Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|< < 1 2
17.04.2015 08:20 - Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi 2810869
Sharpers
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 30
99 Poslat soukromou zprávu
Fap off v sw byl provedený korektně, alespoň podle člověka co dělal diag a co se tím přímo živí a má natom postavenou firmu, tudíž si troufám říct že tomu i rozumí

Nevyznám se nějak extra v motorech, ale přijde mi trochu divné že by měl jeden špatný vstřik po týdnu dvou ježdění s ním zohýbat ojnice...Viděl sem tyhle motory načipované na 150kw a v pohodě to šlapalo, tak že by mi kapající vstřik ohnul ojnici mi přijde trochu nepravděpodobné. Jao nevynám se v tom takže nevím, jen můj názor.

Přibylo cca 1cm oleje, čili pokuď je to nafta tak se tam dostalo cca litr nafty Po kolika km to přesně asi neřeknu, všiml sem si toho po vytáhnutí fapu že to na mě bliká, ale nevím jeslti už to blikalo předtím

Olej byl předtím odsán s tím, že výměna se provede hned jak se vyřeší ty vstřiky. Teď olej tedy přibyl znovu ale minimálně. V servsie je domluveno že odzkouší, vyčistí a opraví vstřiky, udělá se rozbor oleje kolik nafty v něm je, a zkontrolují motor jeslti se tam mohl dostat i jinudy než díky vsřiku , zřejmě asi pístní kroužky, nevim jak se to kontroluje...V případě že zjistí opravdu vadný vstřik a žádná jiná závada na motoru nebude tak se vstřik opraví, olej vymění a snad to bude ok, kdyby řekli že vstřiky byly ok a je problém jinde tak se spíše budu dívat po jiném motoru pač to bude asi lepší než h ocelý překopávat

17.04.2015 09:32 - Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi 2810901
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Sharpers napsal(a):
Fap off v sw byl provedený korektně, alespoň podle člověka co dělal diag a co se tím přímo živí a má natom postavenou firmu, tudíž si troufám říct že tomu i rozumí

Nevyznám se nějak extra v motorech, ale přijde mi trochu divné že by měl jeden špatný vstřik po týdnu dvou ježdění s ním zohýbat ojnice...Viděl sem tyhle motory načipované na 150kw a v pohodě to šlapalo, tak že by mi kapající vstřik ohnul ojnici mi přijde trochu nepravděpodobné. Jao nevynám se v tom takže nevím, jen můj názor.

Přibylo cca 1cm oleje, čili pokuď je to nafta tak se tam dostalo cca litr nafty Po kolika km to přesně asi neřeknu, všiml sem si toho po vytáhnutí fapu že to na mě bliká, ale nevím jeslti už to blikalo předtím

Olej byl předtím odsán s tím, že výměna se provede hned jak se vyřeší ty vstřiky. Teď olej tedy přibyl znovu ale minimálně. V servsie je domluveno že odzkouší, vyčistí a opraví vstřiky, udělá se rozbor oleje kolik nafty v něm je, a zkontrolují motor jeslti se tam mohl dostat i jinudy než díky vsřiku , zřejmě asi pístní kroužky, nevim jak se to kontroluje...V případě že zjistí opravdu vadný vstřik a žádná jiná závada na motoru nebude tak se vstřik opraví, olej vymění a snad to bude ok, kdyby řekli že vstřiky byly ok a je problém jinde tak se spíše budu dívat po jiném motoru pač to bude asi lepší než h ocelý překopávat


Není jiná cesta než přes vstřiky - ojnice asi OK - to by se musel vstřik seknout v otevřeném , ale i tak to může mít už špatné tlaky.FAP ?? 90% jen vypnou a zakáží chyb.hlášky,s čipem je to podobné zase musí vědět co dělá a jak a hlavně to musí zkontrolovat co udělal.

17.04.2015 09:50 - Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi 2810905
Sharpers
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 30
99 Poslat soukromou zprávu
No teď musím chvíli počkat, a uvidime co mi řeknou až mi zavolají nebo až si půjdu pro auto. Mají tedy dělat vstřiky, olej a intercooler + kontrola těsnosti okruhu sání a turba.

No co se týče vypnutí fap, nezbývá mi než tomu věřit. Poslední upravu, tj. odstranění špatného chipování a kontrolu fapoff a egroff mi dělal Straki a alespoň vypadal na to, že ví co dělá

17.04.2015 09:58 - Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi 2810918
HonzaC3
Město: Brušperk, Auto: C4 Grand Picasso 1,6 hdiPočet příspěvků: 23
99 Poslat soukromou zprávu
Hele a tu kontrolu EGR off ti delal jen v softu ze? Jsi si jinak jisty, ze mas ten EGR ventil zaslepeny - zaslepkou. Pokud totiz jinak udelas EGR off jen softwarem, ale samotny EGR je vadny - nedovira, tak ti tam bude porad prisavat spaliny.

Mam jeden takovy vadny ventil z 1,6hdi doma. On se tvari zcela funkcne, ale pruzina jiz jej nedokaze zavrit na 100%, takze je porad pootevreny. Dokonce i na diagnostice se tvari jako zavreny, ale proste se prez nej prisavaly spaliny - zvysena spotreba/ nedokonala regenerace/skubani auta pri regeneraci/auto nekdy nereagovalo na plyn hned, ale vystrelilo se zpozdenim.

17.04.2015 11:29 - Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi 2810963
Sharpers
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 30
99 Poslat soukromou zprávu
Ano egr je vypnuty v softu + je tam zaslepka, ale jak sem na ni posledne koukal tak je kolem ni z predni strani trochu neceho cerneho, asi sazi. Taky uz sem si pomyslel jeslti je vlastne dovreny spravne, jakmile se mi auto vrati ze servsiu a bude dobre tak se na tohle urcite taky podivam.

|< < 1 2


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator