Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Hydractive III+ vs. neplus
18.03.2009 16:08 - Hydractive III+ vs. neplus 659414
myneur
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 306
U??vate? Poslat soukromou zprávu
testoval někdo rozdíl komfortu jízdy Hydractive III+ vs. Hydractive III - tedy s variabilně nastavovanou tuhostí podvozku a bez?
Je plusko pohodlnější, páč je auto měkčí a přitvrzuje jenom když se něco děje? Je to znát nebo je to detail?

18.03.2009 16:27 - Re: Hydractive III+ vs. neplus 659415
alx
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 1276

Administr?tor Poslat soukromou zprávu
no ja myslim ze neni mekkci, ale naopak umi byt tvrdsi.
Tzn. rozdil oproti hydractivu "neplus" je ten, ze umi vice ztvrdnout, coz se hodi napr. pri ostrejsim prujezdu zatacky apod.

18.03.2009 17:13 - Re: Hydractive III+ vs. neplus 659418
myneur
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 306
U??vate? Poslat soukromou zprávu
To jde o to. Na webu jsou sice grafy nastavení tuhosti hydractive soft a hard, ale ne, jak je nastavenej neplus HA.
Z toho nastavení by to asi vyplynulo (i když já bych typnul, že neplus bude nastavenej někde mezi soft a hard + jako zlatá střední cesta).
Ale taky mě zajímá, jak je to s jízdním komfortem - testoval jste to někdo? Projížděl s autem s i bez plus?

18.03.2009 17:16 - Re: Hydractive III+ vs. neplus 659419
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Me to jako nejaky extra rozdil neprislo. Je pravda, ze rezim "sport" je sakra znat... z auta je nemec

18.03.2009 18:52 - Re: Hydractive III+ vs. neplus 659421
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak tak, z auta je nemec, minule som lietal lebo som nic nestihal a zapal som sport, a skoro som si vybil zuby v meste, velmo rychlo som to prepol s5

18.03.2009 20:14 - Re: Hydractive III+ vs. neplus 659423
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Mne osobne prislo "neplus" viac uhoupane ako "plusko" zase plusko je istejsie v zakrutach, pri prudkom brzdeni a roznych krkolomnych manevroch.

19.03.2009 08:00 - Re: Hydractive III+ vs. neplus 659438
máca
Město: Málkov u Suchomast, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 864

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já jezdím na plusko v serpentinách a tam je to sakra znát.Řekla bych,že v těch zatáčkách to auti opravdu dobře sedí i ve vyšší rychlosti.V tomto terénu to využívám dost.Ve městě to nevyužívám,to je zbytečné,to bych řekla,že zase lépe jede bez pluska,vždy c5tka si to vyrovnává sama ne,dle potřeby.

19.03.2009 09:16 - Re: Hydractive III+ vs. neplus 659441
alx
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 1276

Administr?tor Poslat soukromou zprávu
máca napsal(a):
..... ,vždy c5tka si to vyrovnává sama ne,dle potřeby.

ano tak nejak to je, C5 s H 3+ si sama zavira a otevira ventil pro "pridavnou" kouli (nevim jak to spravne nazvat ). Cili teoreticky by jsi to v tech serpentinach asi zapinat ani nemusela, protoze pokud zatacky budes rezat, tak se o to system postara dle stylu jizdy sam.

19.03.2009 10:33 - Re: Hydractive III+ vs. neplus 659452
máca
Město: Málkov u Suchomast, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 864

U??vate? Poslat soukromou zprávu
alx napsal(a):
ano tak nejak to je, C5 s H 3+ si sama zavira a otevira ventil pro "pridavnou" kouli (nevim jak to spravne nazvat ). Cili teoreticky by jsi to v tech serpentinach asi zapinat ani nemusela, protoze pokud zatacky budes rezat, tak se o to system postara dle stylu jizdy sam.

To já vím,že bych nemusela, ale fakt mi ta jízda připadá lepší,autí lépe sedí.


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator