| | |
|
Jiří 'JirkaŘ' Ř.
Město: Havířov-město
Česká republika 736 01
datum narození: 5.2.1974
|
Kategorie: Začátečník
Naposledy přihláený: 24.05.2024 12:06
Příspěvků v systému: 510
Externí odkaz:
Počet návtěv uivatelského profilu: 75496x
Odkud jste se dozvěděli o clubu: sám si nael na internetu
|
Soukromá Zpráva - potu mají k dispozici pouze registrovaní uivatelé. |
| Registrovaná auta | |
C5 I 2.2HDi SX Break, C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer,
Model: C5 I 2.2HDi SX Break
Převodovka: 6s Manual
Barva: edá
Rok výroby: 2004
| |
Výbava: ABS, ASR, ESP, EBD, 4x el. okna, El. zpětné zrcátka, Digitalni klimatizace - 2zonova, Centrální zamykání, Dálkové ovládání, CD Autoradio, 6x repro, 8x Airbag, Opěrka ruky zadní (drzak napoju), Opěrky rukou přední, Satelitní navigace VDO, barevny LCD, Deový sensor, Tempomat, Mlhová světla přední, Halogenové reflektory, Hydractive 3+, hliníková kola 15", Parkovací asistent přední, Parkovací asistent zadní,
Odkdy vlastním toto auto: 23.9.2009
|
Popis:
Model: C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer
Převodovka: 6s Manual
Barva: stříbrná
Rok výroby: 2010
| |
Výbava: ABS, ASR, ESP, 4x el. okna, El. zpětné zrcátka, sklápěcí, Elektricke sedacky, vyhřívané - predni, Digitalni klimatizace - 2zonova, Centrální zamykání, Dálkové ovládání, Alarm, Imobiliser, MP3 Autoradio, 6x repro, Opěrka ruky zadní (drzak napoju), Opěrky rukou přední, Kůe, Deový sensor, Tempomat, Hlidani tlaku pneumatik, Bluetooth handsfree, Mlhová světla přední, Xenonove reflektory, Hydractive 3+, hliníková kola 17", 9x Airbag, Parkovací asistent přední, Parkovací asistent zadní, Ostřikovače světel,
Odkdy vlastním toto auto: Leden 2015
|
Popis: POZOR, není moje, ale bráchovo... :-) Příspěvky, které případně dávám na C5 klub, jsou ze zkueností s údrby právě tohoto vozu.
| Osobní galerie | |
|
krabice s výrobkem. Typ PWM-60 za 1999 kč z www.parkujeme.cz
Bezdrátový parkovací systém (asistent) se zobrazením ve zpětném zrcátku a zvukovou signalizací u displeje. Čtyři zadní a dva přední senzory.
Funkce:
- Automatické sputění v okamiku zařazení zpátečky (jsou aktivovány vechny čtyři senzory umístěné v zadním nárazníku)
- Přední senzory se aktivují při zabrdění - Zobrazení přesné vzdálenosti překáky za (před) vozem na LED displeji (0,4 - 2 m)
- Zobrazení směru a vzdálenosti překáky dvěma LED vedle displeje
- Zvuková signalizace u displeje
- Fréza je součástí sady
- Rozměry zrcátka: 290x90x25mm
|
|
|
Po zařazení zpětné rychlosti se rozsvítí 2 bílé kontrolky. Oznamují tak začátek "hlídání" prostoru za zadní části vozu.
|
|
|
Zpětné zrcátko: kabel napájení byl přiveden od řídící jednotky z kufru pod prahovými litami,pod krytem A sloupku a nakonec tapecem střechy. Zapojení je provedeno tak, e se zrcátko uvede do pohotovostního reimu po nastartování motoru a rozsvícení světel vozu (nastaveno automaticky).
Signalizováno je to červenou kontrolkou v zrcátku...
|
|
|
Kdy je zjitěna překáka, tak se rozsvítí na přísluné straně vedle číselného údaje (vzdálenost v metrech) o vzdálenosti před překákou zelená, oranová nebo červená kontrolka. Můe svítit na levé, pravé straně, ale i obě najednou.
|
|
|
Při jízdě v před čidla hlídají prostor před vozem neustále. Stačí tedy dojet k jinému vozu před vámi (na křiovatce) a pokud se přiblííte blíe, tak Vám to bude oznámeno. Nejen vizuelně, ale také zvukovým signálem. Čím blíe jste překáce, tím častějí "pípne" upozornění. Od 0,5 do 0,0 m je pak zvukový signál nepřetritý. Na snímku právě oznamuje přední levé čidlo překáku ve vzdálenosti 0,7 metru...
|
|
|
Kabelá jsem vedl pod kryty v zavazadlovém prostoru. Nic tedy není vidět. Barevně jsou označeny následující kabely:
červené - vedení kabelů zadních a předních čidel
oranové - kabely napájení řídící jednotky
modře- je označena řídící jednotka
lutě - napájení zpětného zrcátka
|
|
|
Umístění předního čidla (jsou celkem 2) dráty obou čidel jsem pak vedl prostorem levého blatníku nad plastovým nadkolím a do kabiny dostal přes navrtaný otvor 10 mm.
|
|
|
Zadní čidla jsou celkem 4 kusy. Doporučuji vrtat díry na vnějí čidla více směrem k boku vozu (tam kde končí zadní lita) Já musel upravit prostor za nárazníkem (překáela kovová výztuha) Je také potřeba čidla ve spodní části trochu podloit, aby byla ve správném úhlu, jinak povaují za překáku samotnou silnici...
|
|
| |
|
|