Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / C5 X7 alias C5 III
|< < 1 2 3 4 5 ... 14 > >|
16.10.2009 20:29 - Re: C5 X7 alias C5 III 1107595
netlife
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v XPočet příspěvků: 55
99 Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
nemůžeš srovnávat xantii a C5, rovnej C5 s C5... to je jak srovnání DS a Xantie.. a to ti řeknu, že Xantie je žebřiňák, v DS, když jsme fičeli 120, jsem mysela, že hodím šavli, to bylo jako vejlet na nějakej halucinogenních mňaminkách, skoro jsme lítali
C5 je tvrdá, není to ani tak protože by francouzi chtěli, ale ono se musí... 120 v DS bylo sebevražedných. V C5 120 nepoznáš, jen se dál šourᚠv nose

ja tedy v DS nejel, ale CX jsem uzival nejakou dobu a podle zprav jinych by to melo byt velmi podobne. Chci rict jen, ze komfort proti C5 byl uplne jinde, byla to lod, krasne to plulo a litalo to bez problemu 200. Takze nemyslim, ze by ta ztrata komfortu byla kvuli zvyseni rychlosti, teda aspon tak jsem to pochopil, ze to myslis.

16.10.2009 20:37 - Re: C5 X7 alias C5 III 1107597
Buchta
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 445

99 Poslat soukromou zprávu
BINGO Seki, ale asi si eště chvilku počkám

16.10.2009 21:02 - Re: C5 X7 alias C5 III 1107601
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
na tuto otázku odpoví můj tiskový mluvčí fanda kocourek... radši

21.10.2009 09:02 - Re: C5 X7 alias C5 III 1107797
máca
Město: Málkov u Suchomast, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 864

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Buchta napsal(a):
tak sem jí zkusil ( bohužel chro chro, benály po ruce nemaj ), je to drobet jako v tanku, ale to je asi móda ( nízký skla ), no ale jedu a řikám si, to je ňáký divný, to je jak kokoktáfka a pane bože předváděcí C5 byla na pérech, no to bych ( sakra kde je blicí smajlík? ) No tak si ještě musím příště ohlídat hydru.... Jinak je to celkem fajn, asi bych si zvyk.


Ono když přejdeš z xa do c5 i když bude na koulích tak ti přijde tvrdá.Nevím, jak ta novác5, ale já mám jedničkovou a oproti xa /tu jsem taky měla před ní-vínovou barvu/, tak jsem si říkala, sakra ta je ale tvrdá.Chvilku mi to trvalo než jsem si na to zvykla, ale je to paráda.

21.10.2009 10:52 - Re: C5 X7 alias C5 III 1107807
Buchta
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 445

99 Poslat soukromou zprávu
Hm hm, stejnej pocit sem měl z BX na XA, ale aspoň sem tomu pomoch KOMFORTi. No jasný, že je to jiný, už to tolik nehoupe, ale jakoby žehlí

21.10.2009 20:47 - Re: C5 X7 alias C5 III 1107835
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
já dneska jela 25 kiláků ve fábii... C5 je měkká a konec diskuze! Bolí mě ři ještě teď

21.10.2009 22:23 - Re: C5 X7 alias C5 III 1107842
máca
Město: Málkov u Suchomast, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 864

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
já dneska jela 25 kiláků ve fábii... C5 je měkká a konec diskuze! Bolí mě ři ještě teď

No to se snad ani nedá srovnat.Fabia a c5.

21.10.2009 22:25 - Re: C5 X7 alias C5 III 1107843
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
máca napsal(a):
Darja napsal(a):
já dneska jela 25 kiláků ve fábii... C5 je měkká a konec diskuze! Bolí mě ři ještě teď

No to se snad ani nedá srovnat.Fabia a c5.

Pořád čtu, jak hudrujou a hudrujou, že je C5 tvrdá... vyráchat jim čumáky po Praze ve Fábii. Hned by sklaplo...

21.10.2009 23:36 - Re: C5 X7 alias C5 III 1107845
Ales
Město: Prachatice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 26
99 Poslat soukromou zprávu
máca napsal(a):
Darja napsal(a):
já dneska jela 25 kiláků ve fábii... C5 je měkká a konec diskuze! Bolí mě ři ještě teď
No to se snad ani nedá srovnat.Fabia a c5.


Srovnat se to dá, ale Fabie to teda fakt nevyhrává .
Každej den jezdím služební Fabií do práce a strašně se vždycky těším až si budu moct sednout do svojí C5-ky a kamkoli jet. Ještě, že to mám do práce jen 11km .

22.10.2009 09:36 - Re: C5 X7 alias C5 III 1107861
Martin
Město: Vlašim, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 297
99 Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
já dneska jela 25 kiláků ve fábii... C5 je měkká a konec diskuze! Bolí mě ři ještě teď

Jenom? Já ji měl půjčenou na měsíc, poté co jsem přišel o Xantii.

22.10.2009 11:00 - Re: C5 X7 alias C5 III 1107864
running
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 75
99 Poslat soukromou zprávu
Martin napsal(a):
Jenom? Já ji měl půjčenou na měsíc, poté co jsem přišel o Xantii.

Fábie je jedním z aut,s čím lítám v práci. Doma bych ji nechtěl.

22.10.2009 14:14 - Re: C5 X7 alias C5 III 1107874
Myšák
Město: Tišnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 174

99 Poslat soukromou zprávu
Fobie nemá sedadla, ale čalouněním maskované lavičky z parku a koktávka jakbysmet.

20.08.2010 23:28 - Re: C5 X7 alias C5 III 2353594
zico
Město: Bratislava, Auto: A6 allroad 3.0 TDIPočet příspěvků: 426

99 Poslat soukromou zprávu
Mozno niekomu pomoze, ak pripojim kratke hodnotenie C5 III z pohladu doterajsieho uzivatela C5 I. V najblizsich mesiacoch totiz mozno budem riesit vymenu auta a tak som sa u nasho predajcu dohodol na zapozicani predvadzacky. A dobre som urobil, lebo mam hned jasnejsie
Dostal som Tourer 2,0 HDi, 100kW AT, vo vybave Exclusive (plus navi MyWay) - cize presne to auto, o ktorom som uvazoval. Mal som na neho sice len 2 hodiny, ale bohate mi to stacilo na odskusanie mestskeho rezimu, dialnice a este bol cas aj nacvicovat parkovacie manevre do nasich garazi.
Zacnem od karoserie - kraasna a velka. Bohuzial az tak velka, ze do mojej garaze sa na dlzku nevojde (na prednej stene mam totiz police). Moju sucasnu C5 I. sedan pritom do garaze davam s kralovskou rezervou
Predny previs je dost nebezpecny a zdvihnut auto bude potrebne castejsie ako doteraz, inak to bude naraznik schytavat.
Interier: vymakany do detailov. Nic nevrzga a vsetko sa dobre drzi a stlaca. Po B-ckovy stlpik je pohodlie rovnake ako doteraz, jedina otrava je, ze vodic a spolujazdec si pri jazde vzajomne otieraju lakte na spolocnej laktovej opierke. Cerstvo zamilovanym to vsak moze vyhovovat Zadne sedadla bohuzial k horsiemu - manzelka sedela za mnou a miesta na nohy mala citelne menej ako doteraz. Aj nastupovanie dozadu sa zda tazsie, treba davat pozor na budku. Velmi ubohe su odkladacie priestory. Je ich menej a su mensie, ako v predchadzajucej generacii.
Z kufra som mal zase pocit, ze som otvoril bmw 3 combi. Dlzka je asi jeho jedina prednost. Nenasiel som ani sposob, ako otvorit len vrchnu presklenu cast kufra. Zrejme je to neotvaratelne
Motorovy priestor ma vela volneho miesta, ku vsetkemu sa da pohodlene dostat. Ziarovky a Xe vybojky sa budu menit sup-sup. Nepochopil som ale vyklopnu tycku na podopretie kapoty to naozaj nebolo na plynove vzpery?
Motor: velmi tichy a kludny. Spotreba pri dialnicnych 160km/h ca. 8,2 l, co je celkom friendly. Nemozem si ale pomoct - v spojeni s automatom a takto tazkym vozidlom je tento motor jednoducho slaby. Chce to min. 120kW verziu alebo V6.
Prevodovka (BVA6): ziva katastrofa. Gumene reakcie, nepochopitelne zaradovanie vyssich prev.stupnov (zrejme kvoli spotrebe), pohynas sa z miesta a uz tam mas trojku .. potom zase opacny extrem a auto pri rozbehu z krizovatky stale drzi 1.stupen. Ani pri sekvencnom radeni ziadna sviznejsia jazda. Moja stara pani BVA4 fici daleko jednoznacnejsie.
Pristroje su dobre citatelne a na zaplavu informacii sa da zvyknut. Ovladanie tempomatu je komplikovanejsie, ale clovek si zase moze nastavovat rychlost po 1 km/h alebo po 5 km/h. Snimac dostatocneho miesta na parkovanie funguje len pri minimalnej rychlosti. Pri mojich prejazdoch popri zaparkovanych autach ani vacsinou nereagoval, musel som ist naozaj ako slimak, aby sa chytal.
To, k comu nemozem mat ziadne vyhrady, je podvozok. Ten sa dokonale podaril .. a v spojeni s tym novym diferakom si clovek moze dovolit aj nieco navyse ..
Luxusne je odhlucnenie interieru a masazne sedadlo vodica
Zaver pre mna osobne bol taky, ze ako rodinne auto nepouzitelne .. ale mozno si ho niekedy v buducnosti kupim ako auto do officu

21.08.2010 08:31 - Re: C5 X7 alias C5 III 2353595
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Díky Zicovi za popis toho, co jsem si uzřejmil při pohledu do nových modelů u mne v práci (C5 je tam jako managerský vůz). Sedadla vypadají nabubřele a díky tomu výrazný úbytek vnitřního prostoru. To je jasný krok zpět a konstruktéři museli mít velkou spotřebu pastisu. No a že některé C5 se dělají na pérech - to se pomátli úplně.
Jel jsem včera po roce opět D1 a mezi Jihlavou a Brnem je to testovací polygon podvozků. Vloni (vectra B) jsem musel raději 110 a super spor'táky jely i pod 90. Letos jsem v C5 švihal svých oblíbených 140, ale ödfiltrování bouchání na betonu jsem čekal trochu lepší.

21.08.2010 10:14 - Re: C5 X7 alias C5 III 2353603
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
bavil som sa s predajcom, kym som cakal na sefa a vsetci presne hovorili
a) hydro - kto si kupoval citroena - bolo to kvoli hydro, cize krok s5
b) vnutorny priestor, nazor hodne zakaznikov - krok vedla
c) extravagancia ala citroen, tj. svojsky design sa ocakava

je otazne nakolko toto zhovadenie pomohlo predaju na nemeckom trhu

28.08.2010 18:19 - Re: C5 X7 alias C5 III 2354029
Matt
Město: Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 54

99 Poslat soukromou zprávu
źudkovia moji

Ja neviem čo stále riešite a porovnávate jednoducho je nová C5 taká aká je a komu sa nepáči, nech si ju nekupuje.

Ja mám moju necelé 3 týždne - cez 4.000 km - žiadny problém - metalic podvozok - po prechode od nemcov nie je čo rieši

29.08.2010 07:40 - Re: C5 X7 alias C5 III 2354045
Mamlas
Město: Chomutov, Praha, Brandys n/L, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 728

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
C5 a pruzinovej podvozek? Bez hydrauliky to uz snad ani neni C5.
Kdyz si koupim casem novou C5 tak jedine s hydraulikou.
Houpani zdar.

29.08.2010 20:45 - Re: C5 X7 alias C5 III 2354098
Matt
Město: Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 54

99 Poslat soukromou zprávu
Mamlas napsal(a):
C5 a pruzinovej podvozek? Bez hydrauliky to uz snad ani neni C5. Kdyz si koupim casem novou C5 tak jedine s hydraulikou. Houpani zdar.


Neboj, je to C5 aj bez hydry Mal som finančný strop a C5 s hydrou bola už ďaleko za tým. Pre mňa je dôležité, že mám nové auto, ktoré sa mi véééééžmi páči a ak pôjde tak ako doteraz, tak na pár rokov nemám čo rieši

29.08.2010 20:55 - Re: C5 X7 alias C5 III 2354101
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 650
99 Poslat soukromou zprávu
Matt napsal(a):
Mamlas napsal(a):
C5 a pruzinovej podvozek? Bez hydrauliky to uz snad ani neni C5. Kdyz si koupim casem novou C5 tak jedine s hydraulikou. Houpani zdar.


Neboj, je to C5 aj bez hydry Mal som finančný strop a C5 s hydrou bola už ďaleko za tým. Pre mňa je dôležité, že mám nové auto, ktoré sa mi véééééžmi páči a ak pôjde tak ako doteraz, tak na pár rokov nemám čo rieši

Co se dá dělat.Holt za čas si zmákneš výměnu některých z tlumičů a sbihavost apod.jako jiní a v čem byla a je C5 zkrátka LEPŠÍ. S hydro.jsi o nich ani nevěděl.Souhlasím,že bez hydra už to není ONO...

29.08.2010 21:22 - Re: C5 X7 alias C5 III 2354106
Matt
Město: Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 54

99 Poslat soukromou zprávu
DOUFAK napsal(a):
Co se dá dělat.Holt za čas si zmákneš výměnu některých z tlumičů a sbihavost apod.jako jiní a v čem byla a je C5 zkrátka LEPŠÍ. S hydro.jsi o nich ani nevěděl.Souhlasím,že bez hydra už to není ONO...


No snáď to nejak predýcham

|< < 1 2 3 4 5 ... 14 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator