| |  |  |  | 
 
 
			| 		
		
		
		| 
			| 29.08.2016 10:51 -
		Ford Focus s filtrem pevných částic FAP | 2988726 |  |  
					| alx | 
			| Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1280 |  |  
		
				
		|  
     
   | presunuti diskuze ...
presunuti diskuze ... 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 28.08.2016 13:26 -
		Ford Focus s filtrem pevných částic FAP | 2988391 |  |  
					| BlueSeven | 
			| Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |  |  
		
				
		|  
     
   | Známý má Focuse s 1.6 Hdi r.v. 2006, ve 120tis mu to hlásilo ucpaný filtr FAP,  take to nechal v autorizáku vyčistit a doplnit aditiva. Najel na tom cca 1tis a motor spadl do nouzáku. V tom samém servisu mu řekli, e to hlásí nedostatek aditiv a něco s EGR,  výpis mu nechtěli dát a chtějí měnit EGR a vstřiky. Nevíte, zda to má Ford stejné a nezapomněli pouze resetovat mnoství aditiva?
 To auto má cenu cca 50tis a říkali, e ty výměny budou cca 20tis. Bohuel v okolí jiný servis, který dělá Ford není
  Známý má Focuse s 1.6 Hdi r.v. 2006, ve 120tis mu to hlásilo ucpaný filtr FAP,  take to nechal v autorizáku vyčistit a doplnit aditiva. Najel na tom cca 1tis a motor spadl do nouzáku. V tom samém servisu mu řekli, e to hlásí nedostatek aditiv a něco s EGR,  výpis mu nechtěli dát a chtějí měnit EGR a vstřiky.
Nevíte, zda to má Ford stejné a nezapomněli pouze resetovat mnoství aditiva?
To auto má cenu cca 50tis a říkali, e ty výměny budou cca 20tis. Bohuel v okolí jiný servis, který dělá Ford není :-(((( 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 28.08.2016 13:35 -
		Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP | 2988392 |  |  
					| jumep |  |  
		
				
		|  
     
 | jo, je to rovnake ako v citroene aj s aditivom kazdopadne nudzak by nemal mat nic s fapom, plati rovnako ako pri citroene
jo, je to rovnake ako v citroene aj s aditivom
kazdopadne nudzak by nemal mat nic s fapom, plati rovnako ako pri citroene
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 28.08.2016 14:40 -
		Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP | 2988413 |  |  
					| autodiag | 
			| Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD  , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |  |  
		
				
		|  
     
 | jumep napsal(a): jo, je to rovnake ako v citroene aj s aditivomkazdopadne nudzak by nemal mat nic s fapom, plati rovnako ako pri citroene
 
 Ford NENI Citroen a proto do nouzaku skoci ..ackoliv je ECU stejna SW uz ani nahodou
 
 to BlueSeven:
 
 ja bych to resil jako reklamaci,kdyz meli dolit aditivum a vycistit FAP (v autorizaku tohle ovsem nedelaji) tak po 1000km nemuze cerpadlo "vycakat" 2l eolysu
 asi bych z tohodle servisu tak nejak utikal
  IDS ma pomerne dobre udelane mereni stavu vstriku,jak dynamicka tak staticky takze se daji zmerit
Ford NENI Citroen a proto do nouzaku skoci ..ackoliv je ECU stejna SW uz ani nahodou
to BlueSeven:
ja bych to resil jako reklamaci,kdyz meli dolit aditivum a vycistit FAP (v autorizaku tohle ovsem nedelaji) tak po 1000km nemuze cerpadlo "vycakat" 2l eolysu
asi bych z tohodle servisu tak nejak utikal :nevim
IDS ma pomerne dobre udelane mereni stavu vstriku,jak dynamicka tak staticky takze se daji zmerit
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 28.08.2016 15:27 -
		Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP | 2988417 |  |  
					| BlueSeven | 
			| Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |  |  
		
				
		|  
     
   | autodiag napsal(a): Ford NENI Citroen a proto do nouzaku skoci ..ackoliv je ECU stejna SW uz ani nahodou 
to BlueSeven:
 
ja bych to resil jako reklamaci,kdyz meli dolit aditivum a vycistit FAP (v autorizaku tohle ovsem nedelaji) tak po 1000km nemuze cerpadlo "vycakat" 2l eolysu 
asi bych z tohodle servisu tak nejak utikal   
IDS ma pomerne dobre udelane mereni stavu vstriku,jak dynamicka tak staticky takze se daji zmeritOn to reklamoval,  bohuel si vymýlejí, e to a aditivy nemá nic společného i kdy to hlásí. Dělají záruční a pozáruční servis .link. a filtry čistí,  taky jsem se divil. On by odsud také rád jinam,  jene není kam.
On to reklamoval,  bohuel si vymýlejí, e to a aditivy nemá nic společného i kdy to hlásí. Dělají záruční a pozáruční servis http://www.fordtrebon.cz/ a filtry čistí,  taky jsem se divil. On by odsud také rád jinam,  jene není kam.
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 28.08.2016 15:37 -
		Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP | 2988418 |  |  
					| autodiag | 
			| Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD  , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |  |  
		
				
		|  
     
 | no tohle autorizak rozhodne nebude,ten si navic bohuzel ani nemuze s fapem dovolit nic jineho nez vymenu FAP cisti systemem horke vakpy tak maximalne coz nefunguje a u 1.6 uz vubec ne
 pokud je na fakture dolyti elolysu nebo servisni operace FAK znamena to ze tohle praci odvedli spatne a musi ji uvest do funkcniho stavu...
 zajed kamkoliv jinam kde mas duveru
no tohle autorizak rozhodne nebude,ten si navic bohuzel ani nemuze s fapem dovolit nic jineho nez vymenu
FAP cisti systemem horke vakpy tak maximalne coz nefunguje a u 1.6 uz vubec ne
pokud je na fakture dolyti elolysu nebo servisni operace FAK znamena to ze tohle praci odvedli spatne a musi ji uvest do funkcniho stavu...
zajed kamkoliv jinam kde mas duveru
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 28.08.2016 22:10 -
		Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP | 2988556 |  |  
					| 63zdenda | 
			| Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |  |  
		
				
		|  
     
 | Proč myslí, e čitění FAPu horkou wapkou nefunguje?  Určitě ho zbaví cerinu, který se při regeneraci nevypálí, je to levnějí, ne kupovat rovnou novej FAP, hlavně kdy to pomáhá.
Proč myslí, e čitění FAPu horkou wapkou nefunguje?  :nevim
Určitě ho zbaví cerinu, který se při regeneraci nevypálí, je to levnějí, ne kupovat rovnou novej FAP, hlavně kdy to pomáhá.
 
 |  
				|  |  
 
 		
		
		
		| 
			| 28.08.2016 22:17 -
		Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP | 2988564 |  |  
					| 63zdenda | 
			| Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |  |  
		
				
		|  
     
 | Je vidět kdy vytéká ven.
Je vidět kdy vytéká ven. 
 |  
				|  |  
 
 		
		
		
		| 
			| 28.08.2016 22:26 -
		Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP | 2988568 |  |  
					| 63zdenda | 
			| Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |  |  
		
				
		|  
     
 | Saze po 45 min. praní nemají červenou barvu.  Saze mají přece černou a taková voda vytéká na začátku.
  Saze po 45 min. praní nemají červenou barvu. :palec
Saze mají přece černou a taková voda vytéká na začátku. :-d 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 28.08.2016 22:28 -
		Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP | 2988569 |  |  
					| autodiag | 
			| Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD  , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |  |  
		
				
		|  
     
 | mas pravdu wapkou se to da krasne vycistit  mas pravdu wapkou se to da krasne vycistit :palec 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 28.08.2016 22:45 -
		Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP | 2988578 |  |  
					| Mikra | 
			| Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |  |  
		
				
		|  
     
 | On ten cerin není nerozbitný a horká wapka ho dokáe trochu rozruit a něco se opravdu vyplaví. Nikdo nikdy neříkal, e je po vyprání ten filtr jako nový, jen je jeho smrt oddálená. O kolik, to můou říct ti, kterým se ucpal FAP podruhý po vyprání.
On ten cerin není nerozbitný a horká wapka ho dokáe trochu rozruit a něco se opravdu vyplaví. Nikdo nikdy neříkal, e je po vyprání ten filtr jako nový, jen je jeho smrt oddálená. O kolik, to můou říct ti, kterým se ucpal FAP podruhý po vyprání. 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 28.08.2016 22:47 -
		Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP | 2988579 |  |  
					| jumep |  |  
		
				
		|  
     
 | z principu sa to tam musi vedet dostat a to vidis lahko 
 ked sa strieka zo strany od motora - pretlacia sa max sadze
 ak sa strieka od vyfuku, ide usadenina - kade prisla, tade odchadza ....
z principu sa to tam musi vedet dostat a to vidis lahko
ked sa strieka zo strany od motora - pretlacia sa max sadze
ak sa strieka od vyfuku, ide usadenina - kade prisla, tade odchadza ....
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 29.08.2016 00:18 -
		Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP | 2988595 |  |  
					| jruze |  |  
		
				
		|  
     
   | Cerin jde ven řekl bych dobře a musí se oběma směry , kolik vydrí vyčitěný FAP je relativní a odvíjí se od stavu komponentů motoru.Fapy které jsem čistil myslím fungují a dlouho a dovolím si tvrdit e se = repasovanému - bezpečně vím e na bělouovi(jednom mém biturbu) má 160000Km a je pořád v dobré kondici,a dalí desítky jiných mnou čitěných také) - to ale musí potvrdit členové kterým jsem čistil (netuím kolik mají třeba najeto i třeba po 5.letech) ale u xx jsem po vyčitění znovu doplňoval aditiva a to i na C5I kde se to dělá najednou a vydrelo to do této doby(opětovné dolívání aditiv a čitění FAP) - myslím e fapů co jsem čistil jsou moná stovky.  Cerin jde ven řekl bych dobře a musí se oběma směry , kolik vydrí vyčitěný FAP je relativní a odvíjí se od stavu komponentů motoru.Fapy které jsem čistil myslím fungují a dlouho a dovolím si tvrdit e se = repasovanému - bezpečně vím e na bělouovi(jednom mém biturbu) má 160000Km a je pořád v dobré kondici,a dalí desítky jiných mnou čitěných také) - to ale musí potvrdit členové kterým jsem čistil (netuím kolik mají třeba najeto i třeba po 5.letech) ale u xx jsem po vyčitění znovu doplňoval aditiva a to i na C5I kde se to dělá najednou a vydrelo to do této doby(opětovné dolívání aditiv a čitění FAP) - myslím e fapů co jsem čistil jsou moná stovky.:nevim 
 |  
				|  |  
 
 
 |  | 
 |  |