17.05.2011 20:03 -
Zavada okruhu vzduchu
|
2391187
|
|
maptinek
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
pri diagnostice mi vyskocila tato hlaska. presne se tam pise ze namerene mnozstvi vzduchu je mensi nez pozadovana hodnota. pri nastartovane motoru jsou u kolonky namerene mnozstvi vzduchu jenom tri otazniky. ktere cidlo mi odeslo? co mam vymenit?
diky za pomoc.
pri diagnostice mi vyskocila tato hlaska. presne se tam pise ze namerene mnozstvi vzduchu je mensi nez pozadovana hodnota. pri nastartovane motoru jsou u kolonky namerene mnozstvi vzduchu jenom tri otazniky. ktere cidlo mi odeslo? co mam vymenit?
diky za pomoc.
|
|
17.05.2011 20:09 -
Re: Zavada okruhu vzduchu
|
2391188
|
|
jruze
|
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) alx, 17.05.11 20:14 Důvod: offtopic | | |
|
17.05.2011 20:57 -
Re: Zavada okruhu vzduchu
|
2391200
|
|
Mamlas
|
|
|
Chtelo by to trochu upresnit kde, co a jak. Jaky jsou priznaky zavady atd. Mozna bych tu diagnostiku nechal na nekom zkusenejsim. Jinak bych rekl vaha vzduchu.
Chtelo by to trochu upresnit kde, co a jak. Jaky jsou priznaky zavady atd. Mozna bych tu diagnostiku nechal na nekom zkusenejsim. Jinak bych rekl vaha vzduchu.
|
|
18.05.2011 09:15 -
Re: Zavada okruhu vzduchu
|
2391213
|
|
maptinek
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
priznaky jsou takove ze nejde nastarovat. z 10 pokusu to naskoci tak jednou. starter toci a toci, ale motor nenaskoci. na 99% se to vzdy podari po odpojeni baterky, nacteni imobiliseru a pak to chytne. vypnu a uz zase nic. v dignostice vyskoci jenom hlaska o zavade okruhu vzduchu.
priznaky jsou takove ze nejde nastarovat. z 10 pokusu to naskoci tak jednou. starter toci a toci, ale motor nenaskoci. na 99% se to vzdy podari po odpojeni baterky, nacteni imobiliseru a pak to chytne. vypnu a uz zase nic. v dignostice vyskoci jenom hlaska o zavade okruhu vzduchu.
|
|
18.05.2011 13:19 -
Re: Zavada okruhu vzduchu
|
2391221
|
|
jruze
|
|
|
Základem jsou dobré kostry a napájení.Váha bude ukazovat nesmysli a na 90% to stejně poběí,čidlo tlaku vzduchu také.Muj typ: řídící jednotka motoru(kostra nebo napájení,čerpadlo v nádri + regulace tlaku paliva-tlak na litě).V jakém stavu je baterka a kolik dává altík?Diagnostiku dělal někdo kdo s ní umí?
Základem jsou dobré kostry a napájení.Váha bude ukazovat nesmysli a na 90% to stejně poběí,čidlo tlaku vzduchu také.Muj typ: řídící jednotka motoru(kostra nebo napájení,čerpadlo v nádri + regulace tlaku paliva-tlak na litě).V jakém stavu je baterka a kolik dává altík?Diagnostiku dělal někdo kdo s ní umí?
|
|
18.05.2011 14:30 -
Re: Zavada okruhu vzduchu
|
2391228
|
|
jumep
|
|
|
tu mozu byt 2 veci
1. zavadu najskor udava vaha (treba pozret ci su vsetky plosky)
2. start - najskor regulator tlaku nafty (treba citat v parametroch pri startovani kolko to dokaze natlacit)
tu mozu byt 2 veci
1. zavadu najskor udava vaha (treba pozret ci su vsetky plosky)
2. start - najskor regulator tlaku nafty (treba citat v parametroch pri startovani kolko to dokaze natlacit)
|
|
18.05.2011 14:56 -
Re: Zavada okruhu vzduchu
|
2391229
|
|
maptinek
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
regulator tlaku mam novy, menil jsem cca 4 mesice zpatky, viz muj dalsi problem zde na foru
regulator tlaku mam novy, menil jsem cca 4 mesice zpatky, viz muj dalsi problem zde na foru :)
|
|
18.05.2011 15:33 -
Re: Zavada okruhu vzduchu
|
2391230
|
|
jruze
|
|
|
Zkontroluj napětí aku.
Projdi kostry
Zkontroluj jestli chodí čerpadlo v nádri
Zkontroluj napětí při startu(nesmí klesnout pod 9,8V)
Zkontroluj tlak na litě
Váhu můe klidně odpojit úplně a motor chytne a poběí-bez tlaku paliva ne - (nebo hodně nízký tlak motor nechytne)-mám tu jednu váhu,která hlásí zkrat a auto chytá normál, druhou která ukazuje dvojnásobek a také chytá.
Diagnostika je buď dobrá věc a nebo hračka pro děti.
Zkontroluj napětí aku.
Projdi kostry
Zkontroluj jestli chodí čerpadlo v nádri
Zkontroluj napětí při startu(nesmí klesnout pod 9,8V)
Zkontroluj tlak na litě
Váhu můe klidně odpojit úplně a motor chytne a poběí-bez tlaku paliva ne - (nebo hodně nízký tlak motor nechytne)-mám tu jednu váhu,která hlásí zkrat a auto chytá normál, druhou která ukazuje dvojnásobek a také chytá.
Diagnostika je buď dobrá věc a nebo hračka pro děti.
|
|
26.05.2011 07:30 -
Re: Zavada okruhu vzduchu
|
2392320
|
|
maptinek
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
takze mam vyreseno. bylo to skutecne slabou baterii. dekuji moc za pomoc.
takze mam vyreseno. bylo to skutecne slabou baterii. dekuji moc za pomoc.
|
|
02.08.2019 07:18 -
Re: Zavada okruhu vzduchu
|
3232466
|
|
Juras555
|
Město: Bučovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi Tourer | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Objevil se mi stejný problém s mnostvím vzduchu, se startováním ne, chytá to normálně. Podezření bylo na váhu vzduchu, ale ta je teď nová a chyba je tam stále jako trvalá. Na zkouku se zaslepil i EGR jestli to přes něj nepřisává vzduch, ale taky beze změny. Auto jede, ale padá do nouzáku, stejný model jak v původním dotazu C5 I 2.2HDI. Po čem jít dál?
Objevil se mi stejný problém s mnostvím vzduchu, se startováním ne, chytá to normálně. Podezření bylo na váhu vzduchu, ale ta je teď nová a chyba je tam stále jako trvalá. Na zkouku se zaslepil i EGR jestli to přes něj nepřisává vzduch, ale taky beze změny. Auto jede, ale padá do nouzáku, stejný model jak v původním dotazu C5 I 2.2HDI. Po čem jít dál?
|
|
06.08.2019 18:01 -
Re: Zavada okruhu vzduchu
|
3232998
|
|
jumep
|
|
|
dost zly popis, u 2.2 na 90% sposobuje nudzak ovladanie swirlu
zaslepenie egru sposobi len chybu s mnozstvom vzduchu
ak je v diag prilis velke mnostvo vzduchu cez vahu tak moze byt prasknuta niektora hadica za turbom
dost zly popis, u 2.2 na 90% sposobuje nudzak ovladanie swirlu
zaslepenie egru sposobi len chybu s mnozstvom vzduchu
ak je v diag prilis velke mnostvo vzduchu cez vahu tak moze byt prasknuta niektora hadica za turbom
|
|
| |