Vectra B, protože tam bylo firemní rádio Blaupunkt na 4 místný PIN a ten většinou druzí a další majitelé auta neznali. Ale VŽDY se to dělalo na úrovni baterie - na její přívodní kabely se pomocí startovacích kabelů napojila třetí baterie třeba i malé kapacity. Připojovat třetí baterii někde jinde je o ústa jak psáno výše. Nastavit znovu jazyk a hodiny na počítači a pár kmitočtů na rádiu se může udělat právě v těch 3 minutách čekání na první start.

11.12.2010 21:18 - Re: Akumulátor 2365715
Nezmar
Město: Okříšky, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 107

99 Poslat soukromou zprávu
Taky jsem měnil baterii za novou. Po výměně jsem naladil rádio, nastavil datum a čas, aktivoval imobiliser.
Zjistil jsem že mě přestalo fungovat otvírání oken přes klíček. Otvírají se pouze zadní okna, přední nedělají nic. Z kabiny vše funguje normálně.

11.12.2010 21:26 - Re: Akumulátor 2365722
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
nauc ich znova dorazi a budu fungovat

(tj. dole a podrzat, hore a podrzat gombik 10s)

11.12.2010 21:33 - Re: Akumulátor 2365725
Nezmar
Město: Okříšky, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 107

99 Poslat soukromou zprávu
vyzkouším to a uvidím, zas tak moc mě to nevadí. Používám to na vyvětrání vlhkosti při parkování v garáži.
Baterie mě vydržela 8 let původní Varta a byl na ní datum výroby 5/2002.

11.12.2010 23:01 - Re: Akumulátor 2365734
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Psalo se tady o tom ve více vláknech - shrnu tedy na jednom místě:
Toto auto (tedy znám jen provedení C5 I) je extrémně citlivé na kvalitu baterie. U všech mých minulých jsem dospěl k tomu, že palubka pohasla a startér netočil, ale jinak klid. Tady startér slušně točí, auto chytne na první pokus, ale když při startu klesne napětí pod nějakou mez, tak počítače zmagoří. Minulý týden mi to přehrálo při studeném startu takové hlášky, že chyběl už jen údaj o špatné barvě karoseie
Navíc při slabé baterii měřiče jakýchkoli kapalin ukazují méně. U oleje mi to psalo i doplnit, podle měrky jsem v půlce mezi ryskami. Po výměně baterky to ukazuje správně 3 buřtíky. U chladicí kapaliny pokud je na pomezí, tak po výměně hlášky též zmizí, ale lepší je doplnit. I aditivum hlásilo minimum, po výměně baterie klid.
Voltmetr je pro parádu. Rozdíl mezi novou a starou baterkou je pár milimetrů a u neocejchované stupnice vcelku k výměně baterie nic nenabádá.

12.12.2010 11:34 - Re: Akumulátor 2365754
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Voltmetr nepomuze, tady jde o startovaci kapacitu baterie aby pri startovani nekleslo napeti pod hodnotu pri ktere kolabujou palubni pocitace ... Baterie by se alespon jednou rocne mela nechat otestovat prave na narazovy/startovaci proud napeti ... vecsinou se bohuzel meri jenom proud ale u C5 je i napeti velice dulezite.

12.12.2010 21:02 - Re: Akumulátor 2365819
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
toto je dobre riesene u C5 2, kde je startovanie cez relatko, ked poklesne napatie pod unosnu hodnotu relatko sa rozopne - sice nenastartujes, ale nezblbnes pocitace

13.12.2010 07:28 - Re: Akumulátor 2365830
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
No to už se mi zdá lepší to řešení u C5 I. Hlášky počítače mohu ignorovat s tím, že znám jejich příčinu - ale ODJEDU. Navíc po pár minutách zahřívání mohu motor vypnout, nastartovat znovu a vše OK včetně elektroniky.

24.12.2010 14:41 - Re: Akumulátor 2366828
Zmata
Město: Mladá Boleslav, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 13
99 Poslat soukromou zprávu
Jak poznám, že se nenačetl klíč?tím že mi nejde nastartovat?Provedl jsem výměnu baterie a teď se mi nedaří nastartovat, baterie je nová, 74ah, motor se vůbec ani neotočí,jen svítí kontrolky a potom to pískne a zůstane rozvícená kontrolka servis.....

24.12.2010 14:45 - Re: Akumulátor 2366829
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
skontroluj si poistky v BSM (v motorovom priestore) - myslim zeby to mala byt F8

btw: na displayi nic?

24.12.2010 14:48 - Re: Akumulátor 2366831
Zmata
Město: Mladá Boleslav, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 13
99 Poslat soukromou zprávu
Na displayi se objeví hláška passenger airbag or seatbelt faulty

24.12.2010 14:48 - Re: Akumulátor 2366832
Zmata
Město: Mladá Boleslav, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 13
99 Poslat soukromou zprávu
ok zkusím ty pojistky....

24.12.2010 15:21 - Re: Akumulátor 2366834
MS02
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 230
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Nejsnazsi reseni je pripojit jinou baterku ke kabelum aku nebo "CL zasuvce" (pozor musi byt pod napetim i pri vypnutem zapalovani) dle navodu od MP, jen to pripojeni vzdy!!! provedte napr pres nejakou zarovku pro predni svetlomety (55W). Pri primem spojeni a velkem rozdilu napeti puvodniho a zalohovaciho zkumulatoru by tekl pres prislusne pojistky a vedeni prilis velky proud - akumulator je hooodne tvrdy zdroj...

24.12.2010 15:49 - Re: Akumulátor 2366836
Zmata
Město: Mladá Boleslav, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 13
99 Poslat soukromou zprávu
no tak pojistky to nebyly.....smůla,holt budu muset k odborníkům do servisu.každopádně díky za snahu.

24.12.2010 23:19 - Re: Akumulátor 2366841
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
jeste jednou a pomali - vymena baterie u C5 I i u C5 II neni transplantace srdce.
Baterie se proste odpoji, pripoji druha, nastavi se hodiny a na 3 minuty se necha klicek v poloze dva.
Pripadne jeste dojezdy oken.
Metoda "CL zasuvky" pripadne jine bastlive metody jsou zbytecne a nekdy i nebezpecne.

Kdyz po vymene baterii a nacteni klice auto nenastartuje vubec - dokonce ani netoci starterem tak je problem nejde uplne jinde - i ze zablokovanym imobilizerem auto toci starterem ale nenastartuje.

24.12.2010 23:57 - Re: Akumulátor 2366842
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
pri c5 2 spina starter relatko a to je ovladane cez tu poistku

neprepoloval si to omylom?
ale ak ti to pise aj chybu airbagu, nema ta nova baterka nizke napatie?

25.12.2010 00:02 - Re: Akumulátor 2366843
tomikm
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybridPočet příspěvků: 443

99 Poslat soukromou zprávu
Zmata: a proč jsi baterku měnil? není ta závada po výměně baterky náhodou stejná jako před výměnou? Tady to vypadá na startér nebo špatnou kostru či nějakou oxidaci na silovém proudu

|< < 1 2 3 4 5 6 ... 36 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator