Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: C5 X7 alias C5 III
zico
20.08.2010 23:28 - Re: C5 X7 alias C5 III
99
Mozno niekomu pomoze, ak pripojim kratke hodnotenie C5 III z pohladu doterajsieho uzivatela C5 I. V najblizsich mesiacoch totiz mozno budem riesit vymenu auta a tak som sa u nasho predajcu dohodol na zapozicani predvadzacky. A dobre som urobil, lebo mam hned jasnejsie
Dostal som Tourer 2,0 HDi, 100kW AT, vo vybave Exclusive (plus navi MyWay) - cize presne to auto, o ktorom som uvazoval. Mal som na neho sice len 2 hodiny, ale bohate mi to stacilo na odskusanie mestskeho rezimu, dialnice a este bol cas aj nacvicovat parkovacie manevre do nasich garazi.
Zacnem od karoserie - kraasna a velka. Bohuzial az tak velka, ze do mojej garaze sa na dlzku nevojde (na prednej stene mam totiz police). Moju sucasnu C5 I. sedan pritom do garaze davam s kralovskou rezervou
Predny previs je dost nebezpecny a zdvihnut auto bude potrebne castejsie ako doteraz, inak to bude naraznik schytavat.
Interier: vymakany do detailov. Nic nevrzga a vsetko sa dobre drzi a stlaca. Po B-ckovy stlpik je pohodlie rovnake ako doteraz, jedina otrava je, ze vodic a spolujazdec si pri jazde vzajomne otieraju lakte na spolocnej laktovej opierke. Cerstvo zamilovanym to vsak moze vyhovovat Zadne sedadla bohuzial k horsiemu - manzelka sedela za mnou a miesta na nohy mala citelne menej ako doteraz. Aj nastupovanie dozadu sa zda tazsie, treba davat pozor na budku. Velmi ubohe su odkladacie priestory. Je ich menej a su mensie, ako v predchadzajucej generacii.
Z kufra som mal zase pocit, ze som otvoril bmw 3 combi. Dlzka je asi jeho jedina prednost. Nenasiel som ani sposob, ako otvorit len vrchnu presklenu cast kufra. Zrejme je to neotvaratelne
Motorovy priestor ma vela volneho miesta, ku vsetkemu sa da pohodlene dostat. Ziarovky a Xe vybojky sa budu menit sup-sup. Nepochopil som ale vyklopnu tycku na podopretie kapoty to naozaj nebolo na plynove vzpery?
Motor: velmi tichy a kludny. Spotreba pri dialnicnych 160km/h ca. 8,2 l, co je celkom friendly. Nemozem si ale pomoct - v spojeni s automatom a takto tazkym vozidlom je tento motor jednoducho slaby. Chce to min. 120kW verziu alebo V6.
Prevodovka (BVA6): ziva katastrofa. Gumene reakcie, nepochopitelne zaradovanie vyssich prev.stupnov (zrejme kvoli spotrebe), pohynas sa z miesta a uz tam mas trojku .. potom zase opacny extrem a auto pri rozbehu z krizovatky stale drzi 1.stupen. Ani pri sekvencnom radeni ziadna sviznejsia jazda. Moja stara pani BVA4 fici daleko jednoznacnejsie.
Pristroje su dobre citatelne a na zaplavu informacii sa da zvyknut. Ovladanie tempomatu je komplikovanejsie, ale clovek si zase moze nastavovat rychlost po 1 km/h alebo po 5 km/h. Snimac dostatocneho miesta na parkovanie funguje len pri minimalnej rychlosti. Pri mojich prejazdoch popri zaparkovanych autach ani vacsinou nereagoval, musel som ist naozaj ako slimak, aby sa chytal.
To, k comu nemozem mat ziadne vyhrady, je podvozok. Ten sa dokonale podaril .. a v spojeni s tym novym diferakom si clovek moze dovolit aj nieco navyse ..
Luxusne je odhlucnenie interieru a masazne sedadlo vodica
Zaver pre mna osobne bol taky, ze ako rodinne auto nepouzitelne .. ale mozno si ho niekedy v buducnosti kupim ako auto do officu

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator