| |  |  |  | 
 
 
			| 		
		
		
		| 
			| 03.06.2023 12:15 -
		Re: EGR ventil - čitění | 3362312 |  |  
					| kotelnik | 
			| Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 45 |  |  
		
				
		|     
 | Tak jsem EGR zaslepil na trubce viz foto na víc nebyl čas..Auto kouří mín černě  ale zase vykazuje hláku-trvalá závada-signál o tlaku turbodmychadla-příli nízký tlak..Poradíte?...Nejde tak do výkonu a kdy tomu lápnu tak nad 2500 ot vyvalí se oblak kouře černého který po chvíli přestane-auto u toho jak kdyby kubne..Screen z diag v příloze..
Tak jsem EGR zaslepil na trubce viz foto na víc nebyl čas..Auto kouří mín černě :-d ale zase vykazuje hláku-trvalá závada-signál o tlaku turbodmychadla-příli nízký tlak..Poradíte?...Nejde tak do výkonu a kdy tomu lápnu tak nad 2500 ot vyvalí se oblak kouře černého který po chvíli přestane-auto u toho jak kdyby kubne..Screen z diag v příloze.. 
 Přílohy:
 1685786933949.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 5656350b ) - zaslepení.Staeno:53x.
 1685786933979.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 6406158b ) - diag 1.Staeno:46x.
 1685786933960.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 6536607b ) - diag2.Staeno:42x.
 1685786933969.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 7754649b ) - Staeno:38x.
 
 |  
				|  |  
 
 		
		
		
		| 
			| 03.06.2023 15:25 -
		Re: EGR ventil - čitění | 3362336 |  |  
					| PATaMAT | 
			| Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1309 |  |  
		
				
		|  
     
 | To vypadá e má někde díru .... nebo nefunguje podtlak ... a ta teplota vzduchu -49° asi taky moc nesedí   Nemá to vzduch od turba, tak to hulí ...
  co bys čekal.
To vypadá e má někde díru .... nebo nefunguje podtlak ... a ta teplota vzduchu -49° asi taky moc nesedí ;-) 
Nemá to vzduch od turba, tak to hulí ... ;-) co bys čekal. 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 04.06.2023 12:45 -
		Re: EGR ventil - čitění | 3362402 |  |  
					| Hanz 397 |  |  
		
				
		|  
     
 | Podívej se na hodnotu ev turba a na kopírovanou...(psal Jarda). Můe být jetě snímač polohy turba, samotné turbo, ale podtlaky (jejich těsnost) je základ. A ta teplota vzduchu přes váhu, jak psal Milan je taky zábavná...
Podívej se na hodnotu ev turba a na kopírovanou...(psal Jarda). Můe být jetě snímač polohy turba, samotné turbo, ale podtlaky (jejich těsnost) je základ. 
A ta teplota vzduchu přes váhu, jak psal Milan je taky zábavná...
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 09.06.2023 15:53 -
		Re: EGR ventil - čitění | 3362646 |  |  
					| kotelnik | 
			| Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 45 |  |  
		
				
		|     
 | Tak závada asi nalezena viz foto v příloze-prasklá hadice k intercooleru..No provizorně opravené,závada zmizela a auto nekouří..Jen kde sehnat novou nebo aspon náhradu..Z vrakovitě asi pujde ale lepí by byla nová..A vem děkuji za pomoc a rady!
Tak závada asi nalezena viz foto v příloze-prasklá hadice k intercooleru..No provizorně opravené,závada zmizela a auto nekouří..Jen kde sehnat novou nebo aspon náhradu..Z vrakovitě asi pujde ale lepí by byla nová..A vem děkuji za pomoc a rady! 
 Přílohy:
 1686318557154.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 1569540b ) - Staeno:79x.
 1686318557163.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 1738492b ) - Staeno:65x.
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 19.05.2024 12:25 -
		Re: EGR ventil - čitění | 3380004 |  |  
					| itaresam | 
			| Město: Poprad, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 1 |  |  
		
				
		|     
 | Dobrý deň, dám svoj problém tu  ... Mám C5 1 2,2 Hdi ,r.v. 2004   6 Manuál, a problém je hláka závada elektroventilu EGR ,skrat na plus ( Lexia - čínsky klon).  Mám podozrenie na vadnu ECU, ale dúfam, e mi niekto znalý bude vedie vysvetli, e robím pri meraní niekde chybu, lebo ... (inak EGR to u má tie za sebou - uchádza podtlak )
 Na konektore elektroventilu podtlaku pre EGR nameriam po zopnutí "zapažovania" 3,5 V na uzemňovacom kontakte ,kde by malo spína na nulu a teda ventil nie je ovládaný
 PWM signálom ,ale je namerané stálych cca 8,5 - (cca 11,5 V za chodu motora). Mám za to ,e káble z konektora (modrý) +,-  idu priamo do ECU.  Vypichol som aj pin z konektora Ecu a 3,5 V sa stratilo, čie podža mňa som vylúčil predraté káble. (Rád by som sa mýlil.) Vie mi niekto poradi? Ďakujem za ochotu.
Dobrý deň, dám svoj problém tu  ...
Mám C5 1 2,2 Hdi ,r.v. 2004   6 Manuál, a problém je hláka závada elektroventilu EGR ,skrat na plus ( Lexia - čínsky klon).  Mám podozrenie na vadnu ECU, ale dúfam, e mi niekto znalý bude vedie vysvetli, e robím pri meraní niekde chybu, lebo ... (inak EGR to u má tie za sebou - uchádza podtlak )
Na konektore elektroventilu podtlaku pre EGR nameriam po zopnutí "zapažovania" 3,5 V na uzemňovacom kontakte ,kde by malo spína na nulu a teda ventil nie je ovládaný 
PWM signálom ,ale je namerané stálych cca 8,5 - (cca 11,5 V za chodu motora). Mám za to ,e káble z konektora (modrý) +,-  idu priamo do ECU.  Vypichol som aj pin z konektora Ecu a 3,5 V sa stratilo, čie podža mňa som vylúčil predraté káble. (Rád by som sa mýlil.) Vie mi niekto poradi? Ďakujem za ochotu.
 
 |  
				|  |  
 
 
 |  | 
 |  |