|
14.07.2010 10:25 -
Někdo s diagnostikou se mnou pro auto
|
2350221
|
|
|
Berpus
|
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Zdravím prima lidičky na těchto prima stránkách. Jsem nováček a již tři dny pročítám vaše (teď už vlastně naše) diskuze. Nešlo si nevšimnout, že zkušení členové doporučují auto před koupí prověřit diagnostikou. Zajímalo by mě tedy, zda existuje člověk, který diagnostikou disponuje a byl by ochoten se mnou cestu za vyhlídnutým miláčkem absolvovat. Samozřejmě počítám s tím, že to bude nějakou kačku stát. Možná se ptám hloupě, ale mám představu notebooku s příslušným programem... Rád někomu zaplatím celý den práce, než abych později řešil neřešitelné....
Zdravím prima lidičky na těchto prima stránkách. Jsem nováček a již tři dny pročítám vaše (teď už vlastně naše) diskuze. Nešlo si nevšimnout, že zkušení členové doporučují auto před koupí prověřit diagnostikou. Zajímalo by mě tedy, zda existuje člověk, který diagnostikou disponuje a byl by ochoten se mnou cestu za vyhlídnutým miláčkem absolvovat. Samozřejmě počítám s tím, že to bude nějakou kačku stát. Možná se ptám hloupě, ale mám představu notebooku s příslušným programem... Rád někomu zaplatím celý den práce, než abych později řešil neřešitelné....
|
|
|
|
|
|
14.07.2010 12:19 -
Re: Někdo s diagnostikou se mnou pro auto
|
2350231
|
|
|
JohnikB
|
|
Město: Duchcov, Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTi | Počet příspěvků: 13 |
|

|
Vetšinou bazar dovolí projížďku autem a případné navštívení servisu. Diagnostiku mají skoro všude a pokud by bazar nebo prodejce neumožnil auto napíchnout na diag, tak bych ho nechal být. Taky plánuji v co nejbližší době zajet pro nové autíčko a zatím s tím bazary nikde neměli problém.