Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Diagnostika, software, navigace / Problémy s NG4 / C5 III
|< < 1 2 3 4 > >|
09.06.2014 07:42 - Re: Problémy s NG4 / C5 III 2704295
dpadevet
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi TourerPočet příspěvků: 39
99 Poslat soukromou zprávu
Krom toho mám ještě jeden problém - ne s navigací, ale s jazykem displaye mezi budíky. Nastavím angličtinu, vypnu zapalování, odejdu, vrátím se a je tam zpět holandština (auto je z Holandska). Ostatní parametry to udrží, ale jazyk mi to pořád vrací

09.06.2014 09:52 - Re: Problémy s NG4 / C5 III 2704351
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Já mám jiný typ navigace a dále samozřejmě nevím, co soudruhy konstruktéry napadlo za kraviny. Ale obecně není důvod, aby do navigace šla informace o rychlosti auta. Vždy naopak navigace si rychlost svého pohybu dovede spočítat o několik řádů přesněji než počítače auta.
Pro názornost - vezmu si navigaci v mobilu a jdu pěšky. Ze dvou bodů vzdálených od sebe přesný časový interval mi ukáže šipkou azimut kam se pohybuji a jakou rychlostí. Jestli přitom já osobně jdu pozadu nebo po hlavě je naprosto ukradené.
K pamatování směru - ano, moje navigace MayWay si pamatuje v jakém směru jsem na dané místo přijel a to i po vypnutí zapalování. Když pak nasednu a chci pokračovat, tak ukáže šipku v daném směru. Pokud zadávám úplně nový cíl třeba na parkovišti, tak první hlasový pokyn je "následuj šipku" a až po pár ujetých metrech navigace pochopí, kterým směrem se hýbu a podle toho upřesní pokyny. Takže opakuji - kam se hýbu navigace pochopí z výpočtu dvou po sobě následujících bodů a její ukradené, zda auto vůbec nějakou převodovkku má, ostaně vesele to naviguje i na neutrál.

09.06.2014 10:02 - Re: Problémy s NG4 / C5 III 2704352
STRUCTOR
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 88
99 Poslat soukromou zprávu
to vilous: to by samozrejme platilo pokud by byl neustale dostatecny signal od potrebneho poctu satelitu, coz je ovsem casto ve mestech, zejmena ve mestech s vysokymi budovami, či v tunelech, obtízne dosazitelné. A tak to vyrobce "zpresnuje" tim, ze naviagci zpristupnuje data o rychlosti ci natoceni volantu.

09.06.2014 10:44 - Re: Problémy s NG4 / C5 III 2704360
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Díky za vysvětlení, to zní zajímavě. Zkusím si někdy v prázdném tunelu zastavit, zda se zastaví i pohyb šipky. Navigace bez údajů z počítačů auta taky simulují pohyb, ale dělají to z rychlosti při vjezdu nebo z povolené...prostě to dopočítávají. Pokud se šipka v tunelu zastaví, tak se soudruhům konstruktérům musím v duchu omluvit - to není špatný nápad a byla by to jedna z mála výhod vestavěné navigace, která je jinak pojetím sto let za opicema. Ale fakt oceňuji stabilitu signálu a čitelnost displeje.

09.06.2014 11:55 - Re: Problémy s NG4 / C5 III 2704364
dpadevet
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi TourerPočet příspěvků: 39
99 Poslat soukromou zprávu
Navigace dostává data o rychlosti auta a data s gyroskopu. Na NG4 je servisní menu - setup a pak 1 + 2 + 3 dohromady (doufám, že je to ta správná kombinace), kde se to dá dohledat. Podle těchto dat určuje pohyb v tunelech, podzemních garážích apod. Chápal bych, že si pamatuje aktuální směr i po vypnutí, ale pak by si ho měla dopočítat podle satelitů po rozjezdu. Ta moje to bohužel ani po restartu (1 + 3 + 5) neudělala. Pokud ve čtvrtek s diagnostikou nic nevymyslí, tak zkusím to auto s odpojenou baterií otočit a uvidíme (nedávám tomu moc velkou naději).

09.06.2014 12:03 - Re: Problémy s NG4 / C5 III 2704365
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
STRUCTOR napsal(a):
to vilous: to by samozrejme platilo pokud by byl neustale dostatecny signal od potrebneho poctu satelitu, coz je ovsem casto ve mestech, zejmena ve mestech s vysokymi budovami, či v tunelech, obtízne dosazitelné. A tak to vyrobce "zpresnuje" tim, ze naviagci zpristupnuje data o rychlosti ci natoceni volantu.

Teoreticky výborné. Ale používám navigaci v telefonu, (rozhodně není spojena s vozidlem), a když jedu Strahovským tunelem. tak po cca 60 m mi navigace ukáže 0 satelitů ale přesto podle předchozí rychlosti mi ukazuje, kde jsem. A tak pokud držím stálou rychlost tak se při výjezdu s navigací krásně sejdem. Jinak právě pro města a tunely jsou rozmístňovány pozemní vysílače.

09.06.2014 13:06 - Re: Problémy s NG4 / C5 III 2704401
MS02
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 230
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
zkousel jsi tohle:
hard reset jednotky - tlaciko eject a 15sec drzet stiskle tlacitko hlasitosti

09.06.2014 14:43 - Re: Problémy s NG4 / C5 III 2704423
dpadevet
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi TourerPočet příspěvků: 39
99 Poslat soukromou zprávu
Nezkoušel - kolem oběda jsem našel, že tahle kombinace existuje a jen co dorazím z práce, tak to jdu zkusit.

@vsved - s mobilem právě musíš udržovat stejnou rychlost, s vestavěnou navigací ne. Kamarád měl jednou závadu na elektronice na podvozku (na Fiatu) a navigace mu přestala fungovat úplně - pouze stála na místě. Řekl bych, že u vestavěných navigací má signál o rychlosti auta přednost před GPS

09.06.2014 19:10 - Re: Problémy s NG4 / C5 III 2704495
dpadevet
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi TourerPočet příspěvků: 39
99 Poslat soukromou zprávu
Reboot proveden, žádná změna

10.06.2014 09:03 - Re: Problémy s NG4 / C5 III 2704587
MS02
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 230
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak se s nekym domluv, zkuste prohodit jednotky NG4 a bude jasno kde je pes zakopany (v jednotce nebo v aute). Diag auta zadne anomalie nehlasi?

10.06.2014 10:47 - Re: Problémy s NG4 / C5 III 2704608
STRUCTOR
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 88
99 Poslat soukromou zprávu
to vseved: No, jasne, u nás v tunelu (rozumej v cr), ale pokud jsi v zahranici, kde jsou tunely propracovanejsi tj obsahuji odobcky a provoz je hustsi tj nelze udrzovat stalou rychlost, pak i ta navi v mobilu muze tapat. Stejne tak je to s vysokymi domy.....navigace je globalni system, tedy vsude na svete napr i mezi mrakodrapy napr v NY (USA), stejne tak i neprizen pocasi (huste destove mraky ci pisecne boure) mohou snizit signal satelitu, byt treba i jen na kratky okamzik, natolik ze dojde k vypadku navi a poloha nejde urcit. Díky doplnkovym signulum, ktere jsou do navi zasilany, mi funguje origo navi v aute i v podzemnich garazich...coz uznavam ze neni zivotne dulezite, tam se asi neztratim, Ja jen ze je to pro navi pomucka aby fungovala lepe a proto jsou uvedena data navigaci sdileny.
Jinak mam ve voze tv tuner, pro odblok obrazu za jizdy bylo nutne odfiltrovat signal o rychlosti, ktery je navigaci sdilen, cimz doslo vyrazeni navigace z cinnosti. V takovem pripade navi stoji na miste kde dojde k odfiltrovani signalu. Musel jsem to udelat na vypinac, bude jde navi, nebo tv tuner ci dvd.

10.06.2014 15:28 - Re: Problémy s NG4 / C5 III 2704668
STRUCTOR
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 88
99 Poslat soukromou zprávu
jeste by jsi mohl vypnout pakrovaciho asistenta a zkusit covnout, jsem to dnes zkousel a sipka zustaal smerem nahoru, ale auto couvalo.

10.06.2014 19:16 - Re: Problémy s NG4 / C5 III 2704706
dpadevet
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi TourerPočet příspěvků: 39
99 Poslat soukromou zprávu
Zkusím zítra/pozítří couvnout, co do bude dělat. Ve čt jedu na další diagnostiku do Citroenu, kde se tomu budou snad celý den věnovat (co tam dělali s autem celý den minulý týden mi hlava nebere). V pátek dám vědět, co je nového. Se záměnou NG4 z auta do auta bez diagnostiky to nebude moc slavné - pamatuje si to VIN...

10.06.2014 23:05 - Re: Problémy s NG4 / C5 III 2704868
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
dpadevet napsal(a):
Zkusím zítra/pozítří couvnout, co do bude dělat. Ve čt jedu na další diagnostiku do Citroenu, kde se tomu budou snad celý den věnovat (co tam dělali s autem celý den minulý týden mi hlava nebere). V pátek dám vědět, co je nového. Se záměnou NG4 z auta do auta bez diagnostiky to nebude moc slavné - pamatuje si to VIN...


Ale to jen pípá rádio(aspoň u jiných) mimo to se dá kofigurovat donekonečna.

12.06.2014 00:44 - Re: Problémy s NG4 / C5 III 2705110
Jimik
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 169
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Pokud navigace na zpátečku zhasne, tak bych nechal neutrál a couval někde z kopce, pokud se navigace otočí , tak tam asi někde ten kompas musí být, - když není žádná informace z převodovky - ale otočený.
Edit - Uteklo mi asi deset příspěvků, když jsem to psal.

21.06.2014 08:56 - Re: Problémy s NG4 / C5 III 2707470
dpadevet
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi TourerPočet příspěvků: 39
99 Poslat soukromou zprávu
Sedím ted zrovna v aute, cekam na manželku a díval se na výpis logu. U CAN voltage mam 0.0V. To asi nebude správně? Není tu někdo s NG4, kdo by se mohl podívat, kolik V tam ma? Je to v servisnim menu - SETUP a pak 1+2+3...

21.06.2014 22:40 - Re: Problémy s NG4 / C5 III 2707669
matonnn
Město: Rugby, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW)Počet příspěvků: 40

99 Poslat soukromou zprávu
dpadevet napsal(a):
Sedím ted zrovna v aute, cekam na manželku a díval se na výpis logu. U CAN voltage mam 0.0V. To asi nebude správně? Není tu někdo s NG4, kdo by se mohl podívat, kolik V tam ma? Je to v servisnim menu - SETUP a pak 1+2+3...

zajtra na to pozriem dnes som uz off.menil som zadny silenblok na prednom ramene a zadne kotuce.dnes auto uz nechcem vidiet.

22.06.2014 11:06 - Re: Problémy s NG4 / C5 III 2707829
matonnn
Město: Rugby, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW)Počet příspěvků: 40

99 Poslat soukromou zprávu
bre rano, bol som to pozriet pri nastartovanom aute mam CAN voltage in V 0.0
ak by to nebolo spravne tak ti vypise chybu popripade ti nieco nefunguje, mozno tam ide prud ak nieco zapnes.
no a nemozu byt dve auta z rovnakou chybou - si myslim

Přílohy:
20140622_095743[1].jpg ( 3025244b ) - CAN voltage

22.06.2014 18:01 - Re: Problémy s NG4 / C5 III 2708038
dpadevet
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi TourerPočet příspěvků: 39
99 Poslat soukromou zprávu
To určitě nebudou, obzvl᚝ jestli ti všechno funguje. Koukám, že palubní napětí mᚠo 1V vyšší než já a měl jsem to trochu víc ohřáté, jinak je to úplně stejné. Tak nic, chyba bude jinde... Ve st jedu zkusit ofiko aktualizaci SW, ale nedávám tomu moc naději...

23.06.2014 16:23 - Re: Problémy s NG4 / C5 III 2708759
MS02
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 230
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
CAN voltage 0V je OK, mam to tez. U napeti "head unit" se podivej jestli moc nelita,, ale o volt mene neres, spise tu stabilitu. Jinak jde udelat i pritscreen jednotky primo na kartu. Mozna by ten obrazek otocene sipky vypadal zajimave

|< < 1 2 3 4 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator