Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Komfortní koule na C5 III?
|< < 1 2
30.07.2013 06:22 - Re: Komfortní koule na C5 III? 2603409
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Nevím kam tedy chodíte na informace, ale SEDAN H3 má zadek 31, předek 57. naprosto standardně přímo z výroby.
H3+ ( sport) má zadek 25


Napsal si to samé co já - jen jsem doplňoval údaj od Jumepa že (+)(sport) má 25bar a předek 52bar - to limuzína. Zadek se u breaka nelyší vždy 44 bar

30.07.2013 07:00 - Re: Komfortní koule na C5 III? 2603412
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Vracím se ještě jednou ke změřeným tlakům (viz výše). Napadá někoho důvod, proč pravá strana měla ve předu i vzadu tlaky nižší? Většinu kilometrů jezdím solo, takže levá strana vozidla je zatěžována více.

30.07.2013 08:06 - Re: Komfortní koule na C5 III? 2603414
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
vseved napsal(a):
Vracím se ještě jednou ke změřeným tlakům (viz výše). Napadá někoho důvod, proč pravá strana měla ve předu i vzadu tlaky nižší?


Při krajnici je víc děr než ve středu vozovky.

30.03.2014 17:37 - Re: Komfortní koule na C5 III? 2681967
voslik
Město: Kladruby, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW)Počet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Ještě k původnímu tématu "Komfortní koule na C5 III" ... koule na C5 moc neznám, ale u CX mi je jednou "upravili" - asi trochu větší tlak a hlavně trošku zvětšená díra ... to pak bylo hodně luxusní. Nepomohlo by třeba u C5 jenom převrtat tu díru, kterou to teče dovnitř? Olej pak může snáz a rychleji protéct a mělo by to změknout, nebo ne?

30.03.2014 18:13 - Re: Komfortní koule na C5 III? 2681980
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
voslik napsal(a):
Ještě k původnímu tématu "Komfortní koule na C5 III" ... koule na C5 moc neznám, ale u CX mi je jednou "upravili" - asi trochu větší tlak a hlavně trošku zvětšená díra ... to pak bylo hodně luxusní. Nepomohlo by třeba u C5 jenom převrtat tu díru, kterou to teče dovnitř? Olej pak může snáz a rychleji protéct a mělo by to změknout, nebo ne?


To ale není jenom díra a už vidím jak a čím to provrtᚠa jak moc přesně.Nehledě na to že to potom nebude zvládat elektronika - nebudě stíhat regulaci ventilů v BHI(bude to projíždět pod a nad toleranci hodnot ) a ta elektronika si bude myslet že je něco špatně - ona si počítá počet kmitů a podle toho přizvedává podvozek(špatný povrch vozovky) a přitvrzovat pérování to není CX,BX,XM.

30.03.2014 20:10 - Re: Komfortní koule na C5 III? 2682050
Bobo
Město: Bučovice - Kojátky , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 34
99 Poslat soukromou zprávu
Růža má pravdu, proč vymýšlet vymyšlený. Zdá se ti málo komfortní?

21.11.2014 15:39 - Re: Komfortní koule na C5 III? 2755381
Buchta
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 445

99 Poslat soukromou zprávu
mám namotáno, snad je to pravda 240tkm a kulky nejspíš původní a C5 mi příde celkem komfortní, trochu sem se toho po BX a XA na KOMFORTi bál, ale je to OK. Při rozjezdu de zadek parádně dolů a celkově je to měkký. Jen klasicky krátký vlnky sou jak na žebřiňáku, ale na to sme zvyklý. Hm, ty KOMFORTi na C5 by se asi s elektronikou přetahovaly...

22.11.2014 08:20 - Re: Komfortní koule na C5 III? 2755656
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
voslik napsal(a):
Ještě k původnímu tématu "Komfortní koule na C5 III" ... koule na C5 moc neznám, ale u CX mi je jednou "upravili" - asi trochu větší tlak a hlavně trošku zvětšená díra ... to pak bylo hodně luxusní. Nepomohlo by třeba u C5 jenom převrtat tu díru, kterou to teče dovnitř? Olej pak může snáz a rychleji protéct a mělo by to změknout, nebo ne?


Na C5 III nejsou takové úpravy potřeba. Auto je samo o sobě dost komfortní. To u předchozí C5 takové úpravy měly větší smysl.

Nevím jak přední koule u C5 III, ale C5 2 má v přední kouli v tlumiči takový malý jednoduchý ventil ( je to taková malá kulička) která při rychlejším proudění kapaliny omezí průtok střední částí tlumiče. To předchozí Citroeny neměly a proto se daly snadno převrtat.

22.11.2014 10:04 - Re: Komfortní koule na C5 III? 2755663
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ano pomohlo,ale nedovedu si představit jak a čím se ti v domácích podmínkách povede vyvrtat absolutně přesné otvory.Mimoto x7 má íky konstrukci kratší chod pérování a v tom rozsahu je dost měká.Můžeš dát koule o něco málo větší tlak a zvětšit otvory tlumčů (na C5 I a II to mám u + vyřešené) u bez + jsem to neřešil ale asi by se i to dalo.

|< < 1 2


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator