Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Jak funguje hydractive 3 / 3+
jruze
30.05.2018 18:57 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
U??vate?
jumep napsal(a):
ja len dodam ze elektronika pri stlacenej brzde ani nedovoluje zmenu vysky (rovnako principialne je nemozna ked je zapnuty ventil v regulatore) a je to jedna z pricin preco je rucna na predku
zadna naprava ako je kyvna potrebuje umozneny pohyb kolesa, inak by sa v podstate odtlakovala keby chcela klesat alebo tlacila do skratu pri dvihani (cize napr. rucna keby bola vzadu a nechas rucnu + rychlost tak sa naprava nakrizi a bud nedvihne alebo neklesne)

co som vypozoroval u H3+ je ze pri stupeni na plyn zaviera ventil na regulatore cim odstavuje stredovu gulu a tym mierne znizuje startovaci naklon dozadu


Víš co zkus - dej si pytel cementu (nebo jinou zátěž do kufru) - nech nastartováno - stuj na brzdě a a ti někdo tu zátěž z kufru vyhodí , nebo ty by jsi mohl zvádnout si vytáhnout kontrolku od upouštěcího zadního ventilu(v BHI) a sleduj kdy se rozsvítí (nebo by to asi mohlo jít v měřených hodnotách ?) - a ano zavře ventil zvedání a nepovolí zvednutí při sešláplé brzdě (a uvidíš ,,aby to nebylo marné") - a je to zase logické = BHI nemůže přece otevřít oba ventyly = to by byl programátor úplnej idiot kdyby toto takto vymyslel a naprogramoval . Zkus se nad tím zamyslet - těžiště auta je +- v místě předních bodů na zvedání (tudíž kolem tohoto místa se auto ,,kolíbá" hlavně při brzdění - takže se váha přesouvá na přední část a tlak v koulích udržuje auto v rovině při určitém tlaku na z. nápravu , ale ta se ale vlivem setrvačnosti přesune zezadu na předek(je to stejné jako když vyhodíš zátěž z kufru ) a pokud nesnížíš tlak zvedne se zadní čás (je vcelku jedno jestli H3 nebo H3+ = u +ska jen zavře ventyl průchod mezi levou a pravou stranou) aby se zadní část auta nezvedla musel by si zavřít tlak z koule do pístnice a to nedovedeš a ani auto. No a už mi s tím dejte pokoj a nebo si udělejte nějaké testy , kontrolky atd... a nebo my zkus vysvětlit kam se poděje ten tlak který tlačí a udržuje to auto v té vejšce při zatížení,, příklad" 600Kg a při odlehčení je zatížení ,,příklad" třeba 300Kg vlivem setrvačnosti ? a k tomuto jevu asi dochází nebo ne ? Odpoj táhlo od korektoru (to ovládá vyrovnávání vejšky vyzkoušej - zapoj a vyzkoušej = korektor je napojenoj napřímo do BHI ) jsi přesvědčený že to bude stejné ohledně vejšky z. nápravy?

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator