Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
Sharpers
17.04.2015 08:20 - Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
99
Fap off v sw byl provedený korektně, alespoň podle člověka co dělal diag a co se tím přímo živí a má natom postavenou firmu, tudíž si troufám říct že tomu i rozumí

Nevyznám se nějak extra v motorech, ale přijde mi trochu divné že by měl jeden špatný vstřik po týdnu dvou ježdění s ním zohýbat ojnice...Viděl sem tyhle motory načipované na 150kw a v pohodě to šlapalo, tak že by mi kapající vstřik ohnul ojnici mi přijde trochu nepravděpodobné. Jao nevynám se v tom takže nevím, jen můj názor.

Přibylo cca 1cm oleje, čili pokuď je to nafta tak se tam dostalo cca litr nafty Po kolika km to přesně asi neřeknu, všiml sem si toho po vytáhnutí fapu že to na mě bliká, ale nevím jeslti už to blikalo předtím

Olej byl předtím odsán s tím, že výměna se provede hned jak se vyřeší ty vstřiky. Teď olej tedy přibyl znovu ale minimálně. V servsie je domluveno že odzkouší, vyčistí a opraví vstřiky, udělá se rozbor oleje kolik nafty v něm je, a zkontrolují motor jeslti se tam mohl dostat i jinudy než díky vsřiku , zřejmě asi pístní kroužky, nevim jak se to kontroluje...V případě že zjistí opravdu vadný vstřik a žádná jiná závada na motoru nebude tak se vstřik opraví, olej vymění a snad to bude ok, kdyby řekli že vstřiky byly ok a je problém jinde tak se spíše budu dívat po jiném motoru pač to bude asi lepší než h ocelý překopávat

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator