Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Jak funguje hydractive 3 / 3+
autodiag
30.05.2018 20:33 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
U??vate?
jumep napsal(a):
ja len dodam ze elektronika pri stlacenej brzde ani nedovoluje zmenu vysky (rovnako principialne je nemozna ked je zapnuty ventil v regulatore) a je to jedna z pricin preco je rucna na predku
zadna naprava ako je kyvna potrebuje umozneny pohyb kolesa, inak by sa v podstate odtlakovala keby chcela klesat alebo tlacila do skratu pri dvihani (cize napr. rucna keby bola vzadu a nechas rucnu + rychlost tak sa naprava nakrizi a bud nedvihne alebo neklesne)


hlavni duvod proc je brzda vpredu je ten ze je nouzova a ne parkovaci,ta je az v X7

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator