26.10.2021 18:11 -
Re: Risk of particle filter blocking
Ahoj, sice se mi tato hlaska jeste neobjevila, ale pri kontrole neceho jineho jsem si vsiml ze mam na 1.6HDi v jednotce motoru chybu P1445 - dosazeni maxima aditiva ve filtru. Mam najeto poctivejch 174tis km a aditiva i FAP puvodni.
Marwal jednota udava na countrech kolem 84g.
Prubnul jsem na miste i test rpm vs diferencialni tlak ve filtru a vypada ze filtr prorazen neni, ale max tlak netusim jaky bych mel dosahovat na neutral pri danych ot. Viz priloha - je to spis orientacni mereni pro zajimavost.
Regenerace mam ted kolem 400km takze si mam asi pomalu chystat penezenku ze
PS: Nejakou dobu par let zpet si vzpominam mi teda nejel senzor vicka - slepeny kontakt hlasil vicko stale pritomno takze nevim jak moc realna hodnota tech gramu to je a zda to vubec tehdy aditivovalo - mohlo to jezdit i 50tis km bez detekce odejmuti vicka...
Edit : Ty country tam jsou dva. Ukazuji na gramy stejne hodnoty , rozumim tomu tak, ze jeden je pocitadlo pro FAP a druhe pro nadrzku s eolys ? Tedy jedno se resetuje s vymenou/cistenim fapu a druhe se resetuje s doplnenim eolys? Tudiz to ze ukazuji stejne je vlastne dobre.