| |  |  |  | 
 
 
			| 
|  | Jiří 'JirkaŘ' Ř. Město: Havířov-město
 Česká republika 736 01
 
 datum narození: 5.2.1974
 | Kategorie: Neaktivní uivatel Naposledy přihláený: 08.11.2024  16:44
 Příspěvků v systému: 510
 Externí odkaz:
 Počet návtěv uivatelského profilu: 78213x
 Odkud jste se dozvěděli o clubu: sám si nael na internetu
 |  Uivatel byl po 6 měsíční nečinnosti ( nebo na vlastní ádost ) deaktivován.
 Pro případnou reaktivaci účtu musí majitel účtu kontaktovat administrátora.
 
C5 I 2.2HDi SX Break|  | Registrovaná auta |  | 
 , C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer , 
 
 
Popis:| Model: C5 I 2.2HDi SX Break Převodovka: 6s Manual
 Barva: edá
 Rok výroby: 2004
 
 |  | Výbava: ABS, ASR, ESP, EBD, 4x el. okna, El. zpětné zrcátka, Digitalni klimatizace - 2zonova, Centrální zamykání, Dálkové ovládání, CD Autoradio, 6x repro, 8x Airbag, Opěrka ruky zadní (drzak napoju), Opěrky rukou přední, Satelitní navigace VDO, barevny LCD, Deový sensor, Tempomat, Mlhová světla přední, Halogenové reflektory, Hydractive 3+, hliníková kola 15", Parkovací asistent přední, Parkovací asistent zadní, Odkdy vlastním toto auto: 23.9.2009
 
 |  
Popis:| Model: C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer Převodovka: 6s Manual
 Barva: stříbrná
 Rok výroby: 2010
 
 |  | Výbava: ABS, ASR, ESP, 4x el. okna, El. zpětné zrcátka, sklápěcí, Elektricke sedacky, vyhřívané - predni, Digitalni klimatizace - 2zonova, Centrální zamykání, Dálkové ovládání, Alarm, Imobiliser, MP3 Autoradio, 6x repro, Opěrka ruky zadní (drzak napoju), Opěrky rukou přední, Kůe, Deový sensor, Tempomat, Hlidani tlaku pneumatik, Bluetooth handsfree, Mlhová světla přední, Xenonove reflektory, Hydractive 3+, hliníková kola 17", 9x Airbag, Parkovací asistent přední, Parkovací asistent zadní, Ostřikovače světel, Odkdy vlastním toto auto: Leden 2015
 
 |   POZOR, není moje, ale bráchovo... :-) Příspěvky, které případně dávám na C5 klub, jsou ze zkueností s údrby právě tohoto vozu.
 |  | Osobní galerie |  | 
 
 
 
 
		
			| 
					|   | krabice s výrobkem. Typ PWM-60 za 1999 kč z www.parkujeme.cz Bezdrátový parkovací systém (asistent) se zobrazením ve zpětném zrcátku a zvukovou signalizací u displeje. Čtyři zadní a dva přední senzory.
 
 Funkce:
 - Automatické sputění v okamiku zařazení zpátečky (jsou aktivovány vechny čtyři senzory umístěné v zadním nárazníku)
 - Přední senzory se aktivují při zabrdění - Zobrazení přesné vzdálenosti překáky za (před) vozem na LED displeji (0,4 - 2 m)
 - Zobrazení směru a vzdálenosti překáky dvěma LED vedle displeje
 - Zvuková signalizace u displeje
 - Fréza je součástí sady
 - Rozměry zrcátka: 290x90x25mm
 
 |  |  
 
		
			| 
					|   | Po zařazení zpětné rychlosti se rozsvítí 2 bílé kontrolky. Oznamují tak začátek "hlídání" prostoru za zadní části vozu. |  |  
 
		
			| 
					|   | Zpětné zrcátko: kabel napájení byl přiveden od řídící jednotky z kufru pod prahovými litami,pod krytem A sloupku a nakonec tapecem střechy. Zapojení je provedeno tak, e se zrcátko uvede do pohotovostního reimu po nastartování motoru a rozsvícení světel vozu (nastaveno automaticky). Signalizováno je to červenou kontrolkou v zrcátku...
 |  |  
 
		
			| 
					|   | Kdy je zjitěna překáka, tak se rozsvítí na přísluné straně vedle číselného údaje (vzdálenost v metrech) o vzdálenosti před překákou zelená, oranová nebo červená kontrolka. Můe svítit na levé, pravé straně, ale i obě najednou. |  |  
 
		
			| 
					|   | Při jízdě v před čidla hlídají prostor před vozem neustále. Stačí tedy dojet k jinému vozu před vámi (na křiovatce) a pokud se přiblííte blíe, tak Vám to bude oznámeno. Nejen vizuelně, ale také zvukovým signálem. Čím blíe jste překáce, tím častějí "pípne" upozornění. Od 0,5 do 0,0 m je pak zvukový signál  nepřetritý. Na snímku právě oznamuje přední levé čidlo překáku ve vzdálenosti 0,7 metru... |  |  
 
		
			| 
					|   | Kabelá jsem vedl pod kryty v zavazadlovém prostoru. Nic tedy není vidět. Barevně jsou označeny následující kabely: červené - vedení kabelů zadních a předních čidel
 oranové - kabely napájení řídící jednotky
 modře- je označena řídící jednotka
 lutě - napájení zpětného zrcátka
 |  |  
 
		
			| 
					|   | Umístění předního čidla (jsou celkem 2) dráty obou čidel jsem pak vedl prostorem levého blatníku nad plastovým nadkolím a do kabiny dostal přes navrtaný otvor 10 mm. |  |  
 
		
			| 
					|   | Zadní čidla jsou celkem 4 kusy. Doporučuji vrtat díry na vnějí čidla více směrem k boku vozu (tam kde končí zadní lita) Já musel upravit prostor za nárazníkem (překáela kovová výztuha) Je také potřeba čidla ve spodní části trochu podloit, aby byla ve správném úhlu, jinak povaují za překáku samotnou silnici... |  |  
 
 |  | 
 |  |