| |  |  |  | 
 
 
			| 		
		
		
		| 
			| 28.03.2020 22:01 -
		Nestartuje / C5 II 1.8i 16V | 3264612 |  |  
					| Fremen | 
			| Město: umperk, Auto: Citroën C5 II 1.8i 16v X | Počet příspěvků: 8 |  |  
		
				
		|     
 | Ahoj. Řeím u nějakou dobu problém, e auto točí motorem, ale nenastartuje. Přilo to z ničeho nic. Jedno pondělí večer jsem nastartoval a přenastavil podvozek do nejnií polohy, abych zkontroloval hladinu LDS a dalí den ráno u jsem neodjel do práce. Bylo tam málo benzínu, jen asi 30km dojezd. Chtěl jsem tankovat dalí den. Jezdím pořád od plné do prázdné nádre (ne stále na rezervu, jak třeba u plynových aut). Co jsem vyzkouel  vytáhnout zapalovací litu, opticky zkontrolovat. Kam jsem dohlídnul, podívat se, jestli kabelá nepokodila kuna. ádné stopy v motoru nebyly. Odpojit baterku, vrátit za dva dny zpět. Zkusil jsem náhradní klíč k autu (ten bez tlačítek). Dolil jsem pár litrů benzínu. A pak napojil diagnostiku (čínská kopie Delphi). Napsala závady jen u odpruení a to tyto:
 Air suspesion Valeo: U1118  No communication with BSI, no signal, intermittent
 U1205  No communication with steering wheel angle sensor, incorrectly received, permanent
 U1118  No communication with BSI, no signal, intermittent
 Předpokládám, e souvisejí s tím, e není nastartováno.
 Jedná se o C5 II liftback, 1.8 16V 92kW, r.v. 2006, nájezd 97000km, manuál.
 V pondělí chci volat do servisu, teď mají zavřeno. Ale pořád mi vrtá hlavou, čím to, dokáete prosím poradit takto na dálku? Pročítal jsem diskuze tady na fóru a třeba zapalovací lita se větinou projevuje víc dopředu a vynechává třeba jeden válec. Závadu imobilizéru by to mělo napsat. Tak e by třeba palivové čerpadlo? Děkuju
  Ahoj. Řeím u nějakou dobu problém, e auto točí motorem, ale nenastartuje. Přilo to z ničeho nic. Jedno pondělí večer jsem nastartoval a přenastavil podvozek do nejnií polohy, abych zkontroloval hladinu LDS a dalí den ráno u jsem neodjel do práce. Bylo tam málo benzínu, jen asi 30km dojezd. Chtěl jsem tankovat dalí den. Jezdím pořád od plné do prázdné nádre (ne stále na rezervu, jak třeba u plynových aut).
Co jsem vyzkouel  vytáhnout zapalovací litu, opticky zkontrolovat. Kam jsem dohlídnul, podívat se, jestli kabelá nepokodila kuna. ádné stopy v motoru nebyly. Odpojit baterku, vrátit za dva dny zpět. Zkusil jsem náhradní klíč k autu (ten bez tlačítek). Dolil jsem pár litrů benzínu. A pak napojil diagnostiku (čínská kopie Delphi). Napsala závady jen u odpruení a to tyto: 
Air suspesion Valeo: U1118  No communication with BSI, no signal, intermittent
U1205  No communication with steering wheel angle sensor, incorrectly received, permanent
U1118  No communication with BSI, no signal, intermittent
Předpokládám, e souvisejí s tím, e není nastartováno. 
Jedná se o C5 II liftback, 1.8 16V 92kW, r.v. 2006, nájezd 97000km, manuál. 
V pondělí chci volat do servisu, teď mají zavřeno. Ale pořád mi vrtá hlavou, čím to, dokáete prosím poradit takto na dálku? Pročítal jsem diskuze tady na fóru a třeba zapalovací lita se větinou projevuje víc dopředu a vynechává třeba jeden válec. Závadu imobilizéru by to mělo napsat. Tak e by třeba palivové čerpadlo? Děkuju :-) 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 29.03.2020 10:17 -
		Re: Nestartuje / C5 II 1.8i 16V | 3264628 |  |  
					| jumep |  |  
		
				
		|  
     
 | tlak benzinu tam je? na palivovej liste je odvzdusnovak
 ked zastartujes a potom ho skusis zatlacit, musi odtial vystreknut benzin
tlak benzinu tam je?
na palivovej liste je odvzdusnovak
ked zastartujes a potom ho skusis zatlacit, musi odtial vystreknut benzin
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 29.03.2020 13:30 -
		Re: Nestartuje / C5 II 1.8i 16V | 3264679 |  |  
					| Fremen | 
			| Město: umperk, Auto: Citroën C5 II 1.8i 16v X | Počet příspěvků: 8 |  |  
		
				
		|     
 | Ahoj. Povolil jsem čepičku na ventilku na té litě a zmáčkl, vystříkl benzín. Pak jsem el do auta, trochu potočil motorem a zkusil to znovu, plíchlo to o poznání víc.
Ahoj. Povolil jsem čepičku na ventilku na té litě a zmáčkl, vystříkl benzín. Pak jsem el do auta, trochu potočil motorem a zkusil to znovu, plíchlo to o poznání víc. 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 29.03.2020 17:24 -
		Re: Nestartuje / C5 II 1.8i 16V | 3264734 |  |  
					| jumep |  |  
		
				
		|  
     
 | cize tlak benzinu tam je sviecky po pokuse startovat su suche ci mokre?
cize tlak benzinu tam je
sviecky po pokuse startovat su suche ci mokre?
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 29.03.2020 17:52 -
		Re: Nestartuje / C5 II 1.8i 16V | 3264738 |  |  
					| autodiag | 
			| Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD  , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |  |  
		
				
		|  
     
 | diagnostikou v ECU zkontrolovat v merenych hodnotach otacky motoru ,pokud nejsou tak snimac na klice nebo vacce
diagnostikou v ECU zkontrolovat v merenych hodnotach otacky motoru ,pokud nejsou tak snimac na klice nebo vacce 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 29.03.2020 18:43 -
		Re: Nestartuje / C5 II 1.8i 16V | 3264741 |  |  
					| Fremen | 
			| Město: umperk, Auto: Citroën C5 II 1.8i 16v X | Počet příspěvků: 8 |  |  
		
				
		|     
 | Tak na svíčky se bohuel asi nepodívám, nejsem doma a v nářadí k autu klíč nemám.  Asi bych si mohl koupit, je to 16mm, tento? .link. V diag jsem se doklikal na engine speed a při pokusu startovat to píe otačky cca kolem 200.
  Tak na svíčky se bohuel asi nepodívám, nejsem doma a v nářadí k autu klíč nemám. :nevim Asi bych si mohl koupit, je to 16mm, tento? https://www.citroeny.eu/nastroje-naradi-a-pomucky-pro-servis/klic-na-svicky-16mm-nastavec-na-golu-3-8.html
V diag jsem se doklikal na engine speed a při pokusu startovat to píe otačky cca kolem 200. :-) 
 Přílohy:
 IMG_2743.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 2986130b ) - Staeno:21x.
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 03.04.2020 17:01 -
		Re: Nestartuje / C5 II 1.8i 16V | 3265290 |  |  
					| Fremen | 
			| Město: umperk, Auto: Citroën C5 II 1.8i 16v X | Počet příspěvků: 8 |  |  
		
				
		|     
 | Tak dnes jsem rozhodl konečně auto odtáhnout do servisu. Poslední věc, co jsem chtěl zkusit, bylo nastartovat to při jízdě na laně. Zkusil jsem cca v 35km/h dát trojku a ona C5 chytla jak nic. Zkusil jsem najet tak 15km, byl jsem tankovat, kdy je tak levno a několikrát nastartoval a úplně v pohodě. No já to nechápu, ale jsem rád, e to jezdí.  Tak dnes jsem rozhodl konečně auto odtáhnout do servisu. Poslední věc, co jsem chtěl zkusit, bylo nastartovat to při jízdě na laně. Zkusil jsem cca v 35km/h dát trojku a ona C5 chytla jak nic. Zkusil jsem najet tak 15km, byl jsem tankovat, kdy je tak levno a několikrát nastartoval a úplně v pohodě. No já to nechápu, ale jsem rád, e to jezdí.:-) 
 |  
				|  |  
 
 
 |  | 
 |  |