Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Pérování, tlumení, tvrdost auta
1 2 3 4 ... 13 > >|
05.09.2009 17:58 - Pérování, tlumení, tvrdost auta 1105388
janc5B
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 22
99 Poslat soukromou zprávu
chtěl bych se optat zda nemám něco špatně s pérováním, tlumením. Projevuje se to tak, že při přejezdu drobných nerovností je auto dost tvrdé, jsou to takové gumové netlumené rázy. Velké nerovnosti se mi zdají být eliminovány v pořádku, skoro až příliš houpavě. Dnes jsem se schválně projel se 2 bazarovkama, a jejich chování bylo klidnější. Hydraulika je v nádrži po okraj, olej nikde neteče.

05.09.2009 18:38 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 1105389
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
male pricne nerovnosti jsiu problem auto je na nich hodne tvrde...
mnozstvi se meri na rysky ve spodni servisni poloze

06.09.2009 23:39 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 1105418
janc5B
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 22
99 Poslat soukromou zprávu
dík za odpověď, ale bohužel moje auto je ve srovnání s výše uvedenými bazarovkami o poznání tvrdší a zároveň i méně stabilní. Připadá mi, že v autě lítám jak nudle v baňce. Jel jsem se všemi uvedenými auty stejnou trasu několikrát. Nemohou na to mít vliv koule a jejich stav? Nechá se to nějak zjistit? Nějak je doplňují, či co. Nemám s tím bohužel moc zkušeností. Dík za vaše rady a názory. Auto na najeto 140000 km dle sk a tach.
Ještě hloupou otázku. Množství čeho /LDS?/, se měří ve spodní servisní poloze?

06.09.2009 23:44 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 1105419
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ano, LDS sa mera v spodnej polohe ...

gule na C5 sa nedofukuju ale len menia ... mali by vydrzat okolo 200t km, zalezi este od capov a zadnej napravy v akom stave su loziska, tazko takto povedat ..

06.09.2009 23:57 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 1105420
janc5B
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 22
99 Poslat soukromou zprávu
Dík, nechají se nějak ty koule proměřit? Nebo jak se tom pozná? Čepy a ložiska jsou OK.

07.09.2009 00:02 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 1105421
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
si si isty tymi loziskami? lebo mozu byt otlacene a potom ten zadok viacmenej nepruzi ale skace ...

gule sa daju premerat ale nespravis to sam v podstate, musis mat pripravok na to a musia sa demontovat, pocitujes rozdiel ked zmacknes sport a bez neho?

07.09.2009 00:16 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 1105424
janc5B
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 22
99 Poslat soukromou zprávu
Dík, myslíš ložiska v náboji nebo v ramenech? Ložiska v pravém zadním rameni jsou asi špatná, protože kolo je trochu šikmé a už to i vrzalo, tak jsem to prostříkl WD a je po vrzání. Musím je vyměnit. Ale stejně mám pocit, skoro jistotu, že ta zmiňovaná tvrdost je i na předku. Jinak koule samozřejmě měřit já nebudu. Jenom se ptám zda to jde. A jestli se to nechá nějak opravit? Případně mi poraďte na koho se obrátit. Dík.

07.09.2009 00:28 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 1105426
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tie loziska VYMEN !!!!, lebo si znicis napravu ...

.link.

(mam to aj v profile)

kup si celu opravnu sadu, tj. nielen loziska ale aj tie casti co ich pritlacaju ... lebo teraz uz ti to nechodi na lozisku ale na tom .... a uvidis ze auto totalne zmakkne ... vrzganie je ten najmensi problem toho, teraz sa ti kazdym zhupnutim do ramena zadiera valecek alebo rameno sa dere o nieco .... toto neni vec na ktoru sa oplati kaslat alebo ju riesit WDckom, nasledku su omnoho horsie zanedbanim - kludne az do stavu ze musis menit ramena

co sa tyka guli, predok je vzdy tvrdsi, musis brat ohlad na to ze 2.2HDi nieco vazi ... ale v prvom rade ries tie loziska ... potom ries a zistuj dalej ....
resp. pridi na zraz a pozreme co este koho napadne

07.09.2009 00:50 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 1105427
janc5B
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 22
99 Poslat soukromou zprávu
Jo dík, ty ložiska nechám vyměnit. Je fakt, že ten zadek někdy úplně odskočí. Zrovna tak jako na mém ZX, kde místo tlumičů jsou už jenom trubky. Ještě jednou dík a podám hlášení. Dobrou.

07.09.2009 00:56 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 1105428
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
inak zx ma tiez loziska a tie vedia zahrdzaviet (vlastna skusenost), ale tam neviem ako spravit predpruzenie atd... (inak loziska ti mozem spravit aj ja (aj objednat ) - je to robota priblizne na jedno poobedie)

07.09.2009 01:23 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 1105429
janc5B
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 22
99 Poslat soukromou zprávu
díky,díky. Ale z Kolína do Piešan to mám trochu z ruky. Snad to zvládne i můj servisák. Jinak ZX je pro mě nejlepší auto na světě. Mám ho 6 tet, najel jsem s ním 230000 Km. teď na tacháku 350000 a jede jak z praku. A kdych ho nedávno trošku nepřeložil / 785 kg, dlažba + řidič /, tak byla zadní kola krásně rovně. Budu měnit celou nápravu. Nikdy ho nedám pryč.

07.09.2009 06:08 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 1105430
tomc
Město: Rožnov pod Radhoštěm, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 337
99 Poslat soukromou zprávu
zdravím shlídnul jsem fotky vyměny ložisek a koukám že to provádíš jak opravu traktoru na poli. lepší je autí spustit dolu,odpojit baterku a pak zvednout obě strany do luftu.tím nemusíš čabrat LDS,k vyměně ložisek je lepší použít poklep na vnější hranu než obtiskávat kuželiky do ložiska,pro gufera to platí také. čauki Tom

07.09.2009 17:50 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 1105443
Mamlas
Město: Chomutov, Praha, Brandys n/L, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 728

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Je lepsi upustit tlak pres ten odvzdusnovak protoze to zustane natlakovane i kdyz to spustis dolu. Aby ti pak nevyjela pistnice.

08.09.2009 05:14 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 1105450
tomc
Město: Rožnov pod Radhoštěm, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 337
99 Poslat soukromou zprávu
každý děla jak umí

12.09.2009 09:03 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 1105558
Jirka
Město: Český Krumlov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 111
99 Poslat soukromou zprávu
Měl jsem auto na zvedáku a přitom jsem otevřel dveře u řidiče, což jak jsem někde poději našel se nemá udělat, ze zadních pístnic mi začal kapat olej a přijde mi,že od té doby je celé auto nějak tvrdé. Nemá s tím někdo zkušenost? Je pravda, že při zdvižení auta a otevírání dvěří se musí odpojit baterka aby to nezlobilo?

12.09.2009 19:03 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 1105565
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Baterku nemusíš odpojit - jsou tam dorazy,ale pokud chceš odpojit pístnice od ramen tak ano-potom by to vytlačilo pístnice ven.Odkud ti začal kapat olej? Olej(LDS)propouští každá pístnice proto jsou tam ty prachovky ze kterých vedou dvě hadičky-jedna je odvzdušnění a druhá odvádí LDS zpět do nádžky.

12.09.2009 19:14 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 1105566
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
mne to tiez kvapalo spod toho ako je ta spona a prepadova hadicka .... vymena manziet pomohla (stoja 130 korun) a nejsi jediny, bezne to tade vie zacat slzit, odporucam k tomu kupit aj srobovacie spony nove a vymenit to, predsalen je to guma a bordel z ciest jej neprospieva ....

12.09.2009 19:27 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 1105569
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
mne to tiez kvapalo spod toho ako je ta spona a prepadova hadicka .... vymena manziet pomohla (stoja 130 korun) a nejsi jediny, bezne to tade vie zacat slzit, odporucam k tomu kupit aj srobovacie spony nove a vymenit to, predsalen je to guma a bordel z ciest jej neprospieva ....


To mᚠpravdu,ale s tou tvrdostí by to nemělo mít nic společného-pokud jsou pístnice vpořádku a těm prachovkám jen pomohl-stalo by se to stejně jen asi o něco později.

12.09.2009 19:30 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 1105570
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
jj, ale to skor moze byt len dojem alebo povolila nejaka gula, skus to odtlatkovat na odvzdusnovaku a uvidis ... (auto dole na jame, povolit odvzdusnovak)

13.09.2009 06:51 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 1105591
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
staci odpojit jen konektor motoru BHI bloku nebo konektor BHI (pri odpojenem konektoru BHI auto nelze nastartovat!)

1 2 3 4 ... 13 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator