03.06.2018 17:23 -
Re: Chybové kódy
|
3161248
|
|
jumep
|
|
|
proste to chodilo, prisiel si na dvihak a ked si odisiel tak to neslo?
mi pride divne, stale ta ista otazka, skus presnejsie popisat co sa robilo
proste to chodilo, prisiel si na dvihak a ked si odisiel tak to neslo?
mi pride divne, stale ta ista otazka, skus presnejsie popisat co sa robilo
|
|
03.06.2018 17:38 -
Re: Chybové kódy
|
3161249
|
|
svmn
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Menili sa pneu zimne za letne. Neviem o tom, ze by sa robilo nieco viac. Dik za spravu, niekedy dobehnem teda a dame to do cajku
Menili sa pneu zimne za letne. Neviem o tom, ze by sa robilo nieco viac. Dik za spravu, niekedy dobehnem teda a dame to do cajku
|
|
06.08.2018 19:15 -
Re: Chybové kódy
|
3174624
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 210 |
|
|
Ahoj, nevíte prosím někdo, co znamená chyba P0603 Vnitřní závada : závada stálé paměti? Vyběhlo to normálně při otočení klíčku, ne za jízdy. Můe to mít souvislost s chybou nízkého stavu aditiva FAPu (ten doplním pozítří)? Mám ji zkusit smazat jestli se projeví znovu nebo jestli to byla anomálie?
INJ : vstřikování/zapalování
Datová zpráva odpovědi
R61FEC325000013101A040B01400100000000FE02000001789107
Stav počítače : DCM35_BR2
Označení 1 : 789107
Označení 2 :
Přítomné závady : 2
P0603 : počítač .
Charakteristika : Vnitřní závada : závada stálé paměti
Statut : preruovaná .
Lokalizace : místní .
Proměnné veličiny, zaregistrované se závadou
vypočítaná hodnota zatíení (plnění) : 000 %
Lineární průběh signálu teploty chladicí kapaliny : 055 °C
Tlak přeplňování : 0494 mbar
Otáčky motoru : 0000 Otáčky/min.
rychlost vozidla : 000 km/h
Teplota nasávaného vzduchu : 000 °C
měřený průtok vzduchu : 0000 mg/zdvih
Tlak v rampě vstřikování : 0000 bar
atmosférický tlak : 001 mbar
Napětí akumulátoru : 12.649 V
Počitadlo času : 4294967296
Kilometrový proběh : 000000 km
Stav motoru : vypnutý zhasnutý
Stav hlavního relé : Aktivní
Stav výkonového relé : Neaktivní
Stav +APC : Neaktivní
Napájecí napětí snímačů okruhu 1 : 4.99 V
Minimální napětí akumulátoru během startování : 000 V
Vnitřní teplota počítače řízení motoru : 000 °C
Ahoj, nevíte prosím někdo, co znamená chyba P0603 Vnitřní závada : závada stálé paměti? Vyběhlo to normálně při otočení klíčku, ne za jízdy. Můe to mít souvislost s chybou nízkého stavu aditiva FAPu (ten doplním pozítří)? Mám ji zkusit smazat jestli se projeví znovu nebo jestli to byla anomálie?
INJ : vstřikování/zapalování
Datová zpráva odpovědi
R61FEC325000013101A040B01400100000000FE02000001789107
Stav počítače : DCM35_BR2
Označení 1 : 789107
Označení 2 :
Přítomné závady : 2
P0603 : počítač .
Charakteristika : Vnitřní závada : závada stálé paměti
Statut : preruovaná .
Lokalizace : místní .
Proměnné veličiny, zaregistrované se závadou
vypočítaná hodnota zatíení (plnění) : 000 %
Lineární průběh signálu teploty chladicí kapaliny : 055 °C
Tlak přeplňování : 0494 mbar
Otáčky motoru : 0000 Otáčky/min.
rychlost vozidla : 000 km/h
Teplota nasávaného vzduchu : 000 °C
měřený průtok vzduchu : 0000 mg/zdvih
Tlak v rampě vstřikování : 0000 bar
atmosférický tlak : 001 mbar
Napětí akumulátoru : 12.649 V
Počitadlo času : 4294967296
Kilometrový proběh : 000000 km
Stav motoru : vypnutý zhasnutý
Stav hlavního relé : Aktivní
Stav výkonového relé : Neaktivní
Stav +APC : Neaktivní
Napájecí napětí snímačů okruhu 1 : 4.99 V
Minimální napětí akumulátoru během startování : 000 V
Vnitřní teplota počítače řízení motoru : 000 °C
|
|
06.08.2018 19:54 -
Re: Chybové kódy
|
3174630
|
|
jumep
|
|
|
P0603 Imobilizér : Nemonost přečtení kódu imobilizéru uloeného v paměti
Popis diagnostiky Vnitřní problém paměti EEPROM počítače
Podezřelé zóny Počítač řízení motoru
P0603 Imobilizér : Nemonost přečtení kódu imobilizéru uloeného v paměti
Popis diagnostiky Vnitřní problém paměti EEPROM počítače
Podezřelé zóny Počítač řízení motoru
|
|
07.08.2018 09:33 -
Re: Chybové kódy
|
3174732
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 210 |
|
|
Je zvlátní, e dnes ráno bez chyb. Dokonce to nezobrazilo ani nutnost doplnění aditiva. Udělalo to asi po vyčtení chyb (ne smazání) - je tohle normální chování? Odpoledne jetě mrknu do diag.
Je zvlátní, e dnes ráno bez chyb. Dokonce to nezobrazilo ani nutnost doplnění aditiva. Udělalo to asi po vyčtení chyb (ne smazání) - je tohle normální chování? Odpoledne jetě mrknu do diag.
|
|
| |