Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
jumep
27.08.2011 15:20 - Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
Moder?tor
takze postup s tymto ...
chyby z diag:
Kód závady P0087
Podezřelé zóny
Počítač motoru (Program není aktuální)
Špatné palivo nebo znečištěné palivo (benzin, usazeniny ...)
Problém nízkotlakého nebo vysokotlakého okruhu paliva (hadice, nádrž, filtr nafty ...)
Vstřikovače paliva
Rozvodná jednotka motoru
Elektrický svazek
Konektory
Vysokotlaké palivové čerpadlo (Ztráta tlaku)
Regulátor tlaku paliva (Ztráta tlaku)

Kód závady P1113

Podezřelé zóny Přisávání vzduchu do palivového okruhu
Únik paliva z vysokotlakého palivového okruhu
Hadice
Rozvodná skřínka motoru
Elektrické svazky
Konektor
Vysokotlaké čerpadlo
Vstřikovač (Vnitřní únik)
Snømac tlaku paliva
---------------------------------------------------------------------
Po zohriati to nedokaze drzat tlak vo vyssich otackach, motor potrhava
diagnostika je hodne pomala v tomto ale vidiet hodnoty asi sposobom
pozadovane 400
namerane - 170, 180, 1700, 170, 1700, 1700, 250 ...

na volnobeh to ide uplne ok, robi to len vo vyssich otackach 3000 +

striky na teste = OK
cerpadlo a regulator vymene
filter vymeneny (fotky stareho su prilozene)
nasavaci kosik v nadrzi bol zaneseny, vycistene
vymenene hadice k filtru a od filtra do cerpadla
upgradnuta ecu motora
nadrz bola vyjazdena a dotankovane nanovo
vsetky konektory ocistene
kabelaz skontrolovana

uz neviem co s tym, idem este vycistit komplet nadrz

jedine co je mi divne je ze to robi az po zohriati a uz ma logicky nic nenapada, niekto nejaka idea?

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator